Gå til innhold

Hjelp! Uventet gravid og bruk av medisiner!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! 

Som overskriften indikerer har jeg blitt gravid(noe jeg i utg.pkt er umåtelig glad og takknemlig for), men dette er også helt uventet og jeg fant ikke ut av graviditeten før i uke 22. Jeg har brukt prevensjon og har hatt blødninger hver måned jeg har tolket som menstruasjon. 

Av ulike grunner har jeg siste tiden i livet mitt brukt medisiner daglig, nærmere bestemt paralgin forte (smertestillende) og stilnoct (innsovningsmedisiner). Det er nettopp dette som nå gjør meg syk av bekymring for den lille i magen 😩 

Nå er vel ikke Internett det rette stedet å søke informasjon kanskje, men jeg håper så inderlig at kanskje noen har opplevd noe lignende og er villig til å dele sine erfaringer med meg? Har noen brukt medisiner daglig i svangerskapet og det har gått bra med babyen i magen? Eller har noen opplevd at det ikke har gått bra? 

Jeg blir helt oppspist av dårlig samvittighet i denne situasjonen og er rett og slett livredd for om jeg kan ha påført barnet mitt skader det må leve med resten av sitt liv - hvordan i all verden kan man da leve med seg selv... 

Jeg har selvfølgelig bestilt time til lege og ultralyd for undersøkelse og sjekk, men det er ikke før slutten av neste uke. 

Vil være kjempe takknemlig dersom noen tar seg tid til å dele tanker/erfaringer med bruk av medisiner under svangerskapet og hvordan det har gått med den lille.

På forhånd tusen takk!

Hilsen kjemperedd førstegangsgravid

Anonymkode: 3b161...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...