Anonym bruker Skrevet 15. desember 2022 #26 Skrevet 15. desember 2022 Jeg jobber i skolen og har en elev som absolutt ikke vil ha på seg lue og helst ikke så mye annet heller. Men der har vi en klar avtale med mor om at han ikke får lov til å være ute uten lue, så tar han ikke lua på seg, får han sitte inne og lese i en bok mens de andre er ute og leker i snøen. Valget er "Skal du ha på lua i dag eller skal du være inne og lese?" ikke noe annet. Etter et forsøk har han valgt lua. (Jeg også vet at man ikke får ørebetennelse av kulde i seg selv, men det kan gjøre skikkelig vondt i ørene likevel, for ikke å snakke om å forfryse øreflippene. ) Anonymkode: 5fe2b...0f4
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2022 #27 Skrevet 15. desember 2022 Synes du valgte feil i å sende ham på skolen. Man sender ikke syke barn på skolen. For en 11 åring er det vel ikke morsomt å må holde seg inne når vennene har det gøy ute, så tenker det hadde vært mer læring i å holde ham hjemme 🤔 Anonymkode: 9ac78...cd4
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2022 #28 Skrevet 15. desember 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg jobber i skolen og har en elev som absolutt ikke vil ha på seg lue og helst ikke så mye annet heller. Men der har vi en klar avtale med mor om at han ikke får lov til å være ute uten lue, så tar han ikke lua på seg, får han sitte inne og lese i en bok mens de andre er ute og leker i snøen. Valget er "Skal du ha på lua i dag eller skal du være inne og lese?" ikke noe annet. Etter et forsøk har han valgt lua. (Jeg også vet at man ikke får ørebetennelse av kulde i seg selv, men det kan gjøre skikkelig vondt i ørene likevel, for ikke å snakke om å forfryse øreflippene. ) Anonymkode: 5fe2b...0f4 Noe sånt hadde kanskje fungert her også for han vil jo ut. Anonymkode: f2b24...263
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2022 #29 Skrevet 15. desember 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Synes du valgte feil i å sende ham på skolen. Man sