Anonym bruker Skrevet 12. januar 2023 #1 Skrevet 12. januar 2023 Og er kvaliteten like god? Kjøpte Rema toalettpapir og er allerede sår😅 Anonymkode: 7959c...ff0
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2023 #2 Skrevet 12. januar 2023 Vi bruker rema toalettpapir og tørkerull. Vi er ikke såre. First price er litt mykere. Ellers er det sånn ar vi har et strengt mattilsyn i landet, så å kjøpe rema sine varer og first price sine varer er helt innafor. Anonymkode: 5b158...52a
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2023 #3 Skrevet 12. januar 2023 Hei First Price : Hvitløksbaguetter Mør Skyllemiddel våtservietter Tacokrydder, Salsa, tortilla Grønnsaker Lapskausblanding Det var dette jeg kom på i farta. Er fornøyd med disse produktene Anonymkode: 956d6...64c
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2023 #4 Skrevet 12. januar 2023 Noe av dette kjøper jeg kun på 10 kroners tilbud den 6 pakningen med dopapir fra Unik som av og til er på 10 kroners tilbud Coop : ananasbiter rett i koppen kakao First Price : epler batterier sandwichbaguetter frossen kyllingfilet håndsåpe taco kryddermix tacoskjell hamburgerrygg tøyvask pytt i panne appelsiner gulrøtter hvitløksbaguetter Eldorado : fullkornsfusilli fullkornsspagetti fullkornsnudler fullkornsris ciabatta eplejuice aioli chilinøtter mandler valnøttkjerner mellombar smørelett frokost rundstykker bambusskudd micropopcorn tagliatelle fullkorn ferskpasta sweet chilisaus 3 pakninger med Knorr rett i koppen suppe, får de av og til på 10 kroners tilbud Anonymkode: 73714...88d
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2023 #5 Skrevet 12. januar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hei First Price : Hvitløksbaguetter Mør Skyllemiddel våtservietter Tacokrydder, Salsa, tortilla Grønnsaker Lapskausblanding Det var dette jeg kom på i farta. Er fornøyd med disse produktene Anonymkode: 956d6...64c Ja, enig. Våtserviettene og hvitløksbaguettene er topp. Anonymkode: 7959c...ff0
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2023 #6 Skrevet 12. januar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Vi bruker rema toalettpapir og tørkerull. Vi er ikke såre. First price er litt mykere. Ellers er det sånn ar vi har et strengt mattilsyn i landet, så å kjøpe rema sine varer og first price sine varer er helt innafor. Anonymkode: 5b158...52a Er det de samme som «best pris»? Helt grått returpapir? Anonymkode: 7959c...ff0
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2023 #8 Skrevet 12. januar 2023 First Price frosne kuvertrundstykker er veldig gode, og billige! Anonymkode: 7adc3...acc
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2023 #9 Skrevet 12. januar 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): First Price frosne kuvertrundstykker er veldig gode, og billige! Anonymkode: 7adc3...acc Forresten, tror de heter kuvertbrød? Ikke helt sikker. 😉 Anonymkode: 7adc3...acc
amandine Skrevet 12. januar 2023 #10 Skrevet 12. januar 2023 Fascinerende at ingen av disse såkalte billigvarene er noe som vi handler i det hele tatt?
☆☆☆ Skrevet 12. januar 2023 #11 Skrevet 12. januar 2023 Tørka pasta Kvitløksbaguettar Salami (eine ungen vil ha first price salami) Tyttebærsyltetøy Brus
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2023 #12 Skrevet 12. januar 2023 amandine skrev (13 minutter siden): Fascinerende at ingen av disse såkalte billigvarene er noe som vi handler i det hele tatt? Jeg har handlet dem i mange år. I alle fall 12 år. Hvis ikke hadde vi aldri hatt råd til å spise kylling. Anonymkode: 5b158...52a
Himmel og hav Skrevet 12. januar 2023 #13 Skrevet 12. januar 2023 Jeg kjøper First price batterier. Etter noen år med testing i noen batterilys jeg har i vinduene så viser det seg at AA og AAA batteriene deres varer lengre enn andre og dyrere. First price tortillas Villfuglblanding og fuglepeanøtter Champignon Skuresvamper og universalkluter og sikkert en del annet. Eldorado kjøper jeg masse av. Særlig frosne bær, grønnsaker ol.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2023 #14 Skrevet 12. januar 2023 amandine skrev (55 minutter siden): Fascinerende at ingen av disse såkalte billigvarene er noe som vi handler i det hele tatt? Du handler ikke frukt og grønt, tørkepapir, pasta, tøyvask, håndsåpe? Anonymkode: ccf10...cdd
amandine Skrevet 12. januar 2023 #15 Skrevet 12. januar 2023 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Du handler ikke frukt og grønt, tørkepapir, pasta, tøyvask, håndsåpe? Anonymkode: ccf10...cdd Jo og nei, vi vasker selvfølgelig klær og hender. Men vi bruker ikke tørkepapir eller våtservietter, vi baker og krydrer selv, jeg popper ikke micropopcorn osv. Spare penger på å kjøpe datovarer gjør vi, men jeg tenker at selv om det er billig med First price så er det mye av det som sto på listen der som er unødvendig? Om man vil spare, altså? Skulle tatt meg tid til å presisere i det første innlegget, jeg ser den. Det gikk litt fort på mobilen.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2023 #16 Skrevet 12. januar 2023 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Og er kvaliteten like god? Kjøpte Rema toalettpapir og er allerede sår😅 Anonymkode: 7959c...ff0 I fiffi? Eller bak? Anonymkode: 26bcd...790
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2023 #17 Skrevet 12. januar 2023 Himmel og hav skrev (52 minutter siden): Jeg kjøper First price batterier. Etter noen år med testing i noen batterilys jeg har i vinduene så viser det seg at AA og AAA batteriene deres varer lengre enn andre og dyrere. First price tortillas Villfuglblanding og fuglepeanøtter Champignon Skuresvamper og universalkluter og sikkert en del annet. Eldorado kjøper jeg masse av. Særlig frosne bær, grønnsaker ol. Ja, enig. Kjøper også champignon, svamper og kluter. Skal teste batteriene da. Irriterte meg voldsomt i jula over noen batterier jeg kjøpte på Europris. Har ikke sett fuglemat. Hvor står det? Anonymkode: 7959c...ff0
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2023 #18 Skrevet 12. januar 2023 Vi kjøper first price biff å den er god med fløtegratinerte poteter og rødvinsaus til. Anonymkode: ef678...8a5
Himmel og hav Skrevet 12. januar 2023 #19 Skrevet 12. januar 2023 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Ja, enig. Kjøper også champignon, svamper og kluter. Skal teste batteriene da. Irriterte meg voldsomt i jula over noen batterier jeg kjøpte på Europris. Har ikke sett fuglemat. Hvor står det? Anonymkode: 7959c...ff0 De har det på Meny.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2023 #20 Skrevet 12. januar 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Noe av dette kjøper jeg kun på 10 kroners tilbud den 6 pakningen med dopapir fra Unik som av og til er på 10 kroners tilbud Coop : ananasbiter rett i koppen kakao First Price : epler batterier sandwichbaguetter frossen kyllingfilet håndsåpe taco kryddermix tacoskjell hamburgerrygg tøyvask pytt i panne appelsiner gulrøtter hvitløksbaguetter Eldorado : fullkornsfusilli fullkornsspagetti fullkornsnudler fullkornsris ciabatta eplejuice aioli chilinøtter mandler valnøttkjerner mellombar smørelett frokost rundstykker bambusskudd micropopcorn tagliatelle fullkorn ferskpasta sweet chilisaus 3 pakninger med Knorr rett i koppen suppe, får de av og til på 10 kroners tilbud Anonymkode: 73714...88d Jeg får raskt eksem på hendene av først price håndsåpe. Får aldri eksem av noe annet. Anonymkode: 00eca...61e
Spurvugla Skrevet 12. januar 2023 #21 Skrevet 12. januar 2023 Epler. De man kjøper i store poser er ofte andre sorter enn de standard Gala- og Granny Smith-eplene man får i løsvekt, og de smaker bedre. (Jonagold er f.eks. en sort jeg liker.) I tillegg er de som regel ganske små og passer i matpakka til barn. Jeg har også god erfaring med 2. sortering gulrøtter fra Oda.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2023 #22 Skrevet 12. januar 2023 Himmel og hav skrev (2 timer siden): Jeg kjøper First price batterier. Etter noen år med testing i noen batterilys jeg har i vinduene så viser det seg at AA og AAA batteriene deres varer lengre enn andre og dyrere. Ja, batteriene kjøper jeg også!! Du som spurte om fuglemat; tror den ligger sammen med katte- og hundematen i butikken. 🙂 Anonymkode: 7adc3...acc
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2023 #23 Skrevet 12. januar 2023 First price : Batterier, bananer, druer, eplejuice, avocado, gulerøtter, tacosaus, nacochips og baconchips. Eldorado : pastaskruer, eplejuce, iste, og baguetter. Sikkert mer også, men det var det jeg kom på akkurat nå. Anonymkode: 05c90...e36
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2023 #24 Skrevet 12. januar 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ja, enig. Kjøper også champignon, svamper og kluter. Skal teste batteriene da. Irriterte meg voldsomt i jula over noen batterier jeg kjøpte på Europris. Har ikke sett fuglemat. Hvor står det? Anonymkode: 7959c...ff0 De batteriene fra Europris er dårligere first price etter min erfaring, jeg kjøpte mye de før. Tenker da på de gule pakkene med 36 batterier. Nå kjøper jeg bare first price sine. Anonymkode: 73714...88d
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2023 #25 Skrevet 12. januar 2023 Rema/Prima: - Håndsåpe - Dusjsåpe - Diverse ferske grønnsaker og frukt - Tortillas - Frosne, halvstekte rundstykker - Eple juice - Hermetiske hakkede tomater - Frosne grønnsaker - Grillpølser - Kokt skinke - Diverse is om sommeren - Oljer raps/mais/oliven - Pasta - Diverse vaskeutstyr som svamper, kluter og lignende Eldorado: - Frokostblanding - Pepper First price: - Batterier - Bomull - Vattpinner Og sikkert mye annet jeg ikke husker på i farten Anonymkode: a629a...dee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå