Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg å tolke dette?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er altså ganske betatt av en mann som tar lite initiativ, som jeg har nevnt i min andre tråd jeg ikke fant igjen, så leker våre to jenter samme. (Hans datter og min datter). De lekte litt igår og faren kom på døren og slo av en prat med meg.. Jeg sa bl.annet at de snart må leke igjen, og han sa da at de er hjemme hele påsken de - vi skal ingenting, og tilføyet også at det er mange kjipe og lange dager i påsken.

Ingen av oss turte å spørre om vi skulle finne på noe sammen i påska, men jeg følte det lå litt i kortene. Jeg ergrer meg selv....Klusser det alltid til når jeg er betatt😖😖 

Syntes dere det virket som han hintet litt til det? Som sagt, dette er en reservert type. Jeg kan såklart spørre om de blir med på noe...

Anonymkode: 090a7...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en tiltaksløs fyr da, når han ikke kan finne på noe med datteren på de kjipe og lange dagene, men det er jo mulig at han beklaget seg for at du skulle tilby deg å holde ham med selskap. ( Bare for å være litt ekstra kritisk )

Men du kan helt sikkert invitere ham med på noe, og jeg vedder på at han vil være positiv til det. Oppdater gjerne. 

Endret av ReneRene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ReneRene skrev (1 time siden):

Høres ut som en tiltaksløs fyr da, når han ikke kan finne på noe med datteren på de kjipe og lange dagene, men det er jo mulig at han beklaget seg for at du skulle tilby deg å holde ham med selskap. ( Bare for å være litt ekstra kritisk )

Men du kan helt sikkert invitere ham med på noe, og jeg vedder på at han vil være positiv til det. Oppdater gjerne. 

Var det jeg tenkte. Han sa først at "vi er hjemme hele påska bortsett fra fredagen"... Det blir lange dager med fri nå" Kanskje jeg skal spørre? Tipper også han sier ja, men hva han tenker rundt dette er en annen ting😂

Anonymkode: 090a7...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Var det jeg tenkte. Han sa først at "vi er hjemme hele påska bortsett fra fredagen"... Det blir lange dager med fri nå" Kanskje jeg skal spørre? Tipper også han sier ja, men hva han tenker rundt dette er en annen ting😂

Anonymkode: 090a7...703

Jeg bare paroderte meg selv litt med å være kritisk .

Ja, du bør invitere ham. Han kommer ikke bort til deg og småprater sånn med den informasjonen ut av det blå 🙂 det tror jeg ikke. Jeg tror han vil se positivt på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ReneRene skrev (6 timer siden):

Jeg bare paroderte meg selv litt med å være kritisk .

Ja, du bør invitere ham. Han kommer ikke bort til deg og småprater sånn med den informasjonen ut av det blå 🙂 det tror jeg ikke. Jeg tror han vil se positivt på det. 

Så du tror han hintet om å treffes i påska? Hvorfor i alle dager spør ikke han?😂

Anonymkode: 090a7...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Så du tror han hintet om å treffes i påska? Hvorfor i alle dager spør ikke han?😂

Anonymkode: 090a7...703

Det er ikke en selvfølge at menn spør. Så kan man jo lure på hvorfor noen ikke tar initiativ. I de fleste tilfellene er det fordi de ikke vil bli avvist, så han tok heller vrien med å fortelle deg at du kan ta initiativet 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ta initiativ, Hi. Han har allerede tatt første steg, nå er det DIN tur. 

Anonymkode: 8d954...039

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du må ta initiativ, Hi. Han har allerede tatt første steg, nå er det DIN tur. 

Anonymkode: 8d954...039

Okei, hva skal jeg skrive? 

Spørre han idag likegod eller imorgen tidlig? 

Anonymkode: 090a7...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohmygod. Åssen greier du deg egentlig i livet? Latskapen lenge leve. 

Skriv:

Hei Emil. Vil du og Jannike komme hit og spise vafler fredag kl 12?

Hilsen Ta-fatt. 
 

Så skriver du inn mobilnummeret hans og trykker på den knappen hvor det står send. 
 

Så kan du skrive innlegg her etterpå om hvor lang tid det tar før man får svar på en sms. 

Anonymkode: e3f16...ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Ohmygod. Åssen greier du deg egentlig i livet? Latskapen lenge leve. 

Skriv:

Hei Emil. Vil du og Jannike komme hit og spise vafler fredag kl 12?

Hilsen Ta-fatt. 
 

Så skriver du inn mobilnummeret hans og trykker på den knappen hvor det står send. 
 

Så kan du skrive innlegg her etterpå om hvor lang tid det tar før man får svar på en sms. 

Anonymkode: e3f16...ac0

Det har tatt 3t uten at han har svart fra jeg sendte😵

Anonymkode: 090a7...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...