mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. februar 2023 #1 Skrevet 2. februar 2023 Sjekket pris på vår flyvning med Norwegian i sommer og på 2 dager har prisen gått opp med 2000kr. Siden vi bestilte i høst er prisen opp med 8000…
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2023 #2 Skrevet 2. februar 2023 Det er vel normalt at prisene stiger dess nærmere man kommer avreise og dess større etterspørselen er. Men om en flyreise koster over 20 000…. Da er det ikke verdt det. Samtidig håper jeg prisene øker mer og mer. Da har færre råd til å flu, og det er ikke noe negativt med det for fremtiden Anonymkode: d5fe1...ce9
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2023 #3 Skrevet 2. februar 2023 Håper det! Jorda vår er viktigere enn at folk får billige flyturer. Anonymkode: 68f21...bb2
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2023 #4 Skrevet 2. februar 2023 Er vel allerede ganske kjent at prisene øker ganske mye jo nærmere avreisedato man kommer, samt at flere gjør det dyrere pr gang man er innom. Anonymkode: d344a...f84
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2023 #5 Skrevet 2. februar 2023 Eh ja? Sier ikke det seg selv? Anonymkode: e3d5f...c3d
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2023 #6 Skrevet 2. februar 2023 Litt, men det påvirker vel kun de rutene hvor flyr har hatt rute? Håper jeg. Flyr har ikke vært en del av flysselskapene der vi skal reise fra og prisene her var det samme nå som forrige uke. Anonymkode: b70fa...ad2
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. februar 2023 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2023 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Litt, men det påvirker vel kun de rutene hvor flyr har hatt rute? Håper jeg. Flyr har ikke vært en del av flysselskapene der vi skal reise fra og prisene her var det samme nå som forrige uke. Anonymkode: b70fa...ad2 Jeg tror det vil påvirke generelt. Fordi det blir færre som tilbyr flyreiser. Hvor mye det vil øke pga akkurat Flyr er jeg usikker på. Hos Norwegian gikk som sagt prisen opp 2000kr på 2 dager…
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2023 #8 Skrevet 2. februar 2023 mamma til adhd gutt<3 skrev (27 minutter siden): Jeg tror det vil påvirke generelt. Fordi det blir færre som tilbyr flyreiser. Hvor mye det vil øke pga akkurat Flyr er jeg usikker på. Hos Norwegian gikk som sagt prisen opp 2000kr på 2 dager… Det at din flyvning økte på to dager sier egentlig svært lite. Det er vanlig at prisen på flyreiser varierer, gjerne noen tusenlapper. Har opplevd å se på billetter som den ene dagen har kostet 1500 og så den neste 3000 f.eks. Ellers sier det seg vel nesten selv at jo mindre konkurranse det er, jo høyere kan de prise flyvningene sine. Anonymkode: 3ffdb...58b
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2023 #9 Skrevet 2. februar 2023 mamma til adhd gutt<3 skrev (4 timer siden): Jeg tror det vil påvirke generelt. Fordi det blir færre som tilbyr flyreiser. Hvor mye det vil øke pga akkurat Flyr er jeg usikker på. Hos Norwegian gikk som sagt prisen opp 2000kr på 2 dager… Det går ikke an å sammenligne. På hver flygning er det biletter i alle prisklasser. Det du betalte for mange måneder siden er det ikke sikkert det er mer igjen av nå. Og prisene forandrer seg og blir dyrere nærmere avreise helt til restplassene skal ut eller det kommer en kampanje. Plutselig om en måned er bilettene dine egentlig fem tusen billigere. Anonymkode: 05d5b...957
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2023 #10 Skrevet 2. februar 2023 Det håper jeg i hvertfall. Anonymkode: da829...7d2
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2023 #11 Skrevet 2. februar 2023 mamma til adhd gutt<3 skrev (7 timer siden): Jeg tror det vil påvirke generelt. Fordi det blir færre som tilbyr flyreiser. Hvor mye det vil øke pga akkurat Flyr er jeg usikker på. Hos Norwegian gikk som sagt prisen opp 2000kr på 2 dager… Men det skjer jo ellers også. Hvordan skal ruta til Amsterdam fra Bergen bli påvirket av at ruten til grand canaria fra Oslo blir avlyst? Anonymkode: b70fa...ad2
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. februar 2023 Forfatter #12 Skrevet 3. februar 2023 https://www.fvn.no/nyheter/okonomi/i/EQj9QK/professor-tror-paa-hoeyere-billettpriser-etter-flyr-konkurs Fant denne om saken
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2023 #13 Skrevet 3. februar 2023 mamma til adhd gutt<3 skrev (3 timer siden): https://www.fvn.no/nyheter/okonomi/i/EQj9QK/professor-tror-paa-hoeyere-billettpriser-etter-flyr-konkurs Fant denne om saken Det er jo kun en spådom foreløpig, ingen fasit. Men han påpeker i hvert fall at det mest sannsynlig påvirker rutene de har konkurrert i, andre står seg som før. Akkurat det er logisk. Anonymkode: b70fa...ad2
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2023 #14 Skrevet 3. februar 2023 Hvem i all verden sitter på nett og sjekker hva en reise man allerede har bestilt koster 5 mnd etter man har kjøpt den? Anonymkode: d5fe1...ce9
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. februar 2023 Forfatter #15 Skrevet 3. februar 2023 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Hvem i all verden sitter på nett og sjekker hva en reise man allerede har bestilt koster 5 mnd etter man har kjøpt den? Anonymkode: d5fe1...ce9 Jeg. Fordi jeg sjekket det da det begynte å bli usikkert rundt en eventuell konkurs hos flyr og snakk om at fly blir dyrere. Det er dessuten gøy å se hvor mye man sparer på å bestille tidlig. Jeg liker et godt kjøp.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2023 #16 Skrevet 3. februar 2023 For en merkelig tråd🤔 Trodde uansett du tok tog isteden for fly🤭 Anonymkode: de0c3...d8f
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2023 #17 Skrevet 3. februar 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): For en merkelig tråd🤔 Trodde uansett du tok tog isteden for fly🤭 Anonymkode: de0c3...d8f Hvis man en sjelden gang tar tog så nuller det ut alle flyturene man tar, serru 😆 Anonymkode: 68f21...bb2
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #18 Skrevet 8. februar 2023 https://dinside.dagbladet.no/reise/blir-dyrere/78432318 Der ja….
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå