Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #1 Skrevet 26. januar 2023 Min eks, som det viser seg å ha bedratt meg over lang tid, er psykisk syk, mye psykere enn jeg trodde. Hva eksakt han feiler vet jeg ikke, men han har flere sider. Meg har han lagt for hat. Kommet med trusler av en grad som har gjort meg redd, utrygg. Nye damen hans, den samme han har bedratt meg med, kjenner sannsynligvis ikke disse sidene ved ham. På en side har jeg lyst til å fortelle henne det, på en annen side unner jeg henne å finne ut av det selv. Hun har visst hele tiden at han var gift og likevel holdt det gående. Ikke sikkert jeg hadde turt å fortelle heller, det hadde nok eskalert min situasjon uansett hvilken vei det hadde gått. Jeg er glad for alt som er kommet frem, og er helt ferdig med ham. Annet enn at han er far til mine barn, og jeg er redd... Jeg kommer ikke til å si noe, men er det rett? Anonymkode: d8bbb...33c
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #2 Skrevet 26. januar 2023 Nei la hun smake på karmaen . Gå videre du. Hun vil trolig ikke høre på deg uansett Anonymkode: 7a5ee...a10
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #3 Skrevet 26. januar 2023 Nei. Hun vil ikke høre på deg uansett Anonymkode: 81692...db4
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #4 Skrevet 26. januar 2023 Du fremstår bare som en bitter eks som vil hevne deg om du forteller henne dette,så hun hadde nok ikke trodd deg uansett. Eller har du truslene fra han skriftelig? Anonymkode: 95bb6...617
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #5 Skrevet 26. januar 2023 Har truslene skriftlig. Men nei, jeg tørr ikke si noe. Kan jo hende han får det så mye bedre med henne at hun slipper å oppleve det jeg har vært gjennom med han. Det meste er, i følge ham, min skyld... Så om hun er drømmedama, så blir alt så meget bedre? Kan jo håpe, for dem sin del. Sannsynligheten for å ikke å bli trodd, samt frykten for hva han kan finne på mot meg gjør at det ikke er lurt av meg å si noe. Anonymkode: d8bbb...33c
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #6 Skrevet 26. januar 2023 Hvis du tror han er farlig for henne eller andre de bor sammen med, bør du si noe. Ellers ikke. Anonymkode: b6c4b...b50
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #7 Skrevet 26. januar 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvis du tror han er farlig for henne eller andre de bor sammen med, bør du si noe. Ellers ikke. Anonymkode: b6c4b...b50 Dette! Anonymkode: a9e2d...f3b
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #8 Skrevet 26. januar 2023 Jeg ga beskjed til nye dama, etter at han hadde skjelt meg ut på telefon fordi jeg ikke ga han beskjed NÅ (mens jeg kjørte bil) om hvor en fotballkamp for barnet vårt skulle være. Som han da valgte å ikke ta henne med på, fordi JEG ikke ga han adressen NÅ (han hadde og fått mail om hvor det var, men nei). Så jeg sa rett ut til henne på telefon at han er farlig, manipulerende, og utøver vold psykisk og fysisk. Hun ønsket ikke høre. Selv da han valgte å være fysisk voldelig mot barnet vårt og hun bevitnet det, var det barnets skyld at det ble sånn. Så jeg mistenker at hun ble fort hjernevasket Anonymkode: 88f1b...fe6
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #9 Skrevet 26. januar 2023 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Hvis du tror han er farlig for henne eller andre de bor sammen med, bør du si noe. Ellers ikke. Anonymkode: b6c4b...b50 Tror det pr nå er bare meg. Anonymkode: d8bbb...33c
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #10 Skrevet 26. januar 2023 Jeg ville i alle fall gått til politiet med de truslene. Hadde sikkert også prøvd å advare dama, men som andre sier er sannsynligheten stor for at hun ikke kommer til å ville høre det. Men da har du i det minste prøvd. Anonymkode: 2adc4...9b8
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #11 Skrevet 26. januar 2023 Jeg hadde nok valgt å beskytte meg selv. Forteller du henne vil hun gå til han med informasjonen, og han blir rasende på deg. Det er det ikke verdt. Anonymkode: e8f71...818
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #12 Skrevet 26. januar 2023 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Jeg hadde nok valgt å beskytte meg selv. Forteller du henne vil hun gå til han med informasjonen, og han blir rasende på deg. Det er det ikke verdt. Anonymkode: e8f71...818 Det er det jeg er redd for. Men tror jeg skal ringe politiet for sikkerhetsskyld. Anonymkode: d8bbb...33c
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #13 Skrevet 26. januar 2023 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg ga beskjed til nye dama, etter at han hadde skjelt meg ut på telefon fordi jeg ikke ga han beskjed NÅ (mens jeg kjørte bil) om hvor en fotballkamp for barnet vårt skulle være. Som han da valgte å ikke ta henne med på, fordi JEG ikke ga han adressen NÅ (han hadde og fått mail om hvor det var, men nei). Så jeg sa rett ut til henne på telefon at han er farlig, manipulerende, og utøver vold psykisk og fysisk. Hun ønsket ikke høre. Selv da han valgte å være fysisk voldelig mot barnet vårt og hun bevitnet det, var det barnets skyld at det ble sånn. Så jeg mistenker at hun ble fort hjernevasket Anonymkode: 88f1b...fe6 Det var veldig bra at du gav beskjed selv om hun ikke ser ut til å ha hørt på deg. Det kan likevel være en god hjelp for henne den dagen kommer (eller nå om den dagen allerede har vært) at det samme skjer henne. Da kan den lille spiren du antageligvis har lagt, bli det som får henne til å reagere. Kanskje ikke med en gang, men etter hvert. Men det er selvfølgelig også alltid et sikkerhets-spørsmål. Anonymkode: 9d41c...59b
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #14 Skrevet 26. januar 2023 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Det var veldig bra at du gav beskjed selv om hun ikke ser ut til å ha hørt på deg. Det kan likevel være en god hjelp for henne den dagen kommer (eller nå om den dagen allerede har vært) at det samme skjer henne. Da kan den lille spiren du antageligvis har lagt, bli det som får henne til å reagere. Kanskje ikke med en gang, men etter hvert. Men det er selvfølgelig også alltid et sikkerhets-spørsmål. Anonymkode: 9d41c...59b Ja, jeg har tenkt tanken. Men de har ifølge min datter ett ganske dysfunksjonelt forhold. Hun beskrev ofte ett forhold hvor de ikke snakket sammen, ikke var kjærlig mot hverandre, aldri gjorde noe sammen. Datteren min sa selv at hun nok ikke turte å gå fordi hun var redd hva pappa kom til å gjøre. Nå lider dessverre barna dems under hans kontroll Anonymkode: 88f1b...fe6
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #15 Skrevet 26. januar 2023 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Ja, jeg har tenkt tanken. Men de har ifølge min datter ett ganske dysfunksjonelt forhold. Hun beskrev ofte ett forhold hvor de ikke snakket sammen, ikke var kjærlig mot hverandre, aldri gjorde noe sammen. Datteren min sa selv at hun nok ikke turte å gå fordi hun var redd hva pappa kom til å gjøre. Nå lider dessverre barna dems under hans kontroll Anonymkode: 88f1b...fe6 Uff. Anonymkode: 9d41c...59b
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #16 Skrevet 26. januar 2023 Jeg synes du skal gå til politiet og vise dem truslene du har fått skriftlig av ham - og be om råd. Når han truer deg bør du ikke si noe til den nye damen, ikke nå. Men du må gå til politiet! Anonymkode: 8bd29...1d5
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2023 #17 Skrevet 27. januar 2023 Anonym bruker skrev (19 timer siden): Jeg synes du skal gå til politiet og vise dem truslene du har fått skriftlig av ham - og be om råd. Når han truer deg bør du ikke si noe til den nye damen, ikke nå. Men du må gå til politiet! Anonymkode: 8bd29...1d5 Skal stikke innom i dag... takk for tilbakemeldinger. HI Anonymkode: d8bbb...33c
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2023 #18 Skrevet 27. januar 2023 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Skal stikke innom i dag... takk for tilbakemeldinger. HI Anonymkode: d8bbb...33c Hvordan gikk det hos politiet i dag, HI? Anonymkode: 8bd29...1d5
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2023 #19 Skrevet 27. januar 2023 On 1/26/2023 at 7:21 AM, Anonym bruker said: Min eks, som det viser seg å ha bedratt meg over lang tid, er psykisk syk, mye psykere enn jeg trodde. Hva eksakt han feiler vet jeg ikke, men han har flere sider. Meg har han lagt for hat. Kommet med trusler av en grad som har gjort meg redd, utrygg. Nye damen hans, den samme han har bedratt meg med, kjenner sannsynligvis ikke disse sidene ved ham. På en side har jeg lyst til å fortelle henne det, på en annen side unner jeg henne å finne ut av det selv. Hun har visst hele tiden at han var gift og likevel holdt det gående. Ikke sikkert jeg hadde turt å fortelle heller, det hadde nok eskalert min situasjon uansett hvilken vei det hadde gått. Jeg er glad for alt som er kommet frem, og er helt ferdig med ham. Annet enn at han er far til mine barn, og jeg er redd... Jeg kommer ikke til å si noe, men er det rett? Anonymkode: d8bbb...33c av han selv ja, ikke alle andre Anonymkode: 158f7...de1
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2023 #20 Skrevet 29. januar 2023 Anonym bruker skrev (På 27.1.2023 den 19.02): Hvordan gikk det hos politiet i dag, HI? Anonymkode: 8bd29...1d5 De skrev logg på det og ga meg noen råd på veien, samt et telefonnr dersom ting eskalerer uten at det er behov for utrykning👍🏻veldig grei samtale! Anonymkode: d8bbb...33c
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2023 #21 Skrevet 29. januar 2023 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): De skrev logg på det og ga meg noen råd på veien, samt et telefonnr dersom ting eskalerer uten at det er behov for utrykning👍🏻veldig grei samtale! Anonymkode: d8bbb...33c Veldig bra, HI, at du kontaktet politiet! Det er viktig at dette nå er journalført, for det vil være til stor hjelp hvis han ikke gir seg med trusler. Ikke nøl med å kontakte politiet om du føler deg truet! Håper han tar til fornuft og at du får fred fra ham ❤️ Anonymkode: 8bd29...1d5
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2023 #22 Skrevet 29. januar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Veldig bra, HI, at du kontaktet politiet! Det er viktig at dette nå er journalført, for det vil være til stor hjelp hvis han ikke gir seg med trusler. Ikke nøl med å kontakte politiet om du føler deg truet! Håper han tar til fornuft og at du får fred fra ham ❤️ Anonymkode: 8bd29...1d5 Takk😊 jeg tenker det går bra, men vsr litt godt å bare ha sagt fra. Anonymkode: d8bbb...33c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå