Anonym bruker Skrevet 5. mars 2023 #1 Skrevet 5. mars 2023 Hei, Jeg og mannen har vært sammen i 20 år (ble sammen som tenåringer). Alltid brukt å ha sex ofte eller i alle fall jevnlig. Nå det siste halve året har vi sjeldent hatt sex. Det er fælt å si det, men jeg blir gal 🙈 det går ut over humøret, jeg fantaserer om alt mulig rart og jeg er konstant irritert på mannen. Jeg har til og med fantasert om utroskap 😱 Vi har det så travelt at jeg får jo ikke snakket med han om at dette plager meg. Er jo sikkert noe som plager han også siden han har null lyst. Det som gjør meg mest gal er at jeg fantaserer om kollegaer og andre kjente hele tiden (jeg har ikke brukt å være slik). I dag skulle vi til å ha sex, men så banket den ene ungen på døra og spurte om noe og da sa mannen at «the moment has passed» 😭😭😭 Føler meg så forbaska uattraktiv på grunn av dette 🥺 Måtte bare få ut frustrasjon en eller annen plass, det klikker snart for meg. Det er helt tydelig at mitt og hans behov er helt forskjellig. Han vil jo aldri lengre, og på en måte er jeg nesten redd for å spør hvorfor… Anonymkode: c642b...e4b
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2023 #2 Skrevet 5. mars 2023 Han er ikke utro da? Anonymkode: 5127b...ffa
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2023 #3 Skrevet 6. mars 2023 Dere må finne tid til og prate sammen,det er viktig. Si hvordan du føler det. Kan han kjenner det samme. Anonymkode: fc67b...cee
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2023 #4 Skrevet 6. mars 2023 Fikk også vibber om at han er utro… Anonymkode: 58f83...f3e
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2023 #5 Skrevet 6. mars 2023 Jeg har tenkt tanken, også håper jeg at den nedsatte lysten kommer fra at han har vært sliten og stresset. Ja, må sette meg ned å prate med han, men gruer meg så fælt. Vi har hatt så lite tid sammen over lengre tid. Han har pendlet og vært borte mye de siste to årene, og nå det siste året har vi begynt å sove på hver vårt rom pga snorkingen hans. Ikke kysser vi lengre og det er lite til ingen nærhet. Ser jo nå når jeg skriver at dette ikke rimer😔 Anonymkode: c642b...e4b
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2023 #6 Skrevet 6. mars 2023 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Jeg har tenkt tanken, også håper jeg at den nedsatte lysten kommer fra at han har vært sliten og stresset. Ja, må sette meg ned å prate med han, men gruer meg så fælt. Vi har hatt så lite tid sammen over lengre tid. Han har pendlet og vært borte mye de siste to årene, og nå det siste året har vi begynt å sove på hver vårt rom pga snorkingen hans. Ikke kysser vi lengre og det er lite til ingen nærhet. Ser jo nå når jeg skriver at dette ikke rimer😔 Anonymkode: c642b...e4b Offda. Siden han er mye borte i jobb sammenheng så kan det jo tenkes att han er utro😬 om dere også har vert sammen siden tenårene så er det sikkert spennende og prøve noe nytt. Men har du selv prøvd og legge opp til sex? Eller har du ikke prøvd? Om han tenker att du ikke har interesse lenger så har vel han gjitt opp og prøve kansje? 🤔 Dere må uansett prate sammen. Så om han har vert/ er utro så må han si det. Anonymkode: 943ce...68d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå