Gå til innhold

Dersom dere var helt ferdig med barn, kunne dere bare hatt en kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

La oss tenke at man har de barna man har lyst på, og er alene med dem.
Så møter man en mann som også er ferdig med barn og har de han ønsker å ha.

Dere tar det rolig, først når dere har vært sammen i rundt 1 år blir barna introdusert inn i forholdet.
Dere fungerer veldig fint som kjærester, men når det er ferie, og dere er sammen over en lang periode føles det ikke like riktig.

Elsker å være kjæreste med han, men føler at dersom man flytter sammen så kommer det til å skjære seg.

Ville dere kunne bare ha vært kjærester med en uten fremtidige planer om å flytte sammen så lenge ingen av dere har noe ønske om å få felles barn?

Anonymkode: fe661...da0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Skal aldri mer ha samboer

Anonymkode: 1a3fc...e01

Skrevet

Er i samme situasjon nå. Har kjæreste, begge har barn. Begge er ferdige med barn. Vi er VELDIG enig om at vi ikke skal flytte sammen. Og vi vil ikke rive barna ut av barndomshjemmet. Det går veldig fint å bare være kjærester. 

Anonymkode: 429b4...e98

Skrevet

Ja. Ble sammen med min kjæreste for 5år siden. Vi bor ikke sammen og jeg ønsker ikke å bli samboer. Elsker å bare bo med barna mine og kjenne friheten, at det er tider på døgnet som kun er mine. Å ikke bo sammen med kjæresten er perfekt 

Anonymkode: 19328...eaf

Skrevet

Ja, det hadde vært perfekt. Ser ingen grunn i verden til å bo sammen permanent når man ikke har felles barn.

Skrevet

Hadde vært helt perfekt.

Anonymkode: 7d6ef...cc2

Skrevet

Kommer aldri til å flytte sammen med noen så lenge ungene bor hjemme, og etter det har jeg sannsynligvis blitt så sær og egen at jeg bør fortsette å bo alene da også 😄

Jeg dater en som jeg treffer 1-2 ganger i mnd. (han reiser mye og bor delvis et annet sted), holder for meg.

Drømmer jo om å møte en som får meg til å falle hodestups og glemme all fornuft, men han bør ikke dukke opp på 6-7 år enda, for flytte sammen med ungene og meg får ingen 😅

Anonymkode: 5b7bf...c60

Skrevet

Jeg trenger ingen mann boende i huset. Kunne godt ha hatt en særboer/kjæreste. 

Anonymkode: 0fd13...3c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...