Anonym bruker Skrevet 23. januar 2023 #1 Skrevet 23. januar 2023 Lager du noe? Og når begynte det? Jeg likte mye håndarbeid som barn og ungdom, vi strikket Peer Spook-gensere, sydde om klær, strikket fingervanter, osv. Jeg strikket og sydde litt til ungene også, men fikk først tilbake strikkedilla under pandemien (var ikke så mye annet å gjøre), og nå har jeg alltid et håndarbeide på gang. Strikker votter med fingervanter inni (skal toves, så strikkes store) i øyeblikket. Anonymkode: 90af5...845
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2023 #2 Skrevet 23. januar 2023 Mitt neste prosjekt er forresten denne! https://www.raumagarn.no/oppskrifter/422-2-finullgenser-2 Anonymkode: 90af5...845
Himmel og hav Skrevet 23. januar 2023 #3 Skrevet 23. januar 2023 Jeg har alltid minst et strikketøy på gang. Jeg lærte å strikke, hekle og brodere da jeg var 6-7 år og har mer eller mindre alltid hatt noe å pusle med siden det. Nå strikker jeg ei jakke til meg selv også har jeg sokker som reisestrikketøy. Jakka er for stor til å drasse med seg.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2023 #4 Skrevet 23. januar 2023 Jeg elsker å strikke. Har symaskin også, men ønsker meg et sykurs for å komme i gang. Skjønner meg ikke på folk som ikke liker håndarbeid 😂 Anonymkode: 87a5e...f91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå