Gå til innhold

Pappajente på snart 20 år.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Jeg spurte deg fordi du snakket om far og datter og mor og sønn.

Det finnes de mennesker som har et nærere forhold til barn/foreldre enn det du har. Hvor det er naturlig for dem å ha mer fysisk kontakt. Det trenger ikke bety at noe er galt. De har bare et nærere fysisk forhold enn det du er vant til

Anonymkode: 657d2...9f7

Du hadde altså ikke reagert på at en gutt på 20 år hadde ligget på fanget til moren sin for å få trøst eller fordi han var fyllesyk?

Anonymkode: daae1...447

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal en 20-åring ha ekstra omsorg og dulling fra pappa fordi vedkommende er fyllesyk? Altså nei, der går grensen for meg. Hadde hun vært 14-15 og ikke visst bedre før hun drakk, eller vært syk med noe som faktisk er en sykdom, eller trengte trøst/omsorg for psykiske påkjenninger så helt ok, det kan vi alle trenge uansett alder. Men ikke dette. 

Anonymkode: 43dad...399

Skrevet

Det er vel ikke rart?! Jeg lå på fanget til bestemor sist for 6 år siden. Da var jeg 32. Hadde det ikke vært for at hun døde ville jeg nok gjort det enda 

Anonymkode: 9c705...c42

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Du hadde altså ikke reagert på at en gutt på 20 år hadde ligget på fanget til moren sin for å få trøst eller fordi han var fyllesyk?

Nei. Hvorfor er det noe galt med det?

Skrevet
ReneRene skrev (51 minutter siden):

Jeg skrev om sønnen til venninnen min fordi han er på samme alder. Derfor det eksempelet. Hvis dere som beskylder meg for å tenke seksuelt hadde lest hva jeg faktisk helt tydelig skriver, så hadde dere skjønt at jeg ikke snakker om noe slikt. At det er det dere automatisk tenker er ikke mitt problem men deres eget problem. Hadde jeg hatt grunn til å mistenke noe sånt ut fra hva en bruker skrev, så hadde jeg nok vært like tydelig på det. Minst. Jeg har som sagt skrevet hvorfor dette er galt, og det har ingenting med kjønn å gjøre heller, som du henger deg opp i. 

Du skriver bare at behovet er en klem etter en viss alder (hvilken skulle det være?) og begrunner ikke bedre enn det. Noen har sånne behov og noen har slike behov. Og begge deler er helt greit. Jeg har en datter på 23 som gjerne ligger i fanget mitt. Uten å være fyllesyk. Bare sånn hun gjør mens vi skravler. Hva er galt med det? Hun gjør akkurat det samme med venninnene sine

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Stedatteren min er verdens herligste jente. Vi er gode venner, så skal ikke skrive noe vondt om henne. Hun har vokst opp uten mor, så hun er naturlig nok veldig knyttet til faren. Men det er noe jeg synes er litt rart. Hun er veldig på å ligge på fanget til faren. I går var hun på kjempefylla, kom ramlende inn kl 5 i dag morges. I dag er hun ekstremt fyllesyk og vil bare ligge på fanget til pappa. Altså hun er snart 20 år, og ligger fortsatt på fanget til faren slik jeg gjorde som barn. Er jo egentlig fint, og forstår det litt iom at hun har vokst opp uten mor. Jeg bare synes hun er litt for gammel til å ligge på fanget på denne måten. Lurer på om det er vanligere enn det jeg tror, jeg vet ikke, så derfor spør jeg her. Jeg har ikke sagt noe til faren. 

Anonymkode: 84a9c...d00

Jeg har barn i tenåra og barn over 20, og de er kosete og klengete alle sammen. Har bare gutter. 

Anonymkode: 0231c...5a8

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep og negativ brukerdebatt samt svar til dette.

Admin

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg har barn i tenåra og barn over 20, og de er kosete og klengete alle sammen. Har bare gutter. 

Anonymkode: 0231c...5a8

At mammaer synes det er koselig å ha de voksne sønnene sine i fanget kan jeg forstå, men mitt inntrykk er at verden for øvrig har er litt annet syn på det.

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

At mammaer synes det er koselig å ha de voksne sønnene sine i fanget kan jeg forstå, men mitt inntrykk er at verden for øvrig har er litt annet syn på det.

Åpenbart ikke..

Anonymkode: 340f2...0a6

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Åpenbart ikke..

Det var vel nettopp derfor hi skrev innlegget. Fordi hun syns det er rart, og at jenta er for gammel til det. Og så er vi flere som er helt enige her. Hva du anser som åpenbart er altså ikke det. 

Skrevet

Helt ærlig så synes jeg det er rart når fedre har slike nære forhold til sine barn. Det er forskjell på mødre og fedre. Fedre skal være snille og forståelsesfulle, men det med nærhet på den måten oppfatter jeg som smått seksuell når det gjelder menn og fedre. Jeg føler det er feil bare.

Anonymkode: 05616...2f1

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Helt ærlig så synes jeg det er rart når fedre har slike nære forhold til sine barn. Det er forskjell på mødre og fedre. Fedre skal være snille og forståelsesfulle, men det med nærhet på den måten oppfatter jeg som smått seksuell når det gjelder menn og fedre. Jeg føler det er feil bare.

Dette syntes jeg var veldig spesielt. 

Skrevet
amandine skrev (5 minutter siden):

Dette syntes jeg var veldig spesielt. 

Takk! Det tenker jeg også. Forholdet deres høres ikke sunt ut.

Skrevet
ReneRene skrev (2 timer siden):

Det var vel nettopp derfor hi skrev innlegget. Fordi hun syns det er rart, og at jenta er for gammel til det. Og så er vi flere som er helt enige her. Hva du anser som åpenbart er altså ikke det. 

Åpenbart mange som ikke synes det er ett problem ogdå, selvsagt synes stemor det 

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Herregud for en syk tankegang 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor er det annerledes med en far enn med en mor? Hvorfor seksualiserer du et godt forhold mellom far og datter? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...