Gå til innhold

Hvordan kan man ignorere brukere?


Anonym bruker
Gå til løsning Løst av Anonym bruker,

Anbefalte innlegg

Jeg finner ikke ut hvordan man gjør det fra mobil. 
 

Jeg vil også benytte anledningen til å uttrykke min undring over at forumansvarlig tillater en bruker å sabotere det som var et velfungerende forum til den grad at mange velger å logge av når brukeren kommer tilbake etter et (velsignet) fravær. Om det ikke tas tak ganske snart tror jeg at dette også blir et spøkelsesforum med 2-3 innlegg i uken. 

Anonymkode: 37aef...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Løsning

Trykk på de tre strekene oppe til høyre, velg konto, trykk deretter på ignorerte brukere. Skriv navnet til den brukeren du vil ignorere. Gjorde det samme for ikke så lenge siden. 

Anonymkode: ef3bd...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Jeg finner ikke ut hvordan man gjør det fra mobil. 
 

Jeg vil også benytte anledningen til å uttrykke min undring over at forumansvarlig tillater en bruker å sabotere det som var et velfungerende forum til den grad at mange velger å logge av når brukeren kommer tilbake etter et (velsignet) fravær. Om det ikke tas tak ganske snart tror jeg at dette også blir et spøkelsesforum med 2-3 innlegg i uken. 

Anonymkode: 37aef...71c

Ser du har fått svar over her, har også markert det som en løsning slik at evt andre som ønsker å finne det kan det. Stenger deretter tråden da ris og ros ikke er stedet for debatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...