Anonym bruker Skrevet 30. desember 2022 #1 Skrevet 30. desember 2022 Det var når til hjemmet vi trengte. Min familie liker å kjøpe felles julegave til meg og mannen. Jeg fortalte min mor hva vi ønsket oss, og det var i prisklassen de pleier å gi. Av den grunn var jeg nesten 100% sikker på at vi kom til å få det. Fortalte mannen at jeg hadde sagt det til min mor slik at han ikke skulle fortelle det samme til sin familie. Så langt, så vel. Men, så får mannen "gave-panikk", og husker halvparten av hva jeg har sagt. Når julaften kommer, gjett hva jeg får av mannen, jo, nøyaktig det samme som av min familie. Til og med av samme merke og kjøpt i samme butikk kjede. Ingen gave til bare meg i år heller gitt. Men, på gaven fra min familie er det byttelapp, det var det ikke på den fra han.. Her har vi 2 alternativer: 1. Siden det gaven fra min familie som har byttelapp på så skal den byttes i noe felles - Mannen mener dette. 2. Siden mannen egentlig vist at jeg allerede hadde sagt det til min familie, og jeg ikke fikk noen gaver til bare meg (han fikk flere til bare seg) så skal den byttes i noe jeg har lyst på til bare meg - Jeg mener dette. Hva syns dere er riktig? Anonymkode: 74624...972
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2022 #2 Skrevet 30. desember 2022 Jeg synes det er en merkelig problemstilling. Mannen min hadde aldri brydd seg og latt meg bytte den i noe jeg ville ha om det var noe jeg ønsket meg i den butikken, jeg hadde aldri brydd meg og vi hadde byttet den i noe vi sammen trengte fra den butikken om det var noe sånt der... Anonymkode: 2674d...9a2
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2022 #3 Skrevet 30. desember 2022 Det kommer an på deres økonomi. Hvis dere gar råd til både det nyttige og det unyttige blir det det samme om dere bytter i noe nyttig og kjøper noe du har lyst på i tillegg eller om dere bytter i noe du har lyst på og kjøper det deres trenger i tillegg. Hvis økonomien derimot er stram bør dere prioritere det dere trenger mest. Anonymkode: 49513...9b3
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2022 #4 Skrevet 30. desember 2022 Du skal bytte til noe til deg. Mannen din burde fått truserøsk. Anonymkode: 084e2...ad5
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2022 #5 Skrevet 30. desember 2022 Mannen din burde jo virkelig unne deg noe som kun er til deg! Han kjøpte jo da noe til deg, som egentlig var til begge. Men hvis dere har fått to helt like ting, er det vel samme hvilken dere bytter inn med byttelappen. Er jo bare å bruke byttelappen dere har, levere inn den han kjøpte. Da er det din gave som byttes inn, derfor dine penger og du som bestemmer hva de skal brukes på 😉 Anonymkode: b8a69...633
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2022 #6 Skrevet 30. desember 2022 Er du gift med en 13-åring i tenåringståke? Anonymkode: ff135...6e4
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2022 #7 Skrevet 30. desember 2022 Seriøst? Mannen gav deg jo strengt tatt ingen gave. Ikke hørte han etter da dere snakket om det fornuftige «felles-ønsket» du gav familien din heller. Oppfordre mannen din til å gå ut og bytte, og komme tilbake med en kjæreste-gave. Eller gå å finn deg noe fint selv. Anonymkode: 23880...e5b
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2022 #8 Skrevet 30. desember 2022 Herregud! Er dette en diskusjon dere har på alvor?? Anonymkode: 5fd61...aa7
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2022 #9 Skrevet 30. desember 2022 Du bytter og kjøper noe som bare er til deg. Mannen din gav deg ingen gave, han gav dere en gave. Anonymkode: 7a5e4...13e
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2023 #10 Skrevet 1. januar 2023 Ville selvsagt byttet til noe som gagnet bare meg ja 😃 Anonymkode: 945f9...0c0
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2023 #11 Skrevet 1. januar 2023 Han har da kvittering på den han kjøpte til deg, da bytter du den i noe du vil ha. Det eneste som er dumt her er at det ikke er byttelapp på mannen din. Anonymkode: 52c3e...4ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå