Gå til innhold

Jeg har en venninne som er svært rik - hun inviterte meg på konferanse


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ble flattert over invitasjonen. I løpet av samtalen (etter at jeg hadde meldt meg på) fremkom det at det skal være en middag etterpå og at jeg ikke er invitert til middagen. Jeg følte at motivasjonen min falt fra 20 til 2 i løpet av samtalen. Jeg skal altså ta meg fri en hel dag fra jobb, uten betaling, og så skal hun "dumpe" meg etterpå.

Kjenner at jeg ikke lengre er motivert og tenker at jeg må avlyse. Konferansen er til uka, er det noen som kan gi meg tips til hvordan komme ut av dette uten å lyve?

Anonymkode: 66ed6...b1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor så du ja da? Var det for konferansen eller var det fordi du så for deg en gratis middag? 

Anonymkode: 6ad02...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hva slags konferanse er dette? 

Anonymkode: 1ee39...f48

Det kan vel være det samme, ikke sant?

Anonymkode: 66ed6...b1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Hva har det med saken å gjøre at hun er rik?

Mange konferanser er åpne for alle, men har en lukket middag etterpå, feks for bedriften som arrangerer og spesielt inviterte gjester. Hun tenkte kanskje at temaet for konferansen interesserte deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeiteH skrev (2 minutter siden):

Hæ? Hva har det med saken å gjøre at hun er rik?

Mange konferanser er åpne for alle, men har en lukket middag etterpå, feks for bedriften som arrangerer og spesielt inviterte gjester. Hun tenkte kanskje at temaet for konferansen interesserte deg? 

Hun har sponset arrangementet og etter å ha meldt meg på, leste jeg at det skulle være middag. Spurte henne om hun skulle på middagen og da svarte hun: Vi får se om jeg kan klare å losje deg inn på middagen også. Det var da interessen min dalte. Dersom hun hadde vært åpen hele tiden, hadde jeg nok ikke blitt så skuffet. Hun kunne jo bare ha sagt at hun har 10 stk gratisbilletter dagtid, 4 stk gratisbilletter til middag, men at jeg ikke var blant disse 4 til middag. Hadde hun sagt dette til å begynne med, hadde jeg jo aldri meldt meg på arrangementet, hadde bare sagt at det ikke passer!

Anonymkode: 66ed6...b1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hun har sponset arrangementet og etter å ha meldt meg på, leste jeg at det skulle være middag. Spurte henne om hun skulle på middagen og da svarte hun: Vi får se om jeg kan klare å losje deg inn på middagen også. Det var da interessen min dalte. Dersom hun hadde vært åpen hele tiden, hadde jeg nok ikke blitt så skuffet. Hun kunne jo bare ha sagt at hun har 10 stk gratisbilletter dagtid, 4 stk gratisbilletter til middag, men at jeg ikke var blant disse 4 til middag. Hadde hun sagt dette til å begynne med, hadde jeg jo aldri meldt meg på arrangementet, hadde bare sagt at det ikke passer!

Anonymkode: 66ed6...b1a

Du visste jo ikke en gang at det var middag da du meldte deg på, så forstår ikke hvorfor det skulle endre noe for selve konferansen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Anonym bruker skrev (På 16.4.2023 den 23.38):

Det kan vel være det samme, ikke sant?

Anonymkode: 66ed6...b1a

Hvorfor skal man gidde å svare deg når du ikke kan svare skikkelig engang.

Anonymkode: 7f2f1...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...