Gå til innhold

Hva skjer med brukeren din når du blir utestengt fra et forum?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker ikke at dette er en stor problemstilling og jeg for min del tror at de fleste ikke ville tenkt særlig over hvorfor brukere ikke svarer på pm eller at de plutselig er borte fra forumet. Det kan jo være all verdens grunn til det. Når det er sagt så er det ingen grunn til at permanent utestengte ikke slettes dersom det ønskes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mamma til adhd gutt<3 skrev (3 minutter siden):

Når det er sagt så er det ingen grunn til at permanent utestengte ikke slettes dersom det ønskes. 

Nemlig.

Anonymkode: 1c682...863

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden):

Jeg tenker ikke at dette er en stor problemstilling og jeg for min del tror at de fleste ikke ville tenkt særlig over hvorfor brukere ikke svarer på pm eller at de plutselig er borte fra forumet. Det kan jo være all verdens grunn til det. Når det er sagt så er det ingen grunn til at permanent utestengte ikke slettes dersom det ønskes. 

At det ikke er et stort problem for deg betyr på ingen måte at det ikke kan være det for andre. Jeg har forklart detaljert hva det store problemet kan være, så det burde ikke være så fryktelig vanskelig å sette seg inn i situasjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med sug lut- de jeg har hatt såpass «nært» forhold til at jeg ville savne- eller evt de meg- har jeg opprettet kontakt med på andre måter slik at vi får tak i hverandre om vi ønsker. 
Jeg har av ulike årsaker vært fraværende i lengre perioder ved flere tilfeller, de som har ønsket videre kontakt har kunnet ha det. Det har utelukkende skyldtes at jeg har måttet foreta andre prioriteringer enn å være her.


Er det noen her inne man ønsker å bli bedre kjent med på «privaten» er det fullt mulig, altså. 

Når det er sagt, så kan man også se hvor lenge siden det er noen har vært pålogget denne siden. Så om jeg «savner» en bruker kan jeg gå inn på profilen deres for å se- og hvis noen da ikke har vært på på veldig lenge går jeg rett og slett utifra at de ikke bruker forumet lenger.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin har svar at bruker blir slettet på forespørsel. Blir man utestengt kan man be admin slette brukeren. Dette burde jo være nok? Det er ikke spesielt komplisert å sende denne eposten og jeg vil tro at det ikke er særlig forsinkelser heller i å få denne slettet. Er dette en viktig plattform for kommunikasjon bør man jo klare å følge reglene og slik sett ikke bli utestengt. Formreglene er ikke veldige vanskelige regler å følge. Er det brukere her man har fått ekstra god kontakt med så er det jo greit å få andre kontaktdetaljer slik at dere lettere kan holde kontakten. 

En av kriteriene for å bli slettet er at man må sende en epost fra samme epostadresse brukeren tilhører. Og det er her jeg tenker problemet ligger for noen av de som ønsker automatisk sletting. Jeg mistenker at det er flere mennesker som deler på den samme brukeren her inne. Så er det en av dem som har fått brukeren utestengt og den som eier epostadressen ikke er tilgjengelig eller enig slik at de ikke får slettet brukeren. Den som har fått brukeren utestengt kan dermed ikke slette den selv og ønsker seg automatisk sletting for å komme rundt problemet....  

Anonymkode: 161c1...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Rhodiola låste denne emne

Samtlige innlegg i denne tråden har blitt slettet for avsporing, negativ brukerdebatt og svar til slettede innlegg. Siterer gjeldende regelbrudd;

Sitat

Du har ikke lov til å poste innhold som består av:

* Brukerangrep (på en spesifikk bruker), person (på tredjepersoner), negativ brukerdebatt, trakassering eller trusler.

* Latterliggjøring. Tråder og innlegg som kun opprettes for å latterliggjøre noen tillates ikke, selv om de ellers ikke kan karakteriseres så sterkt som hets eller krenkelser.

Øvrige regler:

* Innlegg som sporer av debatten kan bli slettet. Dette gjelder også trolleanklager som fører til lengre avsporinger.

Denne tråden stenges inntil videre. Hvis tilfellet skulle være at administrator har mer å tilføye vil den gjenåpnes.

Retningslinjene for bruk av forumet finner her

-Rhodiola, moderator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...