Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #1 Skrevet 8. februar 2023 Min sønn er seks år gammel. Og ofte ringer vi nabojenta på 17 år og spør om hun har lyst til å sitte barnevakt. Hun er blid og hyggelig og sier ofte ja til det. Gutten min sa i dag at han så henne onanere når hun satt barnevakt i helgen. Han sa at (navnet hennes) koste med tissen sin og lage koselyder. Jeg spurte da litt til, og sa viste han meg hvordan hun gjorde det. Dette var etter han hadde lagt seg, men han var tørst. Jeg har tenkt å ordne dette slik, å vil gjerne ha deres innspill. Jeg sa til gutten min at det er helt vanlig at jenter og gutter gjør når de blir litt eldre. Jeg er ikke sint på nabojenta. Jeg vil gjerne spør henne igjen da hun er så snill og flink med sønnen vår. Men jeg vil kanskje ta henne litt til side å si rolig at hun kan vente med slike ting til hun kommer hjem hos seg selv. Men er litt redd for å ydmyke henne. Bør jeg si noe eller la det være? Anonymkode: ddc71...090
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #2 Skrevet 8. februar 2023 Hva f-n?! Jeg hadde ringt foreldrene og sagt i fra, og hun hadde aldri fått sette sin fot i mitt hus igjen! Totalt uakseptabelt! Anonymkode: cac7c...cec
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #3 Skrevet 8. februar 2023 Og det om hun hadde følt seg ydmyket ville vært det jeg brydde meg minst om! Anonymkode: cac7c...cec
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #4 Skrevet 8. februar 2023 Jeg hadde aldri brukt henne som barnevakt mer. Herregud.. Dette må da være tull Anonymkode: 9fe9e...947
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #5 Skrevet 8. februar 2023 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Hva f-n?! Jeg hadde ringt foreldrene og sagt i fra, og hun hadde aldri fått sette sin fot i mitt hus igjen! Totalt uakseptabelt! Anonymkode: cac7c...cec Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Jeg hadde aldri brukt henne som barnevakt mer. Herregud.. Dette må da være tull Anonymkode: 9fe9e...947 Jeg er kanskje skrudd sammen litt annerledes enn dere. Jeg er ikke sint på henne, men vil gjerne si til henne at det slik man gjør hjemme. Hi Anonymkode: ddc71...090
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #6 Skrevet 8. februar 2023 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Og det om hun hadde følt seg ydmyket ville vært det jeg brydde meg minst om! Anonymkode: cac7c...cec Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Jeg hadde aldri brukt henne som barnevakt mer. Herregud.. Dette må da være tull Anonymkode: 9fe9e...947 Jesus, folkens. Rull inn moralismen. Anonymkode: bff32...778
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #7 Skrevet 8. februar 2023 Hadde ikke sagt noe. Hun kommer til å bli helt knust av skam. Enten lever du med at det kan skje eller så lar du være. Selvfølgelig vet hun at det er noe man ikke gjør foran folk, men "gjør hjemme" er jo ikke nødvendigvis riktig - selv om det er en smule sært å drive med i stua til noen man sitter barnevakt hos. Anonymkode: d0001...4ce
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #8 Skrevet 8. februar 2023 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Min sønn er seks år gammel. Og ofte ringer vi nabojenta på 17 år og spør om hun har lyst til å sitte barnevakt. Hun er blid og hyggelig og sier ofte ja til det. Gutten min sa i dag at han så henne onanere når hun satt barnevakt i helgen. Han sa at (navnet hennes) koste med tissen sin og lage koselyder. Jeg spurte da litt til, og sa viste han meg hvordan hun gjorde det. Dette var etter han hadde lagt seg, men han var tørst. Jeg har tenkt å ordne dette slik, å vil gjerne ha deres innspill. Jeg sa til gutten min at det er helt vanlig at jenter og gutter gjør når de blir litt eldre. Jeg er ikke sint på nabojenta. Jeg vil gjerne spør henne igjen da hun er så snill og flink med sønnen vår. Men jeg vil kanskje ta henne litt til side å si rolig at hun kan vente med slike ting til hun kommer hjem hos seg selv. Men er litt redd for å ydmyke henne. Bør jeg si noe eller la det være? Anonymkode: ddc71...090 La det være. Anonymkode: e54cf...74b
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #9 Skrevet 8. februar 2023 Ikke si noe. La det gå. Men jeg ville kanskje sagt, hvis hun skal være barnevakt igjen, at det er installert alarm med overvåkningskamera inne… Anonymkode: fc60d...9cc
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #10 Skrevet 8. februar 2023 Du kan ikke ta det opp med henne uten å ydmyke henne eller påføre henne skam. Du har møtt gutten din på en fin måte, tror ikke dette setter noen traumatiske spor. Hvis dere ellers er godt fornøyd med henne hadde jeg latt dette forbigå i stillhet og fortsatt å bruke henne som barnevakt. Selv om hun kanskje ikke vet at hun ble «tatt på fersken» av barnet så må hun ha fått med seg at gutten stod opp og var tørst og kunne ha sett henne, så hun gjentar nok ikke onanering i stua hos dere. Anonymkode: a2e7f...6e7
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #11 Skrevet 8. februar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg er kanskje skrudd sammen litt annerledes enn dere. Jeg er ikke sint på henne, men vil gjerne si til henne at det slik man gjør hjemme. Hi Anonymkode: ddc71...090 Gjør du det, så er du i hvert fall ganske sikker på at hun aldri kommer tilbake til dere. Ønsker du å ha hun som barnevakt videre, da sier du ingenting. Anonymkode: c0c70...515
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #12 Skrevet 8. februar 2023 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Du kan ikke ta det opp med henne uten å ydmyke henne eller påføre henne skam. Du har møtt gutten din på en fin måte, tror ikke dette setter noen traumatiske spor. Hvis dere ellers er godt fornøyd med henne hadde jeg latt dette forbigå i stillhet og fortsatt å bruke henne som barnevakt. Selv om hun kanskje ikke vet at hun ble «tatt på fersken» av barnet så må hun ha fått med seg at gutten stod opp og var tørst og kunne ha sett henne, så hun gjentar nok ikke onanering i stua hos dere. Anonymkode: a2e7f...6e7 Nei, hun vet ingenting. Han gikk bare inn på rommet sitt igjen. Greit, jeg skal ikke si noe til henne. Hi Anonymkode: ddc71...090
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #13 Skrevet 9. februar 2023 Gud, jeg onanerte mange rare steder i den alderen🙈 Og hadde blitt dritflau hvis noen hadde sett det og ikke minst fått en kommentar på det. Jeg turte jo ikke si til noen, selv ikke venninner at jeg onanerte 😬 Anonymkode: dcf24...b5c
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #14 Skrevet 9. februar 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hva f-n?! Jeg hadde ringt foreldrene og sagt i fra, og hun hadde aldri fått sette sin fot i mitt hus igjen! Totalt uakseptabelt! Anonymkode: cac7c...cec Ro ned tusen hakk. Anonymkode: 901c0...0d4
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #15 Skrevet 9. februar 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg er kanskje skrudd sammen litt annerledes enn dere. Jeg er ikke sint på henne, men vil gjerne si til henne at det slik man gjør hjemme. Hi Anonymkode: ddc71...090 Enig med deg. 😊 Jeg hadde trådd varsomt her. Prøvd å si noe ala at barnet kan våkne på kvelden/natten.. Jeg aner ikke. Vet ikke om jeg hadde klart å si det rett ut. Kanskje hun aldri kommer igjen. Men hintet noe voldsomt ihvertfall. 🙈 Anonymkode: 901c0...0d4
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #16 Skrevet 9. februar 2023 "Ola har flere ganger i det siste våknet og listet seg ut i stuen, så plutselig har han stått der liksom. Så bare vær oppmerksom på det, om du ser på en skrekkfilm på tv eller noe, at du må ha et lite øye i nakken i tilfelle" Anonymkode: 0a1c5...875
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #17 Skrevet 9. februar 2023 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): "Ola har flere ganger i det siste våknet og listet seg ut i stuen, så plutselig har han stått der liksom. Så bare vær oppmerksom på det, om du ser på en skrekkfilm på tv eller noe, at du må ha et lite øye i nakken i tilfelle" Anonymkode: 0a1c5...875 Ja, jeg hadde sagt noe lignende dette. At han plutselig kan komme inn, men han er så stille så ikke alltid han sier noe. Så vær obs på hva du ser på tv. Anonymkode: c3c6d...371
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #18 Skrevet 9. februar 2023 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): "Ola har flere ganger i det siste våknet og listet seg ut i stuen, så plutselig har han stått der liksom. Så bare vær oppmerksom på det, om du ser på en skrekkfilm på tv eller noe, at du må ha et lite øye i nakken i tilfelle" Anonymkode: 0a1c5...875 Dette! Jeg skulle akkurat til å foreslå noe liknende. Anonymkode: 6fd32...5fc
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #19 Skrevet 9. februar 2023 Selvfølgelig må du si noe. Men si det på en forsiktig måte, som du sier er du jo ikke sint på henne. Hvorfor? Fordi du ønsker ikke at gutten din skal se dette flere ganger. Det kommer mest sannsynlig til å skje, siden hun ikke ble "fersket". Og igjen, hvorfor? Fordi jeg selv ble oppdaget at pappa da jeg var 16 åt og hadde sex med kjæresten min på soverommet mitt. Han så oss ikke, men han hørte oss godt🫢 Han tok en prat med meg litt senere den kvelden når vi var alene, og sa, på en litt humoristisk måte: Jeg hørte at dere koste dere sammen, men husk at vi hører dere så hvis dere er litt stille neste gang så slipper du at det er broren din som hører dere en annen gang (har en tvillingbror, vi var litt ute etter hverandre på den tiden og var nærmest på jakt etter en grunn til å drite ut hverandre). Jeg ble jo såklart flau, men utrolig glad for at han sa ifra. At jeg ikke neste gang holdt på mens hele familien var hjemme, at jeg forstod hvor lytt det faktisk er. Så si ifra, feks at "Truls våkna på lørdag og så deg i stua, jeg har fortalt han at det er helt vanlig at voksne mennesker gjør sånt, men jeg ønsker likevel at du gjør dette hjemme hos deg selv slik at han ikke ser deg hvis han våkner. Fordi jeg ønsker veldig gjerne at du fortsatt er barnevakten vår😊". Anonymkode: 388fe...862
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #20 Skrevet 9. februar 2023 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): "Ola har flere ganger i det siste våknet og listet seg ut i stuen, så plutselig har han stått der liksom. Så bare vær oppmerksom på det, om du ser på en skrekkfilm på tv eller noe, at du må ha et lite øye i nakken i tilfelle" Anonymkode: 0a1c5...875 Snakk om å pakke det inn. Hadde du latt din 6-åring se barnevakten onanere gang på gang fordi du er redd for å ydmyke barnevakten? Her bør barnet komme i første rekke. At nabojenta skulle ligge på min sofa og grafse seg nedentil er uaktuelt, enda verre om barnet mitt måtte se dette. Vasker hun hendene etterpå, eller har du huset fullt av fittesaft. Herlig! Anonymkode: 388fe...862
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #21 Skrevet 9. februar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): "Ola har flere ganger i det siste våknet og listet seg ut i stuen, så plutselig har han stått der liksom. Så bare vær oppmerksom på det, om du ser på en skrekkfilm på tv eller noe, at du må ha et lite øye i nakken i tilfelle" Anonymkode: 0a1c5...875 Det var en god idé. Takk! Hi Anonymkode: ddc71...090
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #22 Skrevet 9. februar 2023 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Snakk om å pakke det inn. Hadde du latt din 6-åring se barnevakten onanere gang på gang fordi du er redd for å ydmyke barnevakten? Her bør barnet komme i første rekke. At nabojenta skulle ligge på min sofa og grafse seg nedentil er uaktuelt, enda verre om barnet mitt måtte se dette. Vasker hun hendene etterpå, eller har du huset fullt av fittesaft. Herlig! Anonymkode: 388fe...862 Nemlig! Hadde det vært akseptabelt hvis det var en 17 år gammel nesten voksen fyr som satt og runket så gutten så det? Hva hvis dette var noe fyren kunne få for seg å gjøre flere ganger? Jeg synes ikke det er noe bedre at en ung kvinne gjør samme sak. Det er bare kvalmt når noen gjør dette i situasjoner der barn kan bli involvert (som jo skjedde i dette tilfelle). Barn skal alltid komme først! Barnas trygghet må alltid være første prioritet. Jeg hadde funnet en annen barnevakt. Anonymkode: cac7c...cec
Sommerkroppen 2029 Skrevet 9. februar 2023 #23 Skrevet 9. februar 2023 Jeg skjønner godt at dette er ubehagelig å si direkte til jenta. Jeg ville nok heller ikke gjort det. Men jeg ville ha sagt ifra om at sønnen din er en mester i å snike seg opp uten å bli sett, bare sånn at hun er klar over at han kan gjemme seg og få med seg ting han kanskje ikke burde. Det er ikke akseptabelt at en barnevakt på 17 sitter og onanerer i stua hos familien hun sitter barnevakt for. Det er spesielt.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #24 Skrevet 9. februar 2023 Sommerkroppen 2029 skrev (2 timer siden): Jeg skjønner godt at dette er ubehagelig å si direkte til jenta. Jeg ville nok heller ikke gjort det. Men jeg ville ha sagt ifra om at sønnen din er en mester i å snike seg opp uten å bli sett, bare sånn at hun er klar over at han kan gjemme seg og få med seg ting han kanskje ikke burde. Det er ikke akseptabelt at en barnevakt på 17 sitter og onanerer i stua hos familien hun sitter barnevakt for. Det er spesielt. Jeg henger meg på denne HVIS hi omformulerer litt når hun snakker med jenta og sier: han har gjemt seg og har sett ting han ikke burde se. Forstår godt at det er ubehagelig å ta opp, men det skal ikke føre til at barnet ikke føler seg trygg hjemme. Har man barnevakt til barnet sitt så skal det være 100% trygt og godt for barnet, og her virker det som om hi har barnevakt jevnlig. Skal gutten grue seg til dette? Barnet først, og underlivsvæsker hører ikke hjemme i andres sofa 🤢 Anonymkode: 388fe...862
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #25 Skrevet 9. februar 2023 Tror ikke du kan si koe uten å ydmyke henne. Hun vet godt at dette gjør man i skjul, men kåte tenåringer som kjeder seg... ja, slik blir det vel innimellom. Sært ja. Hvis du må si noe kan du jo si noe som at sist hadde sønnen din hørt henne lage noen lyder og var engstelig for at hun var syk? Og at om det skulle skje må hun bare ringe å sifra om hun må hjem. Lat som du tror på det så kanskje hun kjøper den og spiller med.... noe sånt. Da er det jo ikke sikkert hun gjør det hos dere igjen. Så hun at sønnen så, sa sønnen din noe om det? Anonymkode: e9954...569
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå