Gå til innhold

Lar du din 14, snart 15 år gamle datter bruke

Anbefalte innlegg

Skrevet

String bikini? Jeg syns virkelig ikke det er greit. Alle truser er jo så himla små og. Vi skal på ferie i sommer til spania, og hun vil kjøpe stringtruse, jeg sa nei, syns ikke noe om det på så unge, ikke andre heller da i utgangspunktet.

Anonymkode: 2b727...811

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestemmer når de er under 18 år. Så enkelt er det. De får i utgangspunktet kle seg som de vil, men det finnes grenser. 

Anonymkode: b5651...cea

Skrevet

Spørsmålet har ikke kommet opp, så har sluppet å ta stilling til det. 15-åringer har i det minste små og spretne rumper, så kanskje det ikke er så ille? 

Anonymkode: 2f8e0...ed5

Skrevet

Spiller det noen rolle hva slags truse hun har på seg under klærne? Hun skal vel ikke gå rundt i trusa foran folk? Selv går jeg kun i string fordi jeg synes vanlige truser krøller seg under buksa og/eller lager synlig trusekant. Jeg ville ikke nektet datteren min samme komfort.

Anonymkode: d324e...f3e

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Spiller det noen rolle hva slags truse hun har på seg under klærne? Hun skal vel ikke gå rundt i trusa foran folk? Selv går jeg kun i string fordi jeg synes vanlige truser krøller seg under buksa og/eller lager synlig trusekant. Jeg ville ikke nektet datteren min samme komfort.

Anonymkode: d324e...f3e

Du bruker bikini under klærne? Spesielt. Antar at his datter har tenkt til å bruke bikinien som bikini. 

Anonymkode: 2827b...b4a

Skrevet

Der har jeg ikke lenger stemmerett, gitt, frøkna er myndig. Men i fjor ville hun ikke ha stringtruse i bikini-format. Jeg håper hun velger bikinitruse som dekker rumpa i år (og for alltid) også. 

Som 15-åring bestemte hun ikke, da hadde jeg vetorett. 

Anonymkode: d27c5...f98

Skrevet

Jeg kan si det til jeg blir blå, men det funker ikke. Vanlig truser blir bare stappet opp i der likevel. Har andre issues som må jobbes mer med. Trøsten er at de brukes mer privat og ikke så mye blant folk. Min er 16 år.

Jeg personlig synes det ser for jævlig ut med string uannsett alder 

Anonymkode: 6b5c6...d14

Skrevet

Det hadde ikke vært en kamp jeg hadde tatt. Noe må de få bestemme selv.

Anonymkode: 98a88...b47

Skrevet

De har betalt, av månedslønn, og bestemt alt av klær fra de startet på ungdomsskolen.

Anonymkode: 9a7cc...8c2

Skrevet

Som bikini ja, er det jeg prater om. Hun bruker string truse nå, men det er jo under klær, det legger jeg meg ikke borti. Men som bikini med familien og masse andre folk, nei, syns ikke noe om det. Jeg kjøper ikke det til henne. Joda, de har flotte spretne rumper, men syns ikke det passer seg når de er så unge uansett. Takk for svar alle.

Hi

Anonymkode: 2b727...811

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...