Anonym bruker Skrevet 20. april 2023 #1 Skrevet 20. april 2023 Er du sosial, eller holder du deg mest for deg selv. Er du en andre kolleger kommer og prater med, eller blir du oversett? Jeg spør for her jeg jobber er vi en merkelig sammensatt gjeng. Jeg jobber på kontor og i team. Jeg er den som har kontakt med alle, og prater med alle. Det har lenge vært slik at jeg har vært klagemuren. Den som må høre på all klagingen til de andre for det de irriterer seg over. Jeg har nå begynt å trekke meg unna, jeg orker ikke lenger å høre på negativitet og sutring, så nå er det blitt slik at kun halvparten stiller i lunsjen. Vet ikke om det fordi jeg har satt foten ned, men arbeidsmiljøet vårt er blitt ræva i allefall. Hvordan er det hos dere, der dere jobber? Anonymkode: a644a...f5b
Anonym bruker Skrevet 20. april 2023 #2 Skrevet 20. april 2023 Vi er så mange at det naturlig deler seg opp litt i grupperinger. Jeg tror det er snakk om rundt 160 lærere, så er det ledelsen, rengjøringspersonale, miljøarbeiderene osv. For min del blir det til at jeg snakker mest med de jeg samarbeider med og er på samme avdeling som. Der er jeg en som er sosial og tar initiativ til sosiale ting også utenfor jobb, og jeg opplever ofte at kollegaer oppsøker meg og ser ut for å like å prate med meg. Heldigvis er vårt arbeidsmiljø for det meste positivt, selv om det selvsagt er litt frustrasjon innimellom også. Jeg er spesielt glad i at det så ofte er veldig varierte og interessante samtaleemner i lunsjen, ikke bare jobbsnakk slik det var der jeg jobbet før. Generelt sett synes jeg det er utrolig trivelig på jobb! Anonymkode: 674c7...c09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå