Gå til innhold

Jeg trodde jeg leste satire, men det var alvorlig ment!

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Jeg startet ikke en tråd om henne. Jeg startet en tråd på grunn av diskusjoner rundt noe helt spesifikk hun fikk oppmerksomhet for akkurat nå. Ingenting annet om sladder og spekulasjoner, synsing og kritikk om bedriften. 

Når hun fikk den oppmerksomheten nå, så resulterte det i at en kom med kritikk av oppfordringen om vin. DET og kun det var saken her. 

Anonymkode: 6a53f...021

Selvsagt startet du en tråd om henne. Om du ville diskrete moral hadde du jo ikke trukket inn henne. Kjære min tid. 

Anonymkode: 460f2...04d

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Selvsagt startet du en tråd om henne. Om du ville diskrete moral hadde du jo ikke trukket inn henne. Kjære min tid. 

Jeg trodde som sagt at det var satire, på ramme alvor. Jeg leste artikkelen rett før jeg skrev hi for jeg skjønner jo at ting begynner å gå for langt når vi ikke ser hva som er alvor eller ikke. Det blir jo som å få servert en 1.april-spøk tre ganger i måneden. Akkurat denne gangen handlet det om noe CBE hadde gjort og reaksjonene på det, - helt til en sa at å oppfordre til vin var problemet og ingenting annet. Det ble faktisk for komisk for meg. Er det ikke det ene så er det det andre, og neste gang kan det være Faens oldemor som gjør noe spesifikk, men da håper jeg ikke at forhistorie, familieforhold og aktiviteter før og etter vil bli så mye tema 🙃

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Jeg trodde som sagt at det var satire, på ramme alvor. Jeg leste artikkelen rett før jeg skrev hi for jeg skjønner jo at ting begynner å gå for langt når vi ikke ser hva som er alvor eller ikke. Det blir jo som å få servert en 1.april-spøk tre ganger i måneden. Akkurat denne gangen handlet det om noe CBE hadde gjort og reaksjonene på det, - helt til en sa at å oppfordre til vin var problemet og ingenting annet. Det ble faktisk for komisk for meg. Er det ikke det ene så er det det andre, og neste gang kan det være Faens oldemor som gjør noe spesifikk, men da håper jeg ikke at forhistorie, familieforhold og aktiviteter før og etter vil bli så mye tema 🙃

Du vil at man kun skal diskutere en liten del av bedriften, men det kan du ikke styre. Jeg syns det virker som du har ganske god kontroll på denne influenseren, kaller henne for CBE og henviser til Kvinnesiden. Jobber du for henne, kanskje 😅(det var en spøk). 

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Du ser ikke hva som er alvor og ikke mener du vel, ikke vi.

Anonymkode: 6dc22...750

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Du vil at man kun skal diskutere en liten del av bedriften, men det kan du ikke styre. Jeg syns det virker som du har ganske god kontroll på denne influenseren, kaller henne for CBE og henviser til Kvinnesiden. Jobber du for henne, kanskje 😅(det var en spøk). 

Jeg vil ikke diskutere bedriften i det hele tatt, og jeg tviler sterkt på om han som hadde fått med seg bildet og kommenterte det også har gransket den 🙂 jeg tror nok at uansett hvem det hadde vært så hadde han kommentert dette.

Det var oppfordring til å drikke vin han reagerte på, ikke historien rundt henne. 

Jeg lurer enkelt og greit på hvordan kjerringa tenker å lære de to jentene sine nettvett når hun selv flasher boobsa til hele verden uten tanke for noe annet enn å skaffe seg klikk? 

Anonymkode: bb9a9...064

Annonse

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg lurer enkelt og greit på hvordan kjerringa tenker å lære de to jentene sine nettvett når hun selv flasher boobsa til hele verden uten tanke for noe annet enn å skaffe seg klikk? 

Anonymkode: bb9a9...064

De kan jo ikke det.

Om barna er heldige har de fornuftige voksne utenfor familien som kan hjelpe dem til å ta egne valg og lære nettvett.

Til og med svigermor og mor har skrytt av puppebildet, selv om bildet før var av barna og det kom nye bilder av barna dagen etter.

Det er nitrist og uforsvarlig.

Anonymkode: 73c71...c71

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

De kan jo ikke det.

Om barna er heldige har de fornuftige voksne utenfor familien som kan hjelpe dem til å ta egne valg og lære nettvett.

Til og med svigermor og mor har skrytt av puppebildet, selv om bildet før var av barna og det kom nye bilder av barna dagen etter.

Det er nitrist og uforsvarlig.

Det som nesten er verst synes jeg, er jo at hun ser dønn ukomfortabel ut der hun står stivt og tviholder på kaffekanna.

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Det som nesten er verst synes jeg, er jo at hun ser dønn ukomfortabel ut der hun står stivt og tviholder på kaffekanna.

Bildet er det motsatte av sensuelt, det er stivt og helt uten sjarm og kontakt med publikum. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er veldig tydelig at hun ikke er komfortabel med å ta det bildet. Hun viser det med hele seg. Ansiktet, kroppsholdning, grepet om kaffekannen, hvordan hun står og nærmest holder seg oppe med å støtte seg til kjøkkenbenken, skyhøye skuldre, se bort fra kamera med en mimikk som viser at hun distanserer seg fra det hele.

Hun kan si hva hun vil, men bildet forteller så uendelig mer enn bare det å vise frem en siliconpupp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...