Gå til innhold

Kunne du latt ungdommen være alene hjemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra onsdag til torsdag? 
De er 14 og 16 år gamle. Veldig selvstendige ungdommer. De står opp og fikser seg selv om morningen. Jeg er dratt på jobb før de står opp. 

Anonymkode: 26553...231

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barn er så forskjellig,foreldre også.    Du kjenner dine barn best ,og deg selv.      Jeg hadde nok ikke klart det.   Ikke at jeg stoler på de,men hadde ikke klart og slappe av.       

Anonymkode: dc6bb...b7a

Skrevet

Mine kunne jeg gjøre det med, mine tidligere bonusbarn kunne vi ikke gjøre det med. Unger er forskjellige og det må vi tilpasse oss. 

Anonymkode: 0564c...33c

Skrevet

Ja, trettenåringen her hadde fått være hjemme på hverdag om hun turte. Men det gjør hun ikke.

Anonymkode: e2fb5...e5e

Skrevet

Ja!

Anonymkode: a7992...8ab

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Fra onsdag til torsdag? 
De er 14 og 16 år gamle. Veldig selvstendige ungdommer. De står opp og fikser seg selv om morningen. Jeg er dratt på jobb før de står opp. 

De kunne nesten bodd alene.. Så ja. 

Anonymkode: b070c...ef1

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Fra onsdag til torsdag? 

Absolutt.Minste er 12 og kunne glatt vært hjemme med søsknene sine. De var hjemme en langhelg alene når de var 10,14 og 18.

Eldste har vært alene hjemme 3 uker hver sommerferie fra han var 17.

Anonymkode: 4c42c...ee5

Skrevet
18 hours ago, Anonym bruker said:

Fra onsdag til torsdag? 

helt greit :)

Anonymkode: a9a66...e4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...