Gå til innhold

Dere som har hatt covid flere ganger…


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Som ble dårlig første gangen. Var de neste rundene lettere?

Var dårlig 1 mnd. første gangen. Runde nummer to 1 uke. Nå er jeg smittet for tredje gang, og er kun litt sliten. Blir kroppen mer «immun»?

Anonymkode: e106f...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Fortsetter under...

Aner ikke. Har hatt det tre ganger. Skikkelig dårlig første gang, og helt utslått 1 mnd. Nå sist merket jeg det nesten ikke.

En kollega merket det knapt den første gangen. Så blærete og hånet de som hadde det. Så fikk han det igjen, og ble kjempe dårlig! 
 

Jeg holder avstand om jeg får det iallfall.

Anonymkode: e106f...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Anonym bruker skrev (På 26.1.2023 den 17.38):

Som ble dårlig første gangen. Var de neste rundene lettere?

Var dårlig 1 mnd. første gangen. Runde nummer to 1 uke. Nå er jeg smittet for tredje gang, og er kun litt sliten. Blir kroppen mer «immun»?

Anonymkode: e106f...730

Hadde tre doser vaksine, men har hatt 3 runder med korona nå dette året. Første runde var verst, tok lang tid å bli bedre, våknet første måneden hver natt av at jeg ikke gikk puste/ kvaltes. Runde nummer 2 virket litt lettere, men da  jeg etter en uke med feber tok en joggetur og noen glass vin på kvelden med samboeren, så våknet jeg dagen etter med smerter/ noe medisinsk akutt. Mistenker at korona runde 2 medvirket her.

Anonymkode: f9a66...582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hadde tre doser vaksine, men har hatt 3 runder med korona nå dette året. Første runde var verst, tok lang tid å bli bedre, våknet første måneden hver natt av at jeg ikke gikk puste/ kvaltes. Runde nummer 2 virket litt lettere, men da  jeg etter en uke med feber tok en joggetur og noen glass vin på kvelden med samboeren, så våknet jeg dagen etter med smerter/ noe medisinsk akutt. Mistenker at korona runde 2 medvirket her.

Anonymkode: f9a66...582

Var 5 mnd mellom de to rundene. Tredje runde var som en litt langvarig luftveisinfeksjon med feber, gikk greit 

Anonymkode: f9a66...582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (På 26.1.2023 den 17.38):

Som ble dårlig første gangen. Var de neste rundene lettere?

Var dårlig 1 mnd. første gangen. Runde nummer to 1 uke. Nå er jeg smittet for tredje gang, og er kun litt sliten. Blir kroppen mer «immun»?

Anonymkode: e106f...730

Ta det rolig en stund likevel, ikke gjør som meg.

Anonymkode: f9a66...582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ta det rolig en stund likevel, ikke gjør som meg.

Anonymkode: f9a66...582

...jeg trodde jeg var nesten helt frisk igjen.

Anonymkode: f9a66...582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...