Anonym bruker Skrevet 6. mars 2023 #1 Skrevet 6. mars 2023 MEN - i helgen var jeg og mannen på fest hos et vennepar. Vi har ikke vært så veldig mye sammen med dem inntil nå, men litt sånn sporadisk. Vi har alltid vært sammen med flere andre i slike settinger. På lørdag sier de til oss at de gjerne vil at vi er sammen bare vi fire neste gang. Det sitter flere andre rundt bordet som hører det, så jeg reagerer litt på det som blir sagt. Synes det er litt merkelig å ta opp sånt med andre til stede. Så utpå kvelden forteller denne mannen at han liker meg veldig godt. Det har jeg skjønt fra før, for han har gitt tydelige signaler via fine komplimenter på hvor flott han synes jeg er. Han foreslår at vi kan begynne å ha sex sammen. Han og kona har ikke sex, og det er noe som plager han. Jeg forklarer på en høflig måte at jeg ikke er interessert i det, og spør om de har et åpent forhold. Nei, de har ikke det, og det er ikke noe han hadde fortalt kona si hvis han var utro. Jeg svarer at jeg ikke synes det er veien å gå, men at de bør få hjelp til dette sammen. Jeg er ikke personen å ta det med. Han vil liksom ikke gi seg, og fortsetter med at han gjerne kunne tenke seg å ha et seksuelt forhold til meg. Sier veldig klart at det ikke er aktuelt, og at vi bør gå og sette oss i sofaen sammen med de andre. Det gjør jeg da. Han kommer etter hvert. Han er pottesur resten av kvelden, men da jeg og mannen min reiser oss for å dra hjem, så prøver fyren å kysse meg på munnen da vi skal klemme for å si takk for i kveld og hadet. Fortalte mannen min hva som hadde skjedd gjennom kvelden, og han tar det hele med ro for han vet jo hvor han har meg. Han vet at jeg ikke ville vært utro. Vi er i 40 årene så vi er jo vant til mye rart, men dette kjenner jeg er litt spesielt. Jeg sa at jeg synes det ble litt kleint, og at det å være sammen med bare de to framover ikke var aktuelt. Han skjønte jo det. Jeg har ikke lyst til å kutte dem ut sånn uten videre, for kona til denne mannen er veldig ok. Og jeg har nå sagt hva han kan forvente, så jeg håper ikke det vil gjenta seg. Men hva ville dere gjort? Jeg kjenner at jeg allerede er litt stressa over å treffe han igjen. Anonymkode: 779e5...5bd
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2023 #2 Skrevet 6. mars 2023 Jeg ville forholdt meg til dem som en del av en større venneflokk, og møtt dem på fester og sammenkomster som det er flere, men jeg ville aldri vært sammen med dem alene. Foreslår de noe hadde jeg svart litt svevende at du må se an barnevakt, jobb e.l. først men i utgangspunktet er du positiv, og ventet med å svare ja til noe som helst før du var sikker på at det også var andre tilstede. Jeg hadde faktisk vært forsiktig til å svare ja på noe som skjer hjemme hos dem, ville ikke risikert å plutselig være eneste gjestene... Så hadde jeg valgt å ikke tenke mer på det, prøvd å tenke at det var fylla som pratet og at han nok er full av anger og fylleangst nå etterpå og håpet det aldri skjer noe sånt igjen. Skulle det skje igjen hadde jeg tatt på meg strengestemmen og sagt at dette forslaget selvfølgelig er fortalt videre til mannen din og at du vil ha deg frabedt å få flere slike usømmelige forslag! Anonymkode: 5c6e4...009
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. mars 2023 #3 Skrevet 6. mars 2023 Jeg hadde ikke giddet å henge med de to alene, hvertfall, kun som en del av en større gjeng. Og da hadde jeg holdt avstand til ham. Hvis du liker kona, kan du jo heller omgås henne alene. Og gir han seg ikke med dette tullet, hadde jeg sagt klart ifra at jeg kom til å si det til kona hans om han ikke kunne holde kjeft.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2023 #4 Skrevet 6. mars 2023 Nei æsj, han ville jeg ikke ønsket å omgås. I større sammenkomster er det ok, men ikke ellers. Treff heller kona alene. For en respektløs fyr.. Ikke sikkert du kan være venner med bare kona heller, slike som han kan fort lage drama Anonymkode: 02e38...1ef
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2023 #5 Skrevet 6. mars 2023 Hell no. Han der hadde jeg ikke møtt igjen. Og jeg ville sagt det til kona. Anonymkode: 14d66...6f2
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2023 #6 Skrevet 6. mars 2023 Jeg syns at du taklet det på en fin måte. Du ga klar beskjed og opptrådte mer eksemplarisk enn jeg ville gjort. Det er bra! 🙂 Jeg hadde unngått den typen der. Men jeg blir ikke overrasket i det hele tatt. Det er så mange som både vil være utro og prøve seg som om de er i sin fulle rett til det, uavhengig av setting. Men du bør ikke unngå fester o l. Ikke la han gjøre deg ufri. Bare overse? Tror du vil takle det, og bra du har den mannen du har. Anonymkode: 264af...0e5
