Anonym bruker Skrevet 2. januar 2023 #1 Skrevet 2. januar 2023 Skulle hive noe i søpla på badet i går, og ser da at det ligger en sammenbrettet bleie der. Helt ok det, men vi har ikke hatt besøk av noen barn siden jeg byttet pose i søpla der på fredag. Eneste besøket vi har hatt er noen folk over på nyttårsaften. Min man skjønner heller ingenting. Har selvfølgelig ikke åpner bleia, men heiv den. Så, hvor vanlig er det egentlig at voksne bruker bleie? Helt ok for meg altså, men det var jo rart? Skjønner ikke hvordan den havnet der... Anonymkode: 1f764...d42
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2023 #2 Skrevet 2. januar 2023 Det er liten sjanse for at voksne forteller deg at de bruker bleie. Og det er jo mange som plages, feks at de tisser på seg når de ler, etter barnefødsler. Kast søpla og ikke tenk mer på det. Anonymkode: 4c96b...a24
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2023 #3 Skrevet 2. januar 2023 Jeg har noen voldsomme blødninger av og til, og da hender det jeg tar på en bleie for å slippe lekkasjer. Folk har sine grunner, så ikke tenk mer på det. Anonymkode: 4849b...070
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2023 #4 Skrevet 2. januar 2023 Du kaster søpla og glemmer saken. Hjelpes, hva man henger seg opp i! Anonymkode: 04cf0...6b0
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2023 #5 Skrevet 2. januar 2023 Send en epost til alle som var på nyttårsaften-festen og spør. Det enkleste er ofte det beste! (og gi oss veldig gjerne en oppdatering på hva slags svar du får!) Anonymkode: a82d6...f6b
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2023 #6 Skrevet 2. januar 2023 I all verden, hvorfor åpnet du den ikke, det kunne jo gitt deg spor mot mistenke bleiekaster. Anonymkode: 45b4e...dda
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2023 #7 Skrevet 2. januar 2023 Hva er det du er så overrasket over? At noen voksne bruker bleie er vel noe de fleste av oss vet. Det kan være pga urinlekkasje, kraftige blødninger og sikkert andre grunner som jeg ikke kommer på. Det er jo litt spesielt å bli så alternert at du både forteller mannen din om det OG skriver om det her? Anonymkode: 8ae34...a2d
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2023 #8 Skrevet 2. januar 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Skulle hive noe i søpla på badet i går, og ser da at det ligger en sammenbrettet bleie der. Helt ok det, men vi har ikke hatt besøk av noen barn siden jeg byttet pose i søpla der på fredag. Eneste besøket vi har hatt er noen folk over på nyttårsaften. Min man skjønner heller ingenting. Har selvfølgelig ikke åpner bleia, men heiv den. Så, hvor vanlig er det egentlig at voksne bruker bleie? Helt ok for meg altså, men det var jo rart? Skjønner ikke hvordan den havnet der... Anonymkode: 1f764...d42 Du er ikke helt god. Du skjønner ikke hvordan den havnet der? Seriøst? Anonymkode: 6b709...2f8
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2023 #9 Skrevet 2. januar 2023 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Skulle hive noe i søpla på badet i går, og ser da at det ligger en sammenbrettet bleie der. Helt ok det, men vi har ikke hatt besøk av noen barn siden jeg byttet pose i søpla der på fredag. Eneste besøket vi har hatt er noen folk over på nyttårsaften. Min man skjønner heller ingenting. Har selvfølgelig ikke åpner bleia, men heiv den. Så, hvor vanlig er det egentlig at voksne bruker bleie? Helt ok for meg altså, men det var jo rart? Skjønner ikke hvordan den havnet der... Anonymkode: 1f764...d42 Begynte å le da jeg leste denne tråden. Jeg forstår godt at du reagerer og lurer på hvem som eier den. Men det er sikkert en grunn for det, som noen sier at det er etter fødsel eller noe. Men jeg skjønner deg altså. Anonymkode: 4784b...026
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2023 #10 Skrevet 2. januar 2023 Det er mannen din sin Anonymkode: a938b...4bd
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2023 #11 Skrevet 2. januar 2023 Hvorfor gidder du å bry deg? Anonymkode: f967c...646
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2023 #12 Skrevet 2. januar 2023 La det ligge... bokstavelig talt. Anonymkode: 49502...77c
Tante Hufsa Skrevet 2. januar 2023 #13 Skrevet 2. januar 2023 Men altså. Jeg tolket det som om det var en barnebleie. Siden hun sier det ikke har vært barn på besøk. Det er jo rart at voksne bruker barnebleie. Det hadde jeg også lurt litt på. Tena hadde jeg ikke stussen over altså.
