Gå til innhold

15 års aldersforskjell ( den gale veien)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde et innlegg i sommer eller tidlig i høst men finner dette dessverre ikke igjen.  Husker spørsmålet jeg stillte fikk flere både hyggelige og mindre hyggelige tilbakemeldinger , hvorpå fler mente at dette kom ikke til å vare, jeg var kvalm og ikke minst gikk på barnerov.

Nå har det nesten gått 9 mndr og vi er fremdeles sammen, forholdet er bedre enn noen gang ❤️ Noen ganger kan man til tider merke livserfaringen min noe mer, dog nesten ikke merkbart.

Nå tenker kanskje flere om hvordan kan ei på nærmere 50 ha til felles med en 35 åring? Mye!! Vi har felles interesser på flere plan, samme syn på familieliv, verdier og holdninger. For første gang i mitt liv så har jeg det 100% bra med meg selv i ett forhold.

Og hva vil jeg med dette innlegget? Glem aldersforskjellen om du som kvinne finner deg en som er endel år yngre ❤️ Kan menn, så kan vi det. Kjærlighet har ingen aldersbegrensing!

Anonymkode: 67554...dce

Videoannonse
Annonse
Gjest NotNaomi
Skrevet

Dumt at det blir så mye fokus på aldersforskjeller. Når aviser skriver "her er <navn> sin 20 år yngre kjæreste" og lignende ting, så blir det flaut syns jeg. Hvorfor skal akkurat aldersforskjeller være så utrolig negativt eller spennende? Det er jo ganske vanlig og har alltid vært det! At det kan ha sine utfordringer er jo greit nok,  men det er ikke akkurat andres problem. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...