Gå til innhold

Inspirert: hvilke klær blir man for gammel for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv vil jeg nevne trekantbikini av den minste og letteste typen.  Det ser fryktelig ut når man ikke er 22.

Anonymkode: 541d2...45f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Selv vil jeg nevne trekantbikini av den minste og letteste typen.  Det ser fryktelig ut når man ikke er 22.

Anonymkode: 541d2...45f

Det ser fryktelig ut uansett 

Anonymkode: 11aa9...348

Skrevet

Ingen. Det er mye jeg aldri ville ha gått i, og det uavhengig av alder, men det handler jo bare om preferanser. 

Skrevet

Ikke alle kropper tar seg bra ut i visse plagg. Men det har vel ikke bare med alder å gjøre. 

Anonymkode: c70dc...f05

Skrevet

Tenker også at kropp spiller litt inn på enkelte plagg.      Men for meg synes jeg damer som har passert 30 årene og går i veldig korte magetopper ikke er helt pent.     

Anonymkode: c9e2c...c92

Skrevet

Magetopper og hotpants.

Dongerishorts som er så kort at rompeballene er på undersiden av shortsen (synes det er ulekkert uansett, men spesielt ulekkert om du er godt voksen)

Anonymkode: 2cbeb...f4c

Skrevet

Blir aldri for gammel for noe. Gjør som du vil, det bryr da ingen. 

Anonymkode: 083f8...a1b

Skrevet

Tutuskjørt, kanskje!

Anonymkode: 46a27...ef0

Skrevet

Er 46 og det eneste som er utelukket for meg er topper med bar mage.

Etter 3 barn er magen overraskende fin, men langt ifra så stram som den en gang var.

Anonymkode: 27bc0...dfe

Skrevet

Egentlig blir man jo aldri for gammel til noen klær. Det handler bare om hva man liker, personlighet og hva som er normer. Synes det er flott når folk går i det de liker selv uten å bry seg om alder, kropp, størrelse eller hva andre mener jeg. Hvorfor må man slutte med visse hårlengder og klesplagg ved en viss alder egentlig? Folk burde gi mer blaffen i sånt og slippe seg løs. Personlig er jeg ikke glad i korte magetopper og har aldri vært det da jeg var ung heller. Jeg er slank og veltrent og er sikkert en av dem som mange mener at kunne hatt det, men jeg kan ikke fordi jeg liker det ikke og føler meg ikke vel. Men jeg synes likevel at det er helt flott at de som liker magetopper går i det uansett alder. 

Anonymkode: 4a241...481

Skrevet

Etter å ha vært på butikken kom jeg på en ting til...

Hvite bommulstights

Møtte en dame, sikkert i 30 årene, slank. Men de tightsene overlater ingenting til fantasien. Hver minste lille celulitt, trusekant, det er nesten så hvert hårstrå synes. 

Sånne hvite tights er ikke fint over barnehagealder altså 🙈

Skrevet

Jeg har kvittet meg med de aller korteste skjørtene mine. Og dropper magetopper. Kan godt ha litt kort topp hvis buksa eller skjørtet har høyt liv fortsatt. Jeg er 44. 
Jeg er pinnetynn nesten uten pupper og har en helt uinteressant kropp som gjør alt usexy, og synes derfor jeg kan gå med klær som ser vulgært ut på mange. 

Anonymkode: c6181...a89

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Det ser fryktelig ut uansett 

Anonymkode: 11aa9...348

Haha. Enig. Noen ting er aldri pent men la nå ungdommen tro det selv da. 😂

Anonymkode: c266e...e64

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Etter å ha vært på butikken kom jeg på en ting til...

Hvite bommulstights

Møtte en dame, sikkert i 30 årene, slank. Men de tightsene overlater ingenting til fantasien. Hver minste lille celulitt, trusekant, det er nesten så hvert hårstrå synes. 

Sånne hvite tights er ikke fint over barnehagealder altså 🙈

Synes generelt hvite beinklær aldri er fint. 

Anonymkode: c266e...e64

Skrevet

Converse etter 35. Eller egentlig etter 25. 

Skrevet

Caps bakfram ser veldig teit ut på de over 25 synes jeg. 

Anonymkode: 91de8...00d

Skrevet

Ungdom redder alt, men de  unge bare vet det ikke.

Skrevet

Alt som var megahot på 90-tallet. Tommelfingerregel: Når du var med på trenden første gang er du for gammel når trenden kommer igjen. Ikke fordi det ikke ser greit ut på kroppen: det var er noe som kidsa bør ta seg av.

Typ. metallkjetting som belte. Überlave jeans. Halskjede som sitter tett rundt strupen. 50 cm høye platåboots.

Anonymkode: 13f25...0e3

Skrevet

Magetopp i 90-talls-jenteband-stil...

Men stringbikini synes jeg er riktig så harry uansett alder, og uansett hvor flott rumpe du har :sjenert:

Anonymkode: 8b74f...c05

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Alt som var megahot på 90-tallet. Tommelfingerregel: Når du var med på trenden første gang er du for gammel når trenden kommer igjen. Ikke fordi det ikke ser greit ut på kroppen: det var er noe som kidsa bør ta seg av.

Typ. metallkjetting som belte. Überlave jeans. Halskjede som sitter tett rundt strupen. 50 cm høye platåboots.

Anonymkode: 13f25...0e3

Ha ha. Ingen av de tingene vil jeg gå med igjen. 😂

Anonymkode: 513ad...a6f

Skrevet

70-tals bukser (så kalte slengbukser). De ser grusomme ut på folk over 30, med tighte liv.

Anonymkode: cb67c...17a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...