Gå til innhold

Er det noen som kan anbefale en god smartklokkene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som er enkel i bruk og kan kobles opp til iPhone? 

Anonymkode: 874da...9ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Garmin 

Mye bedre enn polar.

Anonymkode: 4aff5...b80

Skrevet (endret)

Garmin vivoactive 4s har jeg, og jeg er superfornøyd! Enkel å bruke og veldig fin til trening.

Endret av tante grusom master of law
Skrevet
tante grusom master of law skrev (1 minutt siden):

Garmin vivoactive 4s har jeg, og jeg er superfornøyd! Enkel å bruke og veldig fin til trening.

Samme her 😊

Skrevet

Eg har Garmin Fēnix 6s, og er veldig fornøyd.

Skrevet

Garmin 👌

Anonymkode: ed938...8d4

Skrevet

Du ønsker ikke Apple watch? Absolutt den mest sømløse klokka jeg har hatt. Elsker den. Jeg har serie 5

Anonymkode: d4403...c4b

Skrevet

Du har iPhone? Da er valget enkelt. Apple Watch. 

Anonymkode: 641c5...76c

Skrevet

Husk å sjekke batterikapasiteten. Jeg fikk garmin til jul, den har ca 7 døgn batterikapasitet. Samsung har 40 timer...

Anonymkode: a8e17...244

Skrevet

Takker for svar!

Dere som har Garmin vivoactive 4s, er det noen funksjoner dere savner på denne klokken?

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Takker for svar!

Dere som har Garmin vivoactive 4s, er det noen funksjoner dere savner på denne klokken?

Jeg har ikke sim-kort i min, men for min del er ikke det noe savn. Har alltid med meg telefonen uansett. Ellers kan jeg faktisk ikke komme på noe jeg savner. Jeg synes den fungerer godt til alt, og har veldig bra batterikapasitet. Det eneste er at den noen ganger henger seg opp på å ha på gps - da går den tom for batteri i løpet av kort tid. Man må da restarte den et par ganger for å få den til å fungere normalt. Men dette skjer maks hver tredje måned for meg, og er ikke noe stort problem. Den kan også vise feil hastighet når jeg løper tett skog, fordi  den ikke får kontakt med satelitten grunnet mye trær. Men jeg synes den virker bedre enn feks polar i forhold til dette uansett. Og det er ikke et stort problem. 

Skrevet
tante grusom master of law skrev (6 minutter siden):

Jeg har ikke sim-kort i min, men for min del er ikke det noe savn. Har alltid med meg telefonen uansett. Ellers kan jeg faktisk ikke komme på noe jeg savner. Jeg synes den fungerer godt til alt, og har veldig bra batterikapasitet. Det eneste er at den noen ganger henger seg opp på å ha på gps - da går den tom for batteri i løpet av kort tid. Man må da restarte den et par ganger for å få den til å fungere normalt. Men dette skjer maks hver tredje måned for meg, og er ikke noe stort problem. Den kan også vise feil hastighet når jeg løper tett skog, fordi  den ikke får kontakt med satelitten grunnet mye trær. Men jeg synes den virker bedre enn feks polar i forhold til dette uansett. Og det er ikke et stort problem. 

Jeg kan føye til at min er over tre år gammel, og jeg vil si at batterikapasiteten ikke har tapt seg noe særlig. Det kan gå i hvert fall tre dager mellom hver lading, selv om jeg bruker den til løping (gps) hver dag. 

Skrevet

Har polar. Liker ikke garmin

Anonymkode: bd0f9...aca

Skrevet

Har hatt både garmin og polar. Ingen av de er i nærheten av apple Watch!  Den er helt genial. Hadde uten tvil valgt apple Watch. 

Anonymkode: 97f79...452

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Har hatt både garmin og polar. Ingen av de er i nærheten av apple Watch!  Den er helt genial. Hadde uten tvil valgt apple Watch. 

Anonymkode: 97f79...452

Hva er det som er veldig mye bedre med Apple watch?

Skrevet

Hva er prisene på de dere har? 

Anonymkode: 5c764...1ca

Skrevet

Jeg har vivoactive 3. Er godt fornøyd både med batteri, utseende, funksjonalitet og pris. Tror den kosta 1.700,- for et par år siden. Jeg er en ivrig løper, så savner noen funksjoner som feks Garmin forerunner har. Liker at det er touchskjerm. 

Anonymkode: 3ddcd...774

Skrevet

Suunto har jeg og er veldig fornøyd. Hatt samme klokke i 3 eller 4 år nå. Hvor mye jeg må lade er alt etter hvor mye jeg bruker den. Uten å bruke den aktivt på trening kan det gå ei lita uke før jeg må lade.

Anonymkode: 486dd...0e8

Skrevet

Ingenting er mer velfungerende sammen med iPhone enn Apple watch. Veldig enkel og intuitiv i bruk, uendelige muligheter og tilpasninger. 

Anonymkode: b263f...c45

• 2 måneder senere...
Skrevet

Drar opp en tidligere tråd her. Dere som har Vivoactive 4, har den funksjonen 'rundetider'? Slik at dere kan se fart og puls på f.eks et intervalldrag? 

Anonymkode: 3ddcd...774

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...