Gå til innhold

Hadde dere blitt skuffet over å bli servert posesaus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, det er da virkelig ikke et problem. La det nå endelig fare - eller lag selv den sausen du vil ha.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde blitt skuffa selv jeg. Posesaus er ikke godt. Kjøp i det minste ferdig saus fra fjordland da, den er god! Neste gang kan han stå for hele middagen om du er sliten. Her i huset bytter vi på. 

Anonymkode: f0de9...eb9

Herregud så snobbete du er! Toro har mange gode sauser. Rødvinsaus og den sausen til kylling bruker vi veldig mye her. Brun sausen er også god.

Anonymkode: a14c9...824

Skrevet
6 minutes ago, Anonym bruker said:

Herregud så snobbete du er! Toro har mange gode sauser. Rødvinsaus og den sausen til kylling bruker vi veldig mye her. Brun sausen er også god.

Bernaise posesaus er IKKE god. Hverken maggi, toro, knorr eller andre pulversausprodysenter klarer å lage bærrnee. Syns jeg. Beklager at jeg ikke presiserte det godt nok. Bruker "saus til stek" fra Toro til juleribba selv jeg. Smaken er som baken, jeg liker ikke rødvinssausen til toro heller...

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Bernaise posesaus er IKKE god. Hverken maggi, toro, knorr eller andre pulversausprodysenter klarer å lage bærrnee. Syns jeg. Beklager at jeg ikke presiserte det godt nok. Bruker "saus til stek" fra Toro til juleribba selv jeg. Smaken er som baken, jeg liker ikke rødvinssausen til toro heller...

At du et kresen er kun ditt problem. Rødvinssausen fra Toro er god på smak!

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Mannen sa ikke noe, men ansiktsuttrykket viste ganske tydelig at han ikke var helt fornøyd.
Derfor jeg spør 

HI

Anonymkode: e8d0d...e79

Han kan piske den selv 

Anonymkode: 52f9e...6c8

Skrevet
Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Jeg hadde blitt skuffa selv jeg. Posesaus er ikke godt. Kjøp i det minste ferdig saus fra fjordland da, den er god! Neste gang kan han stå for hele middagen om du er sliten. Her i huset bytter vi på. 

Nei, den fjordlandsausen er ikke god.

Anonymkode: a20d7...7cb

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Hvis du bruker saus til stek på juleribba kan du jo umulig eie smaksløker.

Anonymkode: a20d7...7cb

Skrevet

Hvis min kjære hadde antydet skuffelse over bernaisesaus laget på den måten, hadde min kjære vært nødt til å lage sausen selv.

Skrevet
prekæs skrev (22 minutter siden):

Hvis min kjære hadde antydet skuffelse over bernaisesaus laget på den måten, hadde min kjære vært nødt til å lage sausen selv.

Samt hadde fått akutte vansker med å tygge biffen eller noe annet, og antakelig kun kunnet innta flytende føde den neste tiden.

Skrevet
sug lut skrev (14 minutter siden):

Samt hadde fått akutte vansker med å tygge biffen eller noe annet, og antakelig kun kunnet innta flytende føde den neste tiden.

Nettopp😁

Skrevet

Jeg har spurt ChatGPT om å svare på HI. Den svarer som følger: 
"Det er viktig å ta hensyn til helsen og velværet til din kjære. Hvis de er totalt utslitt og har vondt i nakken, er det sannsynligvis best for dem å ta en pause og fokusere på å bli frisk igjen.

Når det gjelder middagen, tror jeg ikke det er så viktig om sausen er hjemmelaget eller kjøpt i en pose. Det viktigste er at du og din kjære har en hyggelig og avslappende kveld sammen, uansett hva dere spiser. Så jeg tror ikke dere trenger å bli skuffet av at dere får servert bearnes saus fra en pose istedenfor hjemmelaget."

Anonymkode: 603c3...071

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har spurt ChatGPT om å svare på HI. Den svarer som følger: 
"Det er viktig å ta hensyn til helsen og velværet til din kjære. Hvis de er totalt utslitt og har vondt i nakken, er det sannsynligvis best for dem å ta en pause og fokusere på å bli frisk igjen.

Når det gjelder middagen, tror jeg ikke det er så viktig om sausen er hjemmelaget eller kjøpt i en pose. Det viktigste er at du og din kjære har en hyggelig og avslappende kveld sammen, uansett hva dere spiser. Så jeg tror ikke dere trenger å bli skuffet av at dere får servert bearnes saus fra en pose istedenfor hjemmelaget."

Er det reklame du driver med? Det er vel du som svarer på samme måten i mange tråder på kvinneguiden regner jeg med.

Anonymkode: 50d86...6dd

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Mannen sa ikke noe, men ansiktsuttrykket viste ganske tydelig at han ikke var helt fornøyd.
Derfor jeg spør 

HI

Anonymkode: e8d0d...e79

Da kan mannen lage sausen selv neste gang, uansett hva grunnen er til at du velger pose. 

Anonymkode: 4da28...716

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Er det reklame du driver med? Det er vel du som svarer på samme måten i mange tråder på kvinneguiden regner jeg med.

Nei, jeg har aldri nevnt ChatGPT før. Så nettopp en reportasje og synes det var artig å prøve. Synes den svarte ganske fornuftig og helt på det jevne med mange forumdeltagere. Er ikke på Kvinneguiden og har ikke lest så mange innlegg her i det siste så visste ikke at det var mange slike svar. Da forstår jeg at det blir kjedelig/teit. Det var ikke intensjonen så jeg skal ikke gjenta det. Burde kanskje tenkt meg at flere allerede hadde testet det ut ettersom den har vært mye i media i det siste.   

Skrevet
sug lut skrev (54 minutter siden):

«Flytende føde»? Tenker du då på posesaus frå Toro? 🤔

Skrevet
Valkyriemamma skrev (6 minutter siden):

«Flytende føde»? Tenker du då på posesaus frå Toro? 🤔

Den ultimate straff for han det 😆

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

!!! Skjerp deg, ærlig talt!

Anonymkode: d0201...80c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...