Gå til innhold

Føler meg så inderlig teit og fæl. Hvorfor oppstår det slike følelser??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det begynte med at min sønn ble bestekompis med en. Jeg fikk etterhvert litt nyskjerrighet på faren som da er singel. Han har vært alene siden bruddet med mor til barnet... meg og faren har pratet på fotballtrening som vi har sammen hver gang med guttene. Jeg har tatt initiativ til å spørre faren om han vil hjem til oss osv. Vi har hatt en veldig fin tone, pratet masse. 

Men det siste halvåret har mor bedt meg på kaffe og lange turer som har fått til at vi har pratet endel. Etterhvert har hun avlyst kamper og noen av treningene guttene har sammen. Hun vil også være tilstedet noen ganger under en henting av sønnen som da er når vennen er hos far. Mor til dette barnet har funnet ny mann og det var henne selv som avsluttet forholdet med far til barnet. 

Får bare en rar følelse på at hun trer inn i dette for at vi ikke skal ha kontakt? Jeg vet ikke, men jeg vil jo ikke ødelegge vårt nylige oppståtte vennskap. Ville aldri hatt dette om det var ei venninne fra før. Hva tenker dere? Har hun rett til å gå inn mellom oss hvis det skulle oppstått noe, er det en grunn for det? Hun avlyser gjerne en kamp hvor gutten er hos far, da det er vi har samme uke med ungene, altså meg og far til barnet. 

Hun har hele tiden snakket ned om han om hvordan han oppførte seg og mener en nåværende er helt fantastisk. 

Jeg gir litt opp og håper følelsene mine går bort. Men han er så interessant. Det er hun som er "veilederen" mellom meg ig han... Tenker hvorfor hun gjør dette. Han er singel og hun er forelsket på ny.. 

 

Anonymkode: 4bb5e...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du ville fått flere svar om du uttrykte deg klarere. Dersom han er interessert i deg lar han ikke eksen komme i veien. At hun er veileder mellom dere begriper jeg ikke med beste vilje hva det skal bety.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror hun vil bli kjent med deg for å sabotere vennskapet mellom deg og eksen? Det var ikke helt lett å skjønne her, men det er vel ikke noe som tyder på det. Hun vil kanskje bare bli kjent, og det kan jo være litt fordi du muligens blir kjæreste med ham da?  Du trenger ikke å ha dårlig samvittighet ovenfor henne heller. 

Anonymkode: f59d8...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Du tror hun vil bli kjent med deg for å sabotere vennskapet mellom deg og eksen? Det var ikke helt lett å skjønne her, men det er vel ikke noe som tyder på det. Hun vil kanskje bare bli kjent, og det kan jo være litt fordi du muligens blir kjæreste med ham da?  Du trenger ikke å ha dårlig samvittighet ovenfor henne heller. 

Anonymkode: f59d8...7c7

Jeg overtenker nok i det meste laget. Neida jeg tror ikke det, men hun vil helt klart sikkert reagere om hun hadde visst hva jeg har for han. Utrolig stressende å like en fyr så godt, som jeg kan se langt på å få. 

Anonymkode: 4bb5e...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeiteH skrev (9 timer siden):

Du ville fått flere svar om du uttrykte deg klarere. Dersom han er interessert i deg lar han ikke eksen komme i veien. At hun er veileder mellom dere begriper jeg ikke med beste vilje hva det skal bety.

Muligens dårlig forklart. Men alt i alt så er det så frustrerene å like en som mest sannsynlig bare ser på meg som hyggelig. Jeg har itillegg blitt kjent med hans tidligere kjæreste og forlovede. Hater at jeg ikke kan styre følelsene mine, jeg prøver å gjøre alt for å ikke vise det. 

Ville han ha avlyst fotballen om han hadde likt meg? Jeg merker jeg gleder meg til hver torsdag, da jeg vet han skal på trening. Jeg er opp til ørene betatt, rett og slett som et lite barn 🙉🙉 k32 

Anonymkode: 4bb5e...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...