Gå til innhold

Jeg har bursdag om ei uke og skal få..

Anbefalte innlegg

Skrevet

akkurat den veska jeg har lyst på. Har vurdert mulberry bayswater, men det finnes kanskje noen som er like fine som jeg ikke har sett. Må ha plass til en Mac. Forslag?

Anonymkode: 335c6...0db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forslaget mitt er å vente til du finner en veske du oppriktig har lyst på. 

Anonymkode: 8451b...a3c

Skrevet

https://www.mulberry.com/neu/shop/bayswater/bayswater-lancaster-red-glossy-nvt?istCompanyId=4648f699-0c61-4923-a02b-4dfb181803b7&istFeedId=9eb79424-4615-4c70-9437-6594f0d50226&istItemId=rilqwwtaq&istBid=t&gclid=EAIaIQobChMI0o_TuZPN_QIVHpBoCR36HQxmEAQYASABEgIbdvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Denne så jeg på Sten og Strøm og den gjorde at jeg begynte å spille Lotto igjen.  Rødfargen var nydelig, penere enn det kommer frem på bildet. Brun og svart er jo safere, men jeg glemmer ikke denne❤️

Skrevet
*Miss Marple* skrev (26 minutter siden):

https://www.mulberry.com/neu/shop/bayswater/bayswater-lancaster-red-glossy-nvt?istCompanyId=4648f699-0c61-4923-a02b-4dfb181803b7&istFeedId=9eb79424-4615-4c70-9437-6594f0d50226&istItemId=rilqwwtaq&istBid=t&gclid=EAIaIQobChMI0o_TuZPN_QIVHpBoCR36HQxmEAQYASABEgIbdvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Denne så jeg på Sten og Strøm og den gjorde at jeg begynte å spille Lotto igjen.  Rødfargen var nydelig, penere enn det kommer frem på bildet. Brun og svart er jo safere, men jeg glemmer ikke denne❤️

Skjønner deg godt. Den var flott! 

Anonymkode: 1b18c...a1f

Skrevet
*Miss Marple* skrev (29 minutter siden):

Veldig fin!

Anonymkode: 335c6...0db

Skrevet

Jeg også er glad i Mulberry, spesielt de gamle klassikerne som Bayswater. Jeg har i flere farver, størrelser og modeller. Plass til laptop om det er vanlig størrelse. En veske du kan bli glad i og ha i mange mange år ( min eldste er 20 år).

Skrevet

Hvis du virkelig kan velge hva som helst tror jeg heller jeg ville hatt en chanel eller Hermes veske😊 

Anonymkode: 25b30...287

Skrevet

Om jeg skulle få en gave til så mange penger, er det omtrent en million andre ting jeg ville ønsket meg enn en veske! Altså jeg bruker veske, og har flere, men jeg skjønner ikke greia med å betale slike summer! Man finner like fine - og finere - vesker til et par-tre hundrelapper. Veskene i lenkene her er jo helt ordinære, kjedelige vesker, liksom??

Anonymkode: b2042...d1b

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Om jeg skulle få en gave til så mange penger, er det omtrent en million andre ting jeg ville ønsket meg enn en veske! Altså jeg bruker veske, og har flere, men jeg skjønner ikke greia med å betale slike summer! Man finner like fine - og finere - vesker til et par-tre hundrelapper. Veskene i lenkene her er jo helt ordinære, kjedelige vesker, liksom??

Helt enig. Ser ikke vitsen med å kjøpe ei dørgende kjedelig "kjerringveske" til mange tusen, når man kan få så mye finere ting for pengene. At den varer i 20 år er jo bare nok et argument mot, hvem gidder bruke samme veske i 20 år??

Anonymkode: 505d0...098

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Hvorfor tror du at hi, eller noen andre, bryr seg om hva du ville kjøpt? Hi skal få veske og etterspør tips. Din avsporing er bare irriterende. 

Anonymkode: 037ee...8af

Skrevet
Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Helt enig. Ser ikke vitsen med å kjøpe ei dørgende kjedelig "kjerringveske" til mange tusen, når man kan få så mye finere ting for pengene. At den varer i 20 år er jo bare nok et argument mot, hvem gidder bruke samme veske i 20 år??

De som satser på kvalitet og tidløshet i stedet for plast og overforbruk. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor tror du at hi, eller noen andre, bryr seg om hva du ville kjøpt? Hi skal få veske og etterspør tips. Din avsporing er bare irriterende. 

🙄

Anonymkode: f3214...3c0

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Neppe

Anonymkode: f3214...3c0

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Har du eksempler på like fine eller finere vesker som koster 2-300 kroner? Jeg har til gode å finne noe i den prisklassen som ikke ser billig og kjipt ut.

Jeg har ingen superdyre vesker selv.
Men har aldri funnet ei veske jeg har lyst på, i ekte skinn, med pent design og detaljer, til under 3000. 
Men de veskene jeg har, i prisklassen 3-6000, både i størrelse «veske med plass til Mac», «clutch som passer til kjole», og «weekendbag», er klassiske modeller, av god kvalitet, og skinnet blir bare penere ved bruk. 

Har full forståelse for at man investerer i kvalitetsprodukter i stedet for bruk og kast. 

Anonymkode: cc31f...4cf

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Har full forståelse for at man investerer i kvalitetsprodukter i stedet for bruk og kast. 

Anonymkode: cc31f...4cf

Det er virkelig ikle bruk og kast selv om man ikke bruker 20.000,- på en veske. Jeg betalte vel rundt fem hundre for min Bjørn Borg veske. Ikke en veske som skal gå i arv altså, men funker fint. Får plass til Mac og strikketøy skulle det være aktuelt. Passe fin er den og 😀. Men jeg er ikke og har aldri vært opptatt av statussymbol eller hatt et behov for å «vise» hvor mye penger jeg kan bruke på en ting så forskjellen ligger kanskje der 😅

Anonymkode: d7c2a...681

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg gidder. Har også klær som er 20 år, design og kvalitet som varer.

Anonymkode: bc18b...742

Skrevet
*Miss Marple* skrev (På 8.3.2023 den 21.21):

Den hadde vært inn på 50 tallet. 

Anonymkode: cad0e...2f5

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Vel, å kjøpe en kvalmt dyr veske uansett kvalitet og merke er et trasig overforbruk uansett.

Anonymkode: 6e612...b67

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Vel, noen har sans for design og kvalitet, og de bytter truse hver dag, men ikke smak.

Skrevet
sug lut skrev (1 minutt siden):

Vel, noen har sans for design og kvalitet, og de bytter truse hver dag, men ikke smak.

En mote varer ikke i 20 år. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

En mote varer ikke i 20 år. 

Sukk.

Skrevet

Jeg hadde heller gått med tingene mine i en Rema1000-pose enn å gå rundt med en Mulberry eller Chanel-veske. Det lyser pinlig desperat lang vei og signaliserer nesten alt som er sprøtt med samfunnet.

Anonymkode: a7a05...329

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Den hadde vært inn på 50 tallet. 

Kvalitet og stil går aldri av moten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...