Gå til innhold

Noen som kan anbefale noen gøye katteleker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale noen gøye leker til en katt på 8 mnder? Laser har vi.

Pusen må holde seg inne i 12 dager pga en operasjon,å dette er en katt som er ganske aktiv. Til vanlig går vi ut med henne to ganger for dagen i bånd,men nå har vi fått beskjed om å ha pusen inne i 12 dager.

Anonymkode: b0d4d...8a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

små baller
ball som kan fylles med godteri/mat som detter ut når den ruller

Anonymkode: b3efa...7cb

Skrevet

Jeg kjøpte små BOINK på dyrebutikken. Det sier deg ingenting. 😂 

Det er små fargerike «rør» i netting som kan presses sammen mot gulvet og når du slipper så spretter de avgårde. 
Ellers så digger mine katter mellomleggspapir til matpakker. Krølle sammen og kaste på gulvet. Eller har du en stor pappeske? Ta hyssing og bind fast slikt papir og Q-tips og fest i tråden som en uro, lag flere tråder og fest i «taket» på esken. Mine som nå er voksne romsterer lenge inni der. De synes også klinkekuler i en stor plastkasse er gøy, sitter i kassa og slår de rundt. 
Putt masse sokker, vanter eller noen små plagg i en eske og hell oppi godbiter, da må de løfte ut og lete etter godbiter. 
Kattemynte. Mine har ikke reagert på det, men så kjøpte jeg en banan som var fylt med det på Pets og DEN er stas. Han ene ligger bare på gulvet og sikler og slikker på stoffet og maler HØYT. Så den får han bare holde på med i kort tid, han andre liker den også men han nøyer seg med å kose den raskt og så er han ferdig. 
Min erfaring er at katter driter i leker, de liker det vi har hjemme. Små skuresvamper er også populært. 

Anonymkode: 2c89e...dab

Skrevet

Laserpeker som du får kjøpt i dyrebutikken. 

Anonymkode: eafac...594

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Laserpeker som du får kjøpt i dyrebutikken. 

Anonymkode: eafac...594

Ja den er favoritten hennes :)

Anonymkode: b0d4d...8a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...