Anonym bruker Skrevet 10. mars 2023 #1 Skrevet 10. mars 2023 Jeg kjenner det jo, men ikke på samme måte. Før kjente jeg trykket. Nå er det sånn at jeg får vondt i magen og når jeg da går på do, så tisser jeg i evigheter. Det bare renner og renner. Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 91ff3...220
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2023 #2 Skrevet 10. mars 2023 Har det vært noen forandringer hos deg? Skader, svangerskap, sykdom? Tenker du bør sjekke det opp, for tror neppe det er vanlig. Høres ut som blæra di blir veldig full også, og det er sikkert ikke sunt i lengden. Jeg kjenner godt at jeg må tisse, ikke press eller vondt. Bare må tisse liksom, egen følelse det for meg. Anonymkode: c77c9...404
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2023 #3 Skrevet 10. mars 2023 Ingen forandringer. Vært sånn i noen mnd nå Anonymkode: 91ff3...220
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2023 #4 Skrevet 10. mars 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ingen forandringer. Vært sånn i noen mnd nå Anonymkode: 91ff3...220 Da drar du til fastlegen og sjekker. Om du før kjente tissetrangen helt normalt er det jo noe som har skjedd. Nerveskade kan det jo tyde på da. Eller kanskje det kan bli sånn av feks nyrestein. Jeg vet ikke, men tenker dette er viktig å sjekke, også for at du ikke plutselig glemmer å tisse og har uhell ute blant folk. Lykke til! Anonymkode: c77c9...404
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2023 #5 Skrevet 10. mars 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Da drar du til fastlegen og sjekker. Om du før kjente tissetrangen helt normalt er det jo noe som har skjedd. Nerveskade kan det jo tyde på da. Eller kanskje det kan bli sånn av feks nyrestein. Jeg vet ikke, men tenker dette er viktig å sjekke, også for at du ikke plutselig glemmer å tisse og har uhell ute blant folk. Lykke til! Anonymkode: c77c9...404 Jeg merker det når blæra er full. Antakelig derfor jeg får vondt. Ikke sånn kjempevondt, og selv om jeg da merker det, så kan jeg fortsatt drøye litt før jeg går på do. Har ikke tenkt at det er noe galt heller. Jeg har født 3 barn, så er mulig det er litt ommøblert der inni… føles ikke som om noe er galt Anonymkode: 91ff3...220
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2023 #6 Skrevet 10. mars 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg merker det når blæra er full. Antakelig derfor jeg får vondt. Ikke sånn kjempevondt, og selv om jeg da merker det, så kan jeg fortsatt drøye litt før jeg går på do. Har ikke tenkt at det er noe galt heller. Jeg har født 3 barn, så er mulig det er litt ommøblert der inni… føles ikke som om noe er galt Anonymkode: 91ff3...220 Ok, kanskje du skal tisse litt etter klokka da til du får sjekket det. Mener å ha hørt at om blæra blir overstrukket endel så mister den evnen til å sende impulser om at du må tisse. Så tisser du etter klokka/regelmessig selv om du ikke "må" en stund så får den slappet av til normal str igjen. Anonymkode: c77c9...404
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2023 #7 Skrevet 11. mars 2023 Anonym bruker skrev (På 10.3.2023 den 15.24): Jeg kjenner det jo, men ikke på samme måte. Før kjente jeg trykket. Nå er det sånn at jeg får vondt i magen og når jeg da går på do, så tisser jeg i evigheter. Det bare renner og renner. Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 91ff3...220 Ja, etter at jeg tok den operasjonen med TVT-slynge. Det er som om sensitiviteten er nedsatt. Jeg kjenner at blæra sprenger, er full liksom, men ikke den vanlige tisse-impulsen. Anonymkode: 839c1...972
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå