Gå til innhold

Må ha ny tørketrommel😬

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere bør vektlegges når man skal ha ny? Er varmepumpe et must eller bare en gimmick?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den perfekte mor, påan igjen skrev (9 minutter siden):

Hva tenker dere bør vektlegges når man skal ha ny? Er varmepumpe et must eller bare en gimmick?

Vi har varmepumpe i vår, vet ikke helt hva det er godt for. Men, hvis du er vant til å ha lys i tørketrommelen, burde du absolutt passe på at det er det i den nye. Mannen kom hjem med en uten lys, og jeg savner det hvet eneste gang jeg ser inn i den mørke trommelen.... 

Anonymkode: 3da58...3ac

Skrevet
Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Vi har varmepumpe i vår, vet ikke helt hva det er godt for. Men, hvis du er vant til å ha lys i tørketrommelen, burde du absolutt passe på at det er det i den nye. Mannen kom hjem med en uten lys, og jeg savner det hvet eneste gang jeg ser inn i den mørke trommelen.... 

Anonymkode: 3da58...3ac

Det er jo et poeng, trenger definitivt lys👍🏻

Skrevet

Hæ, lys og varmepumpe?! Min tørketrommel er vel 13-14 år, tror ikke det fantes da vi kjøpte den. Skjønner plutselig at det er lenge siden.

Anonymkode: 78773...7d7

Skrevet

Jeg ville lagt mest vekt på lavt energiforbruk og lavt støynivå. Ville valgt Miele da min erfaring er at kvaliteten er god.

Anonymkode: ab7c8...c92

Skrevet

Mener du tørketrommel eller varmepumpe? Eller begge deler?

Anonymkode: 825d1...b76

Skrevet

Jeg ville kjøpt kombi vask/tørk. 
Fantastisk å kunne vaske to maskiner samtidig, en i vaskemaskinen og en i kombimaskinen,  og la den ene maskinen gå direkte på tørketromling etter vask. 

Kan brukes både som ren tørketrommel, ren vaskemaskin, og begge deler kombinert. 

Jeg kjøpte den som var best i flere tester den gang, tror det er LG. 

Anonymkode: a1f73...ecd

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Mener du tørketrommel eller varmepumpe? Eller begge deler?

Anonymkode: 825d1...b76

Tørketrommel med varmepumpeteknologi. Skal være mer energieffektivt, men bruker lenger tid på å tørke tøyet og er gjerne litt dyrere i innkjøp. Slik var det forrige gang jeg kjøpte tørketrommel ihvertfall, for åtte år siden. 
Jeg valgte da ikke varmepumpe.

Endret av Den perfekte mor, påan igjen
Skrevet

Jeg vet faktisk ikke om jeg har lys i tørketrommelen. Bruker i hvert fall lite tid på å kikke inn i den, bare røsker ut klær når de er tørre.

Jeg sverger til Miele, holder lengst. Miljøvennlig og slipper å bytte oftere enn andre merker (er et pes å bytte tørketrommel og vaskemaskin).

Anonymkode: 92e83...9be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...