Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er mye treg masse i den aldersgruppen uansett. Har hatt to barn på vgs før covid og en under og etter. De to første måtte gjetes og piskes på bussen og den siste var strålende glad uansett for å kunne gå. Så ikke legg skylden på covid, og ikke la dem gjøre det heller. 

Linken din gidder jeg ikke åpne. Du får ikke lov å bruke forumet som reklamekanal for egne prosjekter.

Anonymkode: 31675...63f

3 hours ago, Anonym bruker said:

Det er mye treg masse i den aldersgruppen uansett. Har hatt to barn på vgs før covid og en under og etter. De to første måtte gjetes og piskes på bussen og den siste var strålende glad uansett for å kunne gå. Så ikke legg skylden på covid, og ikke la dem gjøre det heller. 

Linken din gidder jeg ikke åpne. Du får ikke lov å bruke forumet som reklamekanal for egne prosjekter.

Anonymkode: 31675...63f

Hei.

Takk for ditt svar.

Ja det virker være det som er det vanskelige med skolevegring; barn og ungdom har forskjellige grunner til å være hjemme. Noen tror jeg ble litt mer påvirket av corona? Sosial angst f eks, dersom man ikke utsettes for sosiale interaksjoner så kan man bli enda mer utsatt for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...