gale damen Skrevet 3. januar 2023 #14 Skrevet 3. januar 2023 Anonym bruker skrev (21 timer siden): Hva er det du er så overrasket over? At noen voksne bruker bleie er vel noe de fleste av oss vet. Det kan være pga urinlekkasje, kraftige blødninger og sikkert andre grunner som jeg ikke kommer på. Det er jo litt spesielt å bli så alternert at du både forteller mannen din om det OG skriver om det her? Anonymkode: 8ae34...a2d Alternert er et fantastisk ord!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2023 #15 Skrevet 3. januar 2023 gale damen skrev (1 time siden): Alternert er et fantastisk ord! Eller ænterert som det heter der jeg kommer fra 😂 Anonymkode: 16a77...e6b
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2023 #16 Skrevet 3. januar 2023 Tante Hufsa skrev (17 timer siden): Men altså. Jeg tolket det som om det var en barnebleie. Siden hun sier det ikke har vært barn på besøk. Det er jo rart at voksne bruker barnebleie. Det hadde jeg også lurt litt på. Tena hadde jeg ikke stussen over altså. De gangene jeg trenger en bleie for å hindre lekkasje, tar jeg bare en pampers fra pakken til minstemann og danderer fint i trusa. Anonymkode: 4849b...070
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2023 #17 Skrevet 3. januar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): De gangene jeg trenger en bleie for å hindre lekkasje, tar jeg bare en pampers fra pakken til minstemann og danderer fint i trusa. Anonymkode: 4849b...070 Det finnes sikkert bleier til voksne hvis du har et stort behov 😊 Anonymkode: 4784b...026
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2023 #18 Skrevet 3. januar 2023 Hva er så rart med det? Da har dere hatt besøk av noen som har brukt en bleie, uten å fortelle dere om det. Det er jo sånt folk gjerne holder litt for seg selv da. Det kan være pga urinlekkasje, lekkasje av avføring eller store blødninger, f.eks. menstruasjons blødninger eller at man blør mye etter en abort. Anonymkode: 59c40...a6f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2023 #19 Skrevet 3. januar 2023 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Hva er så rart med det? Da har dere hatt besøk av noen som har brukt en bleie, uten å fortelle dere om det. Det er jo sånt folk gjerne holder litt for seg selv da. Det kan være pga urinlekkasje, lekkasje av avføring eller store blødninger, f.eks. menstruasjons blødninger eller at man blør mye etter en abort. Anonymkode: 59c40...a6f Sier du at det er normalt? Anonymkode: 4784b...026
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2023 #20 Skrevet 3. januar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det finnes sikkert bleier til voksne hvis du har et stort behov 😊 Anonymkode: 4784b...026 Joda, men er bare en gang i blant, og da tar jeg lettvindtløsningen😊 Anonymkode: 4849b...070
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2023 #21 Skrevet 3. januar 2023 Skjønner godt du stusser og ble nysgjerrig ,hadde jeg blitt også. Men som flere sier er det nok mange som bruker bleie av forskjellige grunner. Hadde det vært meg hadde jeg tatt med en pose i veska og tatt med meg den på do og kasta bleien i en pose før den havna i søpla. Skjønner jo man ikke vil fortelle at man har på bleie,men kunne ha skjult det mere😊 Anonymkode: 55b16...a51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå