Gå til innhold

Hjelp, jeg er så redd!


Anbefalte innlegg

https://www.jpost.com/omg/article-726417

https://www.wionews.com/trending/nostradamus-predictions-2023-world-war-iii-new-scandolous-pope-economic-collapse-mars-landing-and-more-542214

Den franske profeten Nostradamus har spådd at det blir 3. verdenskrig i år. To ting som gjør denne spådommen ekstra skummel er, 1. Nostradamus' tidligere spådommer har vist seg å være sanne som f.eks. Hitler og Nazi-Tyskland, og 9/11, og 2. Den pågående krigen i Ukraina gjør sjansene for 3. verdenskrig enda større enn det var før krigen. Hjelp, jeg føler meg så redd nå! Her sitter jeg og tror på Nostradamus' spådommer om 3. verdenskrig og gruer meg... Vær så snill, si at det ikke er noe å bekymre seg for! Si at denne spådommen nest sannsynlig ikke vil skje! Kom med eksempler på spådommer av Nostradamus som har vist seg å aldri skje, sånn at jeg vet at ikke alle spådommene hans er sanne! Vær så snill, jeg trenger ro i sjela mi! Hjelp meg! 😨

Anonymkode: c0fa4...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen av Nostradamus sine spådommer er sanne!De er så generelle og ulne at det kan tolkes som hva som helst.

Jeg tar det som en selvfølge at USA trår til om Russland prøver seg på noe ellers i Europa, så jeg bekymrer meg ikke i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner referanser til Nostradamus i skjæringspunktet mellom kynisme og lettlurthet. Det er en hel industri basert rundt kynikeres applikasjon av hans spådommer på tilfeldige hendelser, spådommer vage nok til å skremme vannet av de lettmøblerte. Det enkleste er å se på at når han tilsynelatende setter spesifikk dato er han mest påtakelig på trynet. Han spådde for eksempel tilsynelatende verdens undergang i 1999 - “The year one thousand nine ninety-nine seven month / From the sky shall come a great King of terror" Vel, vi er her fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (På 5.1.2023 den 6.53):

Du finner referanser til Nostradamus i skjæringspunktet mellom kynisme og lettlurthet. Det er en hel industri basert rundt kynikeres applikasjon av hans spådommer på tilfeldige hendelser, spådommer vage nok til å skremme vannet av de lettmøblerte. Det enkleste er å se på at når han tilsynelatende setter spesifikk dato er han mest påtakelig på trynet. Han spådde for eksempel tilsynelatende verdens undergang i 1999 - “The year one thousand nine ninety-nine seven month / From the sky shall come a great King of terror" Vel, vi er her fremdeles.

Jeg leste boka med spådommer en gang i mine unge dager. 
 

Venter fremdeles på at vi kan snakke med hunder og katter, tror det skulle skje for ca 10 år siden i følge profeten. 
 

Det her er som horoskopet, vage setninger som alle kan kjenne seg igjen i. Kan lese horoskopet for hvilket som helst stjernetegn og tenke, jepp, det kan stemme. 

Anonymkode: b2563...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det stemmer, hva kan du gjøre med det? Ingen grunn til å bruke energi på bekymringer rundt dette. 

Anonymkode: 00c96...31b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde logge av internett, det er ikke bra for deg. Vil også anbefale psykolog.

Anonymkode: 43dab...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sug lut skrev (På 5.1.2023 den 6.53):

Du finner referanser til Nostradamus i skjæringspunktet mellom kynisme og lettlurthet. Det er en hel industri basert rundt kynikeres applikasjon av hans spådommer på tilfeldige hendelser, spådommer vage nok til å skremme vannet av de lettmøblerte. Det enkleste er å se på at når han tilsynelatende setter spesifikk dato er han mest påtakelig på trynet. Han spådde for eksempel tilsynelatende verdens undergang i 1999 - “The year one thousand nine ninety-nine seven month / From the sky shall come a great King of terror" Vel, vi er her fremdeles.

https://en.wikipedia.org/wiki/NATO_bombing_of_Yugoslavia

Anonymkode: bf545...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Anonym bruker skrev (På 6.1.2023 den 6.59):

Jeg leste boka med spådommer en gang i mine unge dager. 
 

Venter fremdeles på at vi kan snakke med hunder og katter, tror det skulle skje for ca 10 år siden i følge profeten. 
 

Det her er som horoskopet, vage setninger som alle kan kjenne seg igjen i. Kan lese horoskopet for hvilket som helst stjernetegn og tenke, jepp, det kan stemme. 

Anonymkode: b2563...b6a

Jeg snakker masse med katten min hver eneste dag jeg :P

Anonymkode: c0c9b...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...