Stridsmøy Skrevet 6. mars 2023 #7 Skrevet 6. mars 2023 Jeg også synes du taklet det på en fin måte. Utfra det du forteller synes jeg han er skummel. Jeg hadde ikke latt han være alene med meg i det hele tatt. Og jeg hadde unngått å være med på sosiale ting med han nettopp for å unngå å plutselig havne alene med han. Mannen din virker som en trygg og god partner.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2023 #8 Skrevet 6. mars 2023 Anonym bruker skrev (10 timer siden): MEN - i helgen var jeg og mannen på fest hos et vennepar. Vi har ikke vært så veldig mye sammen med dem inntil nå, men litt sånn sporadisk. Vi har alltid vært sammen med flere andre i slike settinger. På lørdag sier de til oss at de gjerne vil at vi er sammen bare vi fire neste gang. Det sitter flere andre rundt bordet som hører det, så jeg reagerer litt på det som blir sagt. Synes det er litt merkelig å ta opp sånt med andre til stede. Så utpå kvelden forteller denne mannen at han liker meg veldig godt. Det har jeg skjønt fra før, for han har gitt tydelige signaler via fine komplimenter på hvor flott han synes jeg er. Han foreslår at vi kan begynne å ha sex sammen. Han og kona har ikke sex, og det er noe som plager han. Jeg forklarer på en høflig måte at jeg ikke er interessert i det, og spør om de har et åpent forhold. Nei, de har ikke det, og det er ikke noe han hadde fortalt kona si hvis han var utro. Jeg svarer at jeg ikke synes det er veien å gå, men at de bør få hjelp til dette sammen. Jeg er ikke personen å ta det med. Han vil liksom ikke gi seg, og fortsetter med at han gjerne kunne tenke seg å ha et seksuelt forhold til meg. Sier veldig klart at det ikke er aktuelt, og at vi bør gå og sette oss i sofaen sammen med de andre. Det gjør jeg da. Han kommer etter hvert. Han er pottesur resten av kvelden, men da jeg og mannen min reiser oss for å dra hjem, så prøver fyren å kysse meg på munnen da vi skal klemme for å si takk for i kveld og hadet. Fortalte mannen min hva som hadde skjedd gjennom kvelden, og han tar det hele med ro for han vet jo hvor han har meg. Han vet at jeg ikke ville vært utro. Vi er i 40 årene så vi er jo vant til mye rart, men dette kjenner jeg er litt spesielt. Jeg sa at jeg synes det ble litt kleint, og at det å være sammen med bare de to framover ikke var aktuelt. Han skjønte jo det. Jeg har ikke lyst til å kutte dem ut sånn uten videre, for kona til denne mannen er veldig ok. Og jeg har nå sagt hva han kan forvente, så jeg håper ikke det vil gjenta seg. Men hva ville dere gjort? Jeg kjenner at jeg allerede er litt stressa over å treffe han igjen. Anonymkode: 779e5...5bd Send ham en sms så du vet at det ikke gjentar seg, og sett på kontoen for fyllerør Anonymkode: 64441...c28
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2023 #9 Skrevet 7. mars 2023 Stridsmøy skrev (10 timer siden): Jeg også synes du taklet det på en fin måte. Utfra det du forteller synes jeg han er skummel. Jeg hadde ikke latt han være alene med meg i det hele tatt. Og jeg hadde unngått å være med på sosiale ting med han nettopp for å unngå å plutselig havne alene med han. Mannen din virker som en trygg og god partner. Nei vet du hva, akkurat det med å være alene med han, det tenker jeg også at jeg vil unngå. Han ville liksom ikke gi seg, og ble skikkelig sur da han skjønte jeg ikke var interessert. Likevel så prøvde han å kysse meg på munnen da vi skulle gå. Hvis dette gjentar seg, så skal jeg bare være veldig direkte og si at han må gi seg, og unngå han for enhver pris. Anonymkode: 779e5...5bd
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2023 #10 Skrevet 7. mars 2023 Såpass klengete som det der er jo creepy. Hadde nok unngått disse en stund, og dersom dama spør veldig direkte på hvorfor dere unngår dem så er det helt på sin plass å si at fyren hennes er for klengete på deg at det ikke vil funke. For hvorfor skal hun ikke få vite at hennes partner er utromateriale? Anonymkode: 69050...808
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2023 #11 Skrevet 7. mars 2023 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Såpass klengete som det der er jo creepy. Hadde nok unngått disse en stund, og dersom dama spør veldig direkte på hvorfor dere unngår dem så er det helt på sin plass å si at fyren hennes er for klengete på deg at det ikke vil funke. For hvorfor skal hun ikke få vite at hennes partner er utromateriale? Anonymkode: 69050...808 jeg tenker kanskje jeg kan gi han en sjanse til, og dersom han fortsatt prøver seg så må jeg være veldig direkte og nærest litt ufin. Tror ikke så mye annet funker på han. Anonymkode: 779e5...5bd
the amazing spidermamma Skrevet 7. mars 2023 #12 Skrevet 7. mars 2023 Altså - han går bak kona sin rygg og godtar ikke ditt nei. For en dust. Kanskje ikke noe rart at hun ikke orker å ha sex med ham, han har tydeligvis ikke noe respekt for kvinner. Kan godt være fyllerør, men holdningen skinner tydelig igjennom.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. mars 2023 #13 Skrevet 7. mars 2023 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): jeg tenker kanskje jeg kan gi han en sjanse til, og dersom han fortsatt prøver seg så må jeg være veldig direkte og nærest litt ufin. Tror ikke så mye annet funker på han. Anonymkode: 779e5...5bd Det har du helt lov til å være. Når han forsøker å kysse deg uten ditt samtykke, begår han jo overtramp.
Gjest Danida Skrevet 8. mars 2023 #14 Skrevet 8. mars 2023 Anonym bruker skrev (På 7.3.2023 den 8.35): Nei vet du hva, akkurat det med å være alene med han, det tenker jeg også at jeg vil unngå. Han ville liksom ikke gi seg, og ble skikkelig sur da han skjønte jeg ikke var interessert. Likevel så prøvde han å kysse meg på munnen da vi skulle gå. Hvis dette gjentar seg, så skal jeg bare være veldig direkte og si at han må gi seg, og unngå han for enhver pris. Anonymkode: 779e5...5bd Dette er jo en form for trakassering. Jeg ville faktisk ha sagt at jeg ikke ønska å møte ham igjen. Kleint og ubehagelig, og i tillegg nokså sexistisk.
Gjest Danida Skrevet 8. mars 2023 #15 Skrevet 8. mars 2023 Anonym bruker skrev (På 7.3.2023 den 11.19): jeg tenker kanskje jeg kan gi han en sjanse til, og dersom han fortsatt prøver seg så må jeg være veldig direkte og nærest litt ufin. Tror ikke så mye annet funker på han. Anonymkode: 779e5...5bd Den sjansen hadde han ikke fått av meg. Han har jo allerede vært ufin.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2023 #16 Skrevet 8. mars 2023 Jeg skjønner meg ikke på sånne folk, trodde han at du skulle bli over deg selv av ekstase fordi han ville ligge med deg., fyren er jp litt creepy. Kan du forholde deg til de som venner når du vet hvordan han er, forholde deg til å være venn med kona når du vet hva han gjør, du er garantert ikke den første, og neppe den siste. Jeg vet ikke om jeg hadde klart det. Anonymkode: b9ed8...f64
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2023 #17 Skrevet 8. mars 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg skjønner meg ikke på sånne folk, trodde han at du skulle bli over deg selv av ekstase fordi han ville ligge med deg., fyren er jp litt creepy. Kan du forholde deg til de som venner når du vet hvordan han er, forholde deg til å være venn med kona når du vet hva han gjør, du er garantert ikke den første, og neppe den siste. Jeg vet ikke om jeg hadde klart det. Anonymkode: b9ed8...f64 Jeg gir det et forsøk til, og hvis han da prøver seg igjen så gir jeg veldig tydelig beskjed hva jeg synes. Det blir uansett ikke aktuelt å treffe de alene. Anonymkode: 779e5...5bd
Gjest Danida Skrevet 8. mars 2023 #18 Skrevet 8. mars 2023 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg gir det et forsøk til, og hvis han da prøver seg igjen så gir jeg veldig tydelig beskjed hva jeg synes. Det blir uansett ikke aktuelt å treffe de alene. Anonymkode: 779e5...5bd Du har jo gitt han den tydelige beskjeden. Han tok ikke hintet og prøvde å tvinge seg på deg likevel. Hvorfor vil du stole på en sånn fyr?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2023 #19 Skrevet 9. mars 2023 Danida skrev (9 timer siden): Du har jo gitt han den tydelige beskjeden. Han tok ikke hintet og prøvde å tvinge seg på deg likevel. Hvorfor vil du stole på en sånn fyr? Jeg stoler ikke på han. Er derfor vi ikke vil være alene med dem. Men nå har jeg sagt ifra, og da får han en sjans til å ta det til etterretning. Gjør han ikke det, så kan jeg godt fortelle kona hans hvorfor vi ikke ønsker å ha noe mer med dem å gjøre. Anonymkode: 779e5...5bd
Sommerkroppen 2029 Skrevet 10. mars 2023 #20 Skrevet 10. mars 2023 Prøver han seg igjen så hadde jeg sagt noe a la: Jeg sa jo ifra sist at jeg ikke er interessert i deg. Var jeg utydelig? Holder han fortsatt på etter det, så ville jeg informert han om at en slik videre oppførsel fører til at du tar det opp med kona hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå