Anonym bruker Skrevet 13. januar 2023 #1 Skrevet 13. januar 2023 Er det slutt på Norsk Ukeblad / Hjemmet / Dagens Næringsnytt ? Hvorfor henger dere på forum? Anonymkode: e8ac9...faf
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2023 #2 Skrevet 13. januar 2023 Du som hele tiden klager over at folk bare lager kjedelige tråder, så er dette det beste du kan komme opp med 🤣 Anonymkode: 8445d...c5c
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2023 #3 Skrevet 13. januar 2023 Snakk høyere! Anonymkode: 2447b...140
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2023 #4 Skrevet 13. januar 2023 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Er det slutt på Norsk Ukeblad / Hjemmet / Dagens Næringsnytt ? Hvorfor henger dere på forum? Anonymkode: e8ac9...faf Hvorfor skal vi slutte å henge på forum? Anonymkode: cd328...ac1
Tante Hufsa Skrevet 14. januar 2023 #5 Skrevet 14. januar 2023 Jeg er vel her av samme grunn som alle andre er her. Er det en utgått dato på mennesker og forum, jeg er ikke 50+ men pusher bra i retningen. Jeg har eldre barn, tenåringer og å henge her har blitt en vane. Hvor gammel er du da? Jeg er slutten av førtiåra. Kanskje du er tidlig tjue og kunne vært datteren min, det betyr likevel ikke at du og jeg ikke kan veksle erfaringer og bli venner. 😊 Må si at tonen din er halvaggressiv. Er det et problem at jeg som moden kvinne deltar her inne? Angående ukebladene du nevner så var det min foreldregenerasjon som leste de. Siden du stiller spørsmålet på denne måten så antar jeg du er ganske ung. Vel, jeg har trolig vært på forum lenge før du visste hva et forum var. My space, nettby (det var svære saker, blink og Møteplassen. Og så vet du, så kom fuckings Facebook og revolusjonerte livet mitt. 😂
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2023 #6 Skrevet 14. januar 2023 Om du synes alle her er så gamle og ikke vil delta i trådene deres er det vel du som er på feil sted? Du får finne deg et yngre forum da... Dessuten er ikke 50 åringer på vei til gamlehjemmet, flere tiår på foum igjen først 😉 Anonymkode: 54b1d...672
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2023 #7 Skrevet 14. januar 2023 Jeg håper da inderlig vi ikke er på vei til sykehjemmet når vi passerer 50 😅 Ellers, takk for ditt spennende bidrag. Godt du kan berike livene våre med dine utrolige inspirerende tråder. Anonymkode: bd038...15c
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2023 #8 Skrevet 14. januar 2023 Gi meg noen minutter…må finne lesebrillene mine. Synet er ikke helt hva det var på sekstitallet da jeg var ung. Anonymkode: c5daf...b9f
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2023 #9 Skrevet 14. januar 2023 Den mentale alderen til medlemmene her er på tenåringsnivå. Det er måten de skriver på, "ish, dealbreaker, cringe, much, nippel" osv videre, listen er lang... Det er flaut å se voksne folk skrive slik. Anonymkode: 0f6de...5af
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2023 #10 Skrevet 14. januar 2023 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Er det slutt på Norsk Ukeblad / Hjemmet / Dagens Næringsnytt ? Hvorfor henger dere på forum? Anonymkode: e8ac9...faf Haha! Vet om folk som er over 70 som JOBBER på sykehjem. Anonymkode: 506eb...8d3
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2023 #11 Skrevet 14. januar 2023 Antar at du mener Dagens næringsliv? Ganske overraskende miks å lese Hjemmet og Dagens næringsliv. Anonymkode: 1e089...8a4
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2023 #12 Skrevet 14. januar 2023 Hvorfor i alle dager tenker du at folk over 50 er på vei til sykehjemmet? Dette er et åpent skravle sted som alle som ønsker det kan være medlem, men det er rettet mot personer som prøver å bli gravide, er gravide eller har barn. Mange får barn når de er rundt 40, disse vil ha barn på rundt 10 år når de er rundt 50 og dermed tilhører målgruppen for denne siden Anonymkode: 2ea8b...d08
frk Nilsen Skrevet 14. januar 2023 #13 Skrevet 14. januar 2023 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Antar at du mener Dagens næringsliv? Ganske overraskende miks å lese Hjemmet og Dagens næringsliv. Anonymkode: 1e089...8a4 En kopp kaffe sammen med moccabønnene mens vi veksler på å lese om aksjemarkedet og hekleoppskrifter. Det er jo en typisk lørdag formiddag for de som pusher 50.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2023 #15 Skrevet 14. januar 2023 frk Nilsen skrev (28 minutter siden): En kopp kaffe sammen med moccabønnene mens vi veksler på å lese om aksjemarkedet og hekleoppskrifter. Det er jo en typisk lørdag formiddag for de som pusher 50. Også avslutter man seansen med å løse et kryssord med brillene på nesen mens en koser seg med en kamferdrops eller en operamint Og så må man ikke glemme at man sovner i stolen midt i kryssordet og våkner av sin egen snorking Anonymkode: 7ff1b...661
Spurvugla Skrevet 14. januar 2023 #17 Skrevet 14. januar 2023 frk Nilsen skrev (40 minutter siden): En kopp kaffe sammen med moccabønnene mens vi veksler på å lese om aksjemarkedet og hekleoppskrifter. Det er jo en typisk lørdag formiddag for de som pusher 50. Høres herlig ut! Det der har vært min drømmeformiddag siden jeg var 25, om ikke før. Jeg må være født gammel👵
frk Nilsen Skrevet 14. januar 2023 #18 Skrevet 14. januar 2023 Spurvugla skrev (13 minutter siden): Høres herlig ut! Det der har vært min drømmeformiddag siden jeg var 25, om ikke før. Jeg må være født gammel👵 Ta på broddene og kom! Kaffen er klar.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2023 #19 Skrevet 14. januar 2023 Vi er her fordi dere ungjentene trenger erfaringen vår. Vi har kunnskapen og erfaringen og har dermed fasiten dere unge leter etter. Sett pris på oss du 😃🤗 Dessuten er yngste sønnen min bare fjortis ennå. Man kan få barn helt til man kommer i overgangsalderen rundt 50. Tenk på det du 🤭 Anonymkode: eb312...bdf
Kira Skrevet 14. januar 2023 #20 Skrevet 14. januar 2023 frk Nilsen skrev (1 time siden): En kopp kaffe sammen med moccabønnene mens vi veksler på å lese om aksjemarkedet og hekleoppskrifter. Det er jo en typisk lørdag formiddag for de som pusher 50. Byr du på rullekake også?
frk Nilsen Skrevet 14. januar 2023 #21 Skrevet 14. januar 2023 Kira skrev (5 minutter siden): Byr du på rullekake også? Selvsagt!
Tante Hufsa Skrevet 14. januar 2023 #22 Skrevet 14. januar 2023 Kira skrev (4 minutter siden): Byr du på rullekake også? Jeg skal bake marmorkake i dag. Du kan få. 😊
Kira Skrevet 14. januar 2023 #24 Skrevet 14. januar 2023 frk Nilsen skrev (51 minutter siden): Selvsagt! Tante Hufsa skrev (21 minutter siden): Jeg skal bake marmorkake i dag. Du kan få. 😊 *Miss Marple* skrev (16 minutter siden): Nå har jeg lyst på kake! Altså både rullekake og marmorkake 😍 Hvis jeg i tillegg baker en fyrstekake, så bli dette en real fest i mine gamle øyne. @*Miss Marple* kom og spis, men ikke glem hofteholder og håndarbeid!
Himmel og hav Skrevet 14. januar 2023 #25 Skrevet 14. januar 2023 Kira skrev (8 minutter siden): Altså både rullekake og marmorkake 😍 Hvis jeg i tillegg baker en fyrstekake, så bli dette en real fest i mine gamle øyne. @*Miss Marple* kom og spis, men ikke glem hofteholder og håndarbeid! Hjemmebakt fyrstekake? Jeg pakker strikketøyet, drar på meg støttestrømpene og tar med meg en pose Twist og kommer, jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå