Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Admin skrev (På 29.12.2022 den 12.25):

Det var regelbrudd, vi har regel mot nedsettende innhold, som dette da ble oppfattet som av flere inkludert meg.

Du, det der stemmer faktisk IKKE! Og vi som skrev saklige innlegg får jo her ingen måte vi kan forsvare oss på, for du har jo fjernet dem....

Anonymkode: fa7a6...c87

Fortsetter under...

Admin skrev (På 15.12.2022 den 12.14):

Her må jeg bare beklage, ryddemelding lå i posten, men hadde ikke blitt postet, den er nå oppdatert. Tråden ble ryddet for negativ brukerdebatt som førte til mye avsporing.

Admin

Det skjer for ofte at det ikke er ryddemelding, opplysning i tråden for slettet tråd at et innlegg er til moderering eller er slettet. Å skylde på at du ikke hadde tid er ikke greit.  

Anonymkode: 83335...7a9

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det skjer for ofte at det ikke er ryddemelding, opplysning i tråden for slettet tråd at et innlegg er til moderering eller er slettet. Å skylde på at du ikke hadde tid er ikke greit.  

Slettetråden sliter jeg veldig med, det er rett og slett fortsatt uvant til meg, men jeg skal bli bedre på det. Evt om slettetråden skal slettes. Det er ikke en mye brukt tråd.

Admin skrev (1 time siden):

Slettetråden sliter jeg veldig med, det er rett og slett fortsatt uvant til meg, men jeg skal bli bedre på det. Evt om slettetråden skal slettes. Det er ikke en mye brukt tråd.

Mener du at vi ikke skal få se hvilke tråder som er slettet eller er til moderering? Du er jo den eneste som bruker den tråden, da er det vel ikke så rart at den ikke er så mye brukt? Den har vel nesten alltid vært en del av forumet og er et greit sted å finne ut hvorfor man ikke finner en tråd. Eller vil du begynne med å lage egne tråder for hver tråd som blir slettet eller er til moderasjon? 

Admin skrev (På 30.12.2022 den 14.50):

Hva mener du med at det er ikke en mye brukt tråd? Det er jo ingen andre enn moderatorene som kan poste i den.

Anonymkode: be77e...e31

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Hva mener du med at det er ikke en mye brukt tråd? Det er jo ingen andre enn moderatorene som kan poste i den.

Ikke mye brukt tråd som i at det er sjeldent ting blir skjult for moderering eller at ting blir slettet.

Annonse

Admin skrev (7 minutter siden):

Ikke mye brukt tråd som i at det er sjeldent ting blir skjult for moderering eller at ting blir slettet.

Vil du ikke svare på det jeg spør om her⬇️

Anonym bruker skrev (På 30.12.2022 den 16.07):

Mener du at vi ikke skal få se hvilke tråder som er slettet eller er til moderering? Du er jo den eneste som bruker den tråden, da er det vel ikke så rart at den ikke er så mye brukt? Den har vel nesten alltid vært en del av forumet og er et greit sted å finne ut hvorfor man ikke finner en tråd. Eller vil du begynne med å lage egne tråder for hver tråd som blir slettet eller er til moderasjon? 

Admin skrev (50 minutter siden):

Ok, da skjønner jeg hva du mente, takk.

Anonym bruker skrev (På 30.12.2022 den 16.07):

Det var ment som skrevet over, at den er så lite brukt da det sjeldent blir slettet etter skjult at man evt kan vurderer om man skal fortsette å ha den.

Det jeg også tenkte da var at det er lite visninger pr gang jeg skriver i den.

Jeg vet ikke om det går an på telefon, for jeg bruker bare pc her, men når jeg fører pila over overskriftene, så ser jeg det siste innlegget i tråden uten å klikke meg inn på den, og gir derfor så godt som aldri visninger i den tråden. Jeg vil tro jeg ikke er den eneste som gjør det.

Det var ment som skrevet over, at den er så lite brukt da det sjeldent blir slettet etter skjult at man evt kan vurderer om man skal fortsette å ha den.

Ok, så du tenker at det skal være lettere for deg å gjøre jobben din. De som leser tråden tas ikke hensyn til. Vel, da vet jeg det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...