Gå til innhold

Nå har jeg problemer med å elske mannen min.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rett og slett pga hvordan han behandler meg. Jeg er så sliten av å bli behandlet dårlig. Jeg klarer ikke å beholde de gode følelsene. Er det kun en utvei? Han kommer ikke til å endre seg, vi har prøvd alt føles det som. 

Anonymkode: bd719...850

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vær redd for å være alene. Livet kan være helt fantastisk som singel også, men det er ofte frykt for å være alene som gjør at man blir i elendige forhold. Det er virkelig ikke verdt det. 

Gjest Danida
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Rett og slett pga hvordan han behandler meg. Jeg er så sliten av å bli behandlet dårlig. Jeg klarer ikke å beholde de gode følelsene. Er det kun en utvei? Han kommer ikke til å endre seg, vi har prøvd alt føles det som. 

Hva mener du de "gode følelsene" skal oppstå av? Din egen jernvilje? Eller et godt samspill med en person som skaper gode følelser i deg?

Ikke vær gift med en som behandler deg dårlig.

Skrevet

Å være alene er undervurdert. Det er lite som er så ensomt og vondt som å føle seg alene i et forhold.

Anonymkode: c6793...2e2

Skrevet

Hvorfor vil du ha gode følelser for en som behandler deg dårlig? Som flere over skriver, det kan være fint å være alene. 

Du kan ikke tvinge ham til å forandre seg.  

De fleste har både gode og dårlige egenskaper.  Du kan ikke forvente at han skal være perfekt, men du bør forvente at han jevnt over behandler deg bra, at han trekker sin del av lasset og at han av og til gjør en ekstra innsats bare for å glede deg.  

Om han behandler deg dårlig, du har bedt om endring og forklart hva du trenger og du ikke har noen gode følelser for ham, da klarer du deg bedre på egen hånd. 

Anonymkode: 37dfb...aa8

Skrevet

Det er vel egentlig ikke så relevant om du elsker ham eller ikke- det er uansett ikke noe poeng i å være sammen med noen som behandler en dårlig.

Skrevet
ReneRene skrev (2 timer siden):

Ikke vær redd for å være alene. Livet kan være helt fantastisk som singel også, men det er ofte frykt for å være alene som gjør at man blir i elendige forhold. Det er virkelig ikke verdt det. 

Du har et godt poeng. Jeg må bare belage meg på å være singel 

Skrevet
LillaGorilla♥♥ skrev (8 minutter siden):

Det er vel egentlig ikke så relevant om du elsker ham eller ikke- det er uansett ikke noe poeng i å være sammen med noen som behandler en dårlig.

Veldig godt poeng!  Noen ganger tenker jeg at jeg aldri vil se han igjen.. men det må jeg jo. Vi har barn sammen 😢

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Hvorfor vil du ha gode følelser for en som behandler deg dårlig? Som flere over skriver, det kan være fint å være alene. 

Du kan ikke tvinge ham til å forandre seg.  

De fleste har både gode og dårlige egenskaper.  Du kan ikke forvente at han skal være perfekt, men du bør forvente at han jevnt over behandler deg bra, at han trekker sin del av lasset og at han av og til gjør en ekstra innsats bare for å glede deg.  

Om han behandler deg dårlig, du har bedt om endring og forklart hva du trenger og du ikke har noen gode følelser for ham, da klarer du deg bedre på egen hånd. 

Anonymkode: 37dfb...aa8

Jeg gjør sikkert det. Men er veldig tøft å innse 😔

Skrevet
Danida skrev (54 minutter siden):

Hva mener du de "gode følelsene" skal oppstå av? Din egen jernvilje? Eller et godt samspill med en person som skaper gode følelser i deg?

Ikke vær gift med en som behandler deg dårlig.

Det var det da. Er vanskelig å opprettholde gode følelser, når han bryter meg ned gang på gang. 

Gjest Danida
Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det var det da. Er vanskelig å opprettholde gode følelser, når han bryter meg ned gang på gang. 

Men hvorfor skal du "opprettholde" dem?
Er det ikke han som skal anspore til at du føler det godt inni deg for ham? 

Skrevet

Du kan ikke forandre på folk som ikke ønsker det selv. 

Det høres ut som om du har forsøkt lenge nok å redde dette forholdet. 

Skrevet
Danida skrev (53 minutter siden):

Men hvorfor skal du "opprettholde" dem?
Er det ikke han som skal anspore til at du føler det godt inni deg for ham? 

Føler meg forpliktet, rett og slett 

Skrevet
the amazing spidermamma skrev (45 minutter siden):

Du kan ikke forandre på folk som ikke ønsker det selv. 

Det høres ut som om du har forsøkt lenge nok å redde dette forholdet. 

Ja, det stemmer. Møter veggen gang på gang. Jeg blir veldig skuffet og veldig såret.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Gled deg til singellivet. 

Anonymkode: 9a486...0d5

Skrevet

Veldig godt poeng!  Noen ganger tenker jeg at jeg aldri vil se han igjen.. men det må jeg jo. Vi har barn sammen 😢

Kanskje akkurat derfor du bør gå.
Hvilket forbilde er du for barna dersom du godtar å bli behandler dårlig, at det er greit å behandle kvinner dårlig?

Anonymkode: e8170...6a2

Skrevet

Kanskje akkurat derfor du bør gå.
Hvilket forbilde er du for barna dersom du godtar å bli behandler dårlig, at det er greit å behandle kvinner dårlig?

Tror ikke barna merker det. Er psykisk dette 😢

Skrevet
Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Tror ikke barna merker det. Er psykisk dette 😢

Barn merker MYE mer enn hva man selv tror, de merker det nok.
De seg hvordan pappa snakker til mamma, ser hvordan mamma ikke har det bra med seg selv, ser at mamma aldri smiler og så videre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...