Anonym bruker Skrevet 28. mars 2023 #1 Skrevet 28. mars 2023 Jeg kjøpte en twentyfour jakke i str 48. Den var sånn akkurat. Fikk ikke plass til en tykk genser inni. Sendte tilbake og kjøpte en ny i str 50. Den var alt for stor. Vanlig med så forskjell på 2 størrelser? Skulle ha vært en størrelse i mellom der🤔 Anonymkode: 8b5f2...f77
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2023 #2 Skrevet 28. mars 2023 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Jeg kjøpte en twentyfour jakke i str 48. Den var sånn akkurat. Fikk ikke plass til en tykk genser inni. Sendte tilbake og kjøpte en ny i str 50. Den var alt for stor. Vanlig med så forskjell på 2 størrelser? Skulle ha vært en størrelse i mellom der🤔 Anonymkode: 8b5f2...f77 Jeg opplever at det tidvis kan være store variasjoner, ja. Jeg bestilte f.eks. to bukser av helt samme modell, bare i ulik farge. Den ene var for stor i størrelse M, den andre var for liten i størrelse M (og da var det som sagt attpåtil samme modell og størrelse, bare forskjellig farge). Anonymkode: 4fbff...3c7
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2023 #3 Skrevet 28. mars 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg opplever at det tidvis kan være store variasjoner, ja. Jeg bestilte f.eks. to bukser av helt samme modell, bare i ulik farge. Den ene var for stor i størrelse M, den andre var for liten i størrelse M (og da var det som sagt attpåtil samme modell og størrelse, bare forskjellig farge). Anonymkode: 4fbff...3c7 Det samme opplevde jeg sist jeg kjøpte bukser også! Prøvde den i vanlig jeansblå, og den satt perfekt. Ville gjerne ha en lik i svart og plukket med en. Jeg spurte til og med den ansatte om det var riktig som jeg trodde at de var helt like utenom fargen, og det var de svarte hun. Vel, den svarte klarte jeg ikke å lukke en gang, den var som ikke bare én, men to størrelser mindre. Og det var ikke bare akkurat den buksen, da jeg gikk tilbake med den måtte jeg faktisk opp to størrelser (!). Det er helt utrolig at ikke de kan samkjøre bedre også, generelt sett. Det hadde vært så greit å vite at f.eks. str. 40 er lik i absolutt alle klær. Anonymkode: 27aad...cdd
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2023 #4 Skrevet 28. mars 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det samme opplevde jeg sist jeg kjøpte bukser også! Prøvde den i vanlig jeansblå, og den satt perfekt. Ville gjerne ha en lik i svart og plukket med en. Jeg spurte til og med den ansatte om det var riktig som jeg trodde at de var helt like utenom fargen, og det var de svarte hun. Vel, den svarte klarte jeg ikke å lukke en gang, den var som ikke bare én, men to størrelser mindre. Og det var ikke bare akkurat den buksen, da jeg gikk tilbake med den måtte jeg faktisk opp to størrelser (!). Det er helt utrolig at ikke de kan samkjøre bedre også, generelt sett. Det hadde vært så greit å vite at f.eks. str. 40 er lik i absolutt alle klær. Anonymkode: 27aad...cdd Mørke bukser vaskes hardere for å få den mørke fargen til å sitte. Så akkurat det er helt normalt, og fryktelig irriterende Anonymkode: 4627c...39e
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2023 #5 Skrevet 28. mars 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Mørke bukser vaskes hardere for å få den mørke fargen til å sitte. Så akkurat det er helt normalt, og fryktelig irriterende Anonymkode: 4627c...39e Det er jo noe en butikkansatt burde vite. Anonymkode: bd71a...f47
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2023 #6 Skrevet 28. mars 2023 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Jeg opplever at det tidvis kan være store variasjoner, ja. Jeg bestilte f.eks. to bukser av helt samme modell, bare i ulik farge. Den ene var for stor i størrelse M, den andre var for liten i størrelse M (og da var det som sagt attpåtil samme modell og størrelse, bare forskjellig farge). Anonymkode: 4fbff...3c7 Kan klage? Er samme jakke, men forskjellige farger. Men stor forskjell på str 48 og 50🙈 Anonymkode: 8b5f2...f77
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2023 #7 Skrevet 28. mars 2023 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Det er jo noe en butikkansatt burde vite. Anonymkode: bd71a...f47 Absolutt! Så kommer det jo an på hvor god erfaring den ansatte har da. Her på senteret jobber bare 18 åringer uten peiling etter klokka 16 og i helgene Anonymkode: 4627c...39e
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2023 #8 Skrevet 28. mars 2023 Har opplevd det noen ganger ja, at det er alt for stor forskjell mellom størrelser, så enten blir det trangt, eller alt for stort. Anonymkode: fe43e...244
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå