Anonym bruker Skrevet 14. april 2023 #1 Skrevet 14. april 2023 Er det vanlig at katter bare har en person de ligger på fanget til? Vi fikk en katt på 6 mnder i Desember å hun har en klar favoritt som hun følger etter rundt i huset,å den eneste hun ligger på fanget til. Hun maler når de andre klapper henne også men hun legger seg aldri på fanget deres,å går vekk om noen tar hun opp på fanget. Når favoritten ikke er hjemme så velger hun heller andre soveplasser,hun vil forsatt ikke ligge på fanget til noen andre. Er det vanlig at katter er så sære? Dette er vår første katt så ble litt nygjerrig. Anonymkode: 1f01f...f8d
Anonym bruker Skrevet 14. april 2023 #2 Skrevet 14. april 2023 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Er det vanlig at katter bare har en person de ligger på fanget til? Vi fikk en katt på 6 mnder i Desember å hun har en klar favoritt som hun følger etter rundt i huset,å den eneste hun ligger på fanget til. Hun maler når de andre klapper henne også men hun legger seg aldri på fanget deres,å går vekk om noen tar hun opp på fanget. Når favoritten ikke er hjemme så velger hun heller andre soveplasser,hun vil forsatt ikke ligge på fanget til noen andre. Er det vanlig at katter er så sære? Dette er vår første katt så ble litt nygjerrig. Anonymkode: 1f01f...f8d Ja. Katten vår elsker meg. Vil bare være oppå meg. Anonymkode: 0c473...736
Anonym bruker Skrevet 14. april 2023 #3 Skrevet 14. april 2023 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Ja. Katten vår elsker meg. Vil bare være oppå meg. Anonymkode: 0c473...736 Ja sånn er det her og. Eller hun vil ikke bare ligge på fanget mitt hun liker å variere hvor hun sover. Men hun ligger på fanget mitt flere ganger for dagen. Syns det bare er rart at hun nekter å ligge på fanget til alle andre. Å kun min seng hun vil sove i. Anonymkode: 1f01f...f8d
Anonym bruker Skrevet 15. april 2023 #4 Skrevet 15. april 2023 Katter er sære. Punktum. Det er jo det de er kjent for å være 😅 Min bestemor har hatt utallige katter, bondekone som hun har vært det meste av livet, og hun har rare historier å fortelle om hver enkelt katt de har hatt. Alle har vært sære på sin måte. Anonymkode: 0d938...394
Anonym bruker Skrevet 15. april 2023 #5 Skrevet 15. april 2023 Det er stor forskjell på katter, noen er sære, sky og går bare til favorittpersonen, andre elsker folk. Katten jeg hadde for mange år siden og katten som bor i stallen der hesten vår står er sånne supersosiale som koser og klenger på alle. Naboens katt er veldig reservert, jeg har knapt klappet den selv når jeg passer den og er hjemme hos den Anonymkode: 82497...5b2
Anonym bruker Skrevet 15. april 2023 #6 Skrevet 15. april 2023 Ene katten vår vil bare kose med meg og det er kun om jeg sitter i sofaen. Den andre vil bare bli klappet på kvelden og aldri ligge på fanget. Anonymkode: 5b5ed...45e
Anonym bruker Skrevet 15. april 2023 #7 Skrevet 15. april 2023 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Ene katten vår vil bare kose med meg og det er kun om jeg sitter i sofaen. Den andre vil bare bli klappet på kvelden og aldri ligge på fanget. Anonymkode: 5b5ed...45e Hehe flere som er litt sære ja. Pusen har så rare favoritt soveplasser også,å ligge på pcvesken til sønnen min er en favoritt. Anonymkode: 1f01f...f8d
Anonym bruker Skrevet 15. april 2023 #8 Skrevet 15. april 2023 Den ene katten til mamma er sånn, har noen favorittnmennesker. Den andre er ikke sånn. Anonymkode: a2533...665
Anonym bruker Skrevet 15. april 2023 #9 Skrevet 15. april 2023 Katter er sære, sånn er det bare! 😉 Så, altså, helt normalt! Anonymkode: bb4a7...da1
Anonym bruker Skrevet 15. april 2023 #10 Skrevet 15. april 2023 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Den ene katten til mamma er sånn, har noen favorittnmennesker. Den andre er ikke sånn. Anonymkode: a2533...665 Har en kjæreste som ikke vil ha pusen i sengen så da har jeg prøvd å legge hun i eldstemann sin seng som gjerne vil ha pusen der;men uansett hva jeg gjør for å få hun til å sove der så løper hun bare etter meg å mjauer utenfor soverommet. Skulle jo tro at så lenge hun bare fikk sove i en seng å ikke måtte sove alene så var hun fornøyd,men neida hun vil kun sove med meg. Merkelig pus. Anonymkode: 1f01f...f8d
Anonym bruker Skrevet 15. april 2023 #11 Skrevet 15. april 2023 Ja stort sett er alle sære men på kvar sin måte .Nokon velger ut ein favoritt person andre e elsker alle. Anonymkode: ac1d9...186
Anonym bruker Skrevet 15. april 2023 #12 Skrevet 15. april 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Har en kjæreste som ikke vil ha pusen i sengen så da har jeg prøvd å legge hun i eldstemann sin seng som gjerne vil ha pusen der;men uansett hva jeg gjør for å få hun til å sove der så løper hun bare etter meg å mjauer utenfor soverommet. Skulle jo tro at så lenge hun bare fikk sove i en seng å ikke måtte sove alene så var hun fornøyd,men neida hun vil kun sove med meg. Merkelig pus. Anonymkode: 1f01f...f8d Sånn er min og. ❤️❤️ Anonymkode: 0c473...736
Anonym bruker Skrevet 15. april 2023 #13 Skrevet 15. april 2023 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Ja stort sett er alle sære men på kvar sin måte .Nokon velger ut ein favoritt person andre e elsker alle. Anonymkode: ac1d9...186 Hun liker å bli klappet og koset med av de hun er trygg på,men kun en utvalgt hun vil ligge på fanget til og ligge i sengen med. Men er visst ikke så uvanlig etter å lest her. Anonymkode: 1f01f...f8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå