Gå til innhold

Moderering i julen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I flere måneder har enkeltbrukere fått herje på forumet, og siste ukene har flere av samme sort kommet til. Dette har ført til langt flere regelbrudd og økt behov for moderering.

Hvordan blir dette ivaretatt i julen?

Anonymkode: db2d7...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje persillebladene bare kan holde seg unna i jula

Anonymkode: 35980...b7a

Så kan de som vil bare bryte alt av regler og herje fritt? 

Det har vært dårlig moderering her det siste året, men det holdes vel et visst nivå i jula får vi håpe. 

Anonymkode: 9e35f...444

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Så kan de som vil bare bryte alt av regler og herje fritt? 

Det har vært dårlig moderering her det siste året, men det holdes vel et visst nivå i jula får vi håpe. 

Anonymkode: 9e35f...444

Dårlig moderering? Der er jeg ikke enig med deg i det hele tatt. Jeg synes moderator gjør en god jobb, og forholder seg til forumets regler. Det er svært sjelden regelbrudd får stå, så kanskje du heller skal lese reglene en gang til?

Anonymkode: 3a8c0...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ingen forskjell på moderering i julen, som det heller ikke har vært de siste årene. Det kan hende ting blir stående i de timene hvor det ofte skjer ting som julemiddager og andre selskap, men det vil fortsatt bli ryddet slik det alltid gjør.

Ellers blir forumet moderert som alltid, etter forumets regelverk og optimalt innen 24 timer etter posting :)

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (På 23.12.2022 den 18.10):

Blir ingen forskjell på moderering i julen, som det heller ikke har vært de siste årene. Det kan hende ting blir stående i de timene hvor det ofte skjer ting som julemiddager og andre selskap, men det vil fortsatt bli ryddet slik det alltid gjør.

Ellers blir forumet moderert som alltid, etter forumets regelverk og optimalt innen 24 timer etter posting :)

Admin

Dere bør komme på banen nå, det er flere tråder nå med mye trolling fra bruker som selv har innrømmet å være utestengt fra kg. Men verre er at det er andre tråder hvor det er helt uakseptable kommentarer.

Anonymkode: db2d7...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Dere bør komme på banen nå, det er flere tråder nå med mye trolling fra bruker som selv har innrømmet å være utestengt fra kg. Men verre er at det er andre tråder hvor det er helt uakseptable kommentarer.

Anonymkode: db2d7...ea5

Ikke skyld på meg der en bruker kommenterer i en overgriper tråd. At jeg er utestengt fra kg er ikke relevant her inne. Jeg oppfører meg pent og saklig i alle debatter. 

Anonymkode: 6a814...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Dere bør komme på banen nå, det er flere tråder nå med mye trolling fra bruker som selv har innrømmet å være utestengt fra kg. Men verre er at det er andre tråder hvor det er helt uakseptable kommentarer.

Anonymkode: db2d7...ea5

Utestengt fra kg har ingenting med dib å gjøre, bare sånn at du vet dét. 

Anonymkode: 9e35f...444

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Dere bør komme på banen nå, det er flere tråder nå med mye trolling fra bruker som selv har innrømmet å være utestengt fra kg. Men verre er at det er andre tråder hvor det er helt uakseptable kommentarer.

Anonymkode: db2d7...ea5

Om man er utestengt fra ett annet forum påvirker ikke hvordan brukeren blir vurdert her. Tråder blir ryddet som normalt som sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (2 timer siden):

Om man er utestengt fra ett annet forum påvirker ikke hvordan brukeren blir vurdert her. Tråder blir ryddet som normalt som sagt.

Det er ikke relevant så lenge brukeren følger forumregler her, noe personen gang på gang viser at den ikke gjør samt massiv trolling. Da blir det relevant at den er utestengt pga. trolling og brudd på forumregler på kg.

Men registrerer at dette nå er en ny linje som er ønsket fra forumets side.

Anonymkode: db2d7...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Det er ikke relevant så lenge brukeren følger forumregler her, noe personen gang på gang viser at den ikke gjør samt massiv trolling. Da blir det relevant at den er utestengt pga. trolling og brudd på forumregler på kg.

Men registrerer at dette nå er en ny linje som er ønsket fra forumets side.

Anonymkode: db2d7...ea5

Eh jeg oppfører meg bra. Har hatt et stort forbedringspotensiale og skjerpet meg maks. Troller ikke her inne. 

Anonymkode: 6a814...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Det er ikke relevant så lenge brukeren følger forumregler her, noe personen gang på gang viser at den ikke gjør samt massiv trolling. Da blir det relevant at den er utestengt pga. trolling og brudd på forumregler på kg.

Men registrerer at dette nå er en ny linje som er ønsket fra forumets side.

Anonymkode: db2d7...ea5

Jeg foreslår at du blir moderator fra neste år siden du vil oppdra brukerene her etter pisk. 

Anonymkode: 6a814...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Eh jeg oppfører meg bra. Har hatt et stort forbedringspotensiale og skjerpet meg maks. Troller ikke her inne. 

Anonymkode: 6a814...d03

Du har nettopp kommet med nok en trolltråd hvor du rakker ned på en gruppe. Så jo, du du troller fremdeles og har på ingen måte forbedret deg.

Anonymkode: db2d7...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du har nettopp kommet med nok en trolltråd hvor du rakker ned på en gruppe. Så jo, du du troller fremdeles og har på ingen måte forbedret deg.

Anonymkode: db2d7...ea5

Nei deg har jeg aldeles ikke gjort. Jeg har spurt et spørsmål. Hvordan du velger og vri på det er ditt eget problem. Jeg har verken vært ufin eller slem med andre med spørsmålet. 

Anonymkode: 6a814...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Nei deg har jeg aldeles ikke gjort. Jeg har spurt et spørsmål. Hvordan du velger og vri på det er ditt eget problem. Jeg har verken vært ufin eller slem med andre med spørsmålet. 

Anonymkode: 6a814...d03

Ingen tvil om at du var ufin i den tråden.

Siden tråden din nå er slettet så er tydeligvis admin ikke enig med deg.

 

Anonymkode: db2d7...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Ingen tvil om at du var ufin i den tråden.

Siden tråden din nå er slettet så er tydeligvis admin ikke enig med deg.

 

Anonymkode: db2d7...ea5

Jeg har ikke vært ufin fordi om jeg spurte hvorfor noen var overvektige, hvordan den utviklet seg vet jeg ikke. Fint du passer på meg! Takk for omtanken. 

Anonymkode: 6a814...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Ingen tvil om at du var ufin i den tråden.

Siden tråden din nå er slettet så er tydeligvis admin ikke enig med deg.

 

Anonymkode: db2d7...ea5

Hvilken tråd ble slettet?

Anonymkode: f62b7...473

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...