Gå til innhold

Hva er favorittkaken din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vannbakkels med vaniljekrem. Alt annet blir altfor søtt, og jeg er ikke så glad i det. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Olsen på strek

Anonymkode: a141c...872

Skrevet

Stekt ostekake. Jeg er også veldig glad i fyrstekake og alle slags eplekaker.

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Siliviakake har blitt en favoritt hos oss. Jeg som ikke er noe glad i kaker med gul krem syns den er kjempegod. Vi syns den er best på dag to, men den går ned på høykant første dag også. Den holder seg i mange dager, like myk på dag fire. Syns jeg ikke viste om denne kaken når ungene trengte langpannekake til skole, idrett og barnebursdager før for den er også veldig enkel å lage. Lager halve med kokos og halve med kakestrøssel siden noen her ikke er glad i kokos. 
https://www.detsoteliv.no/oppskrift/silviakake-i-langpanne

Anonymkode: ed0c2...6cc

Takk for tips. Den skal jeg prøve ut ved neste barnebursdag, dugnad e.l. :)

Anonymkode: d0c73...0eb

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Olsen på strek

Måtte google denne da jeg aldri har hørt det navnet på kaken før 😄. Er vant til skumkake eller kokosbollekake.

Skrevet

Cafe sting sjokoladekake

Sjokoladedrøm kake

Gulrotkake

Anonymkode: 50634...753

Skrevet

Napoleon kake.

Anonymkode: 7d1d7...1a4

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Måtte google denne da jeg aldri har hørt det navnet på kaken før 😄. Er vant til skumkake eller kokosbollekake.

Er iallfall et politisk korrekt navn😊 Er veldig 80-talls. 

Skrevet

Jeg liker ikke så mye kaker, men en jeg kan ta ett stykke av er gulrotkake. Kremen må være ost, ikke glasur. Det søte liv har en fantastisk oppskrift. 

https://www.detsoteliv.no/oppskrift/gulrotkake-i-langpanne

Bruker rapskokos fra Berit Nordstrand og topper med valnøtter og granateple. Husk skikkelig vaniljesukker, jacobs er beste synes jeg 😋

Anonymkode: 83038...2cc

Skrevet

Elsker kaker, spesielt de med sjokolade i. Helst ikke "vanlig" sjokoladekake da men kladdekake, snickerskake, smashkake osv. Bakt ostekake er godt, men de gammeldagse med gelelokk er ikke så gode.

Liker ikke tradisjonelle kaker som fyrstekake og formkaker. Ikke bløtkake og terter heller. 

Anonymkode: 6eb9d...cf0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...