Gjest NotNaomi Skrevet 24. februar 2023 #26 Del Skrevet 24. februar 2023 Admin skrev (7 minutter siden): Aha, jeg har ett overordnet ansvar på Kvinneguiden, der er det ett fantastisk flinkt team som tar seg av den daglige modereringen og håndteringen av forumet. De har langt mer kunnskap om forumet der inne, miljøet og hvordan det fungerer, slik som at jeg har kunnskap her inne. Når jeg referer til andre forum referer jeg til Egmonts forum, da det er disse jeg har med å gjøre i jobben min ettersom jeg er ansatt i Story House Egmont. Når evt moderatorer eller administartorer der inne uttaler seg kan det være uavhengig av disse. Og det stemmer at jeg tidligere har nevnt å bruke AB som en løsning når folk går etter nicket, men dette har jeg sluttet med da det i ettertid viser seg at brukere uansett gjenkjenner personene på skrivemåter, hva de uttaler seg om, og hvordan de fremstår. Jeg syns at den med å gjenkjenne brukere er litt drøyt å bruke. Ja, at noen blir gjenkjent er greit nok hvis de har en noe spesiell måte å skrive på, eller de kanskje skiller seg ut på andre måter helt tydelig. Men du skal jammen være veldig mye ett sted for å kjenne igjen andre brukere altså! Jeg har ihvertfall ikke sjanse om folk skriver som anonyme. Jeg skjønner godt at noen velger anonym. Det er så veldig tydelig at noen nick fremprovoserer reaksjoner fra andre, og noe som viser det veldig godt er at hvis tre brukere er uenig med noe som blir skrevet, så er det en av dem bare som blir konfrontert gjennom hele tråden. Så det er så forståelig at folk ikke gidder det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144438183-hadde-det-v%C3%A6rt-mulig-%C3%A5-f%C3%A5-til-en-anonym-likerknapp/page/2/#findComment-149919646 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admin Skrevet 24. februar 2023 #27 Del Skrevet 24. februar 2023 Søtnosa skrev (9 minutter siden): Er ikke dette et forum som har samme eiere som Kvinneguiden. Jeg tenker dette er noe KG også skulle gjort. At man ikke kan trykke liker uten at nick vises. Story House Egmont eier flere forum. Det er Kvinneguiden, Diskusjon.no, Foreldreforumet, Doktor Online og et mindre kryssordforum. Selv om eier er den samme driftes disse forumene på forskjellige måter og vi ønsker absolutt ikke at forumene skal være en kopi av hverandre da de er uavhengig av hverandre. Det finnes flere muligheter som er brukt på flere av forumene, men som ikke er tatt i bruk av andre. Samme med f.eks regelverk, det er også ganske forskjellige fra hverandre basert på brukergruppen og temaet på forumet opprinnelig. Om noe ville det vært naturlig å gått i det samme sporet som det største og mest erfarne forumet, i dette tilfellet ville det da vært Kvinneguiden. Da ville det blitt gjort en del forandringer som fungerer der, men som ikke er blitt tatt imot positivt her, eller på DOL, og dermed er det omgjort tilbake til slik det var. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144438183-hadde-det-v%C3%A6rt-mulig-%C3%A5-f%C3%A5-til-en-anonym-likerknapp/page/2/#findComment-149919647 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2023 #28 Del Skrevet 14. mars 2023 Anonym bruker skrev (På 21.2.2023 den 19.22): Så hva er egentlig saken her? At de som har vært her lengst og som et blitt kjent legger føringene? Uansett hva det får av konsekvenser? Anonymkode: 3f6d3...be7 Hvor har du det fra at de som har vært her lengst "er blitt kjent"? Det er jo bare tull. Jeg har vært her siden 2005 og er ikke "blitt kjent". Anonymkode: ddd34...2a9 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144438183-hadde-det-v%C3%A6rt-mulig-%C3%A5-f%C3%A5-til-en-anonym-likerknapp/page/2/#findComment-149930178 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2023 #29 Del Skrevet 14. mars 2023 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Hvor har du det fra at de som har vært her lengst "er blitt kjent"? Det er jo bare tull. Jeg har vært her siden 2005 og er ikke "blitt kjent". Anonymkode: ddd34...2a9 Jeg kom i 2011 og kjenner ingen her jeg heller. At noen har blitt venner etter å møtes her er jo fint, men det gjelder ikke flertallet. Anonymkode: 0eb86...34b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144438183-hadde-det-v%C3%A6rt-mulig-%C3%A5-f%C3%A5-til-en-anonym-likerknapp/page/2/#findComment-149930297 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå