Anonym bruker Skrevet 6. februar 2023 #1 Skrevet 6. februar 2023 Hun pleier alltid å gå med oppsatt hår, tror aldri jeg har sett det løst før i dag. Ikke engang på julebord og lignende arrangement. I dag hadde hun det derimot løst en stund så jeg sa til henne "så fin du er med håret løst" Kan det virkelig mistolkes som at jeg ikke synes hun er fin ellers? 😐 For det mener jeg aboslutt ikke. Det var tydelig at hun ble ganske paff nemlig. Anonymkode: 9dff5...2f3
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2023 #2 Skrevet 6. februar 2023 Det høres bare hyggelig ut. Anonymkode: 5b927...ce4
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2023 #3 Skrevet 6. februar 2023 Det er etter mine begreper en fin kompliment. Og ingen kritikk av hvordan hun ser ut på håret ellers. Anonymkode: d08f3...365
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2023 #4 Skrevet 6. februar 2023 Haha, jeg fikk den motsatt en gang som ung. En eldre mannlig kollega som så meg med håret løst for første gang, og litt rufsete fordi jeg hadde det travelt før jobb. Han sa til meg: «Jeg skal gi deg et kompliment: Du er finere med håret opp!!» Jeg har mang en gang etterpå tenkt at det ikke var et kompliment, da han egentlig aldri sa at jeg var fin, bare finERE med håret opp 😅 Men det du sa var jo bare et hyggelig kompliment!!! Anonymkode: d0b1a...2e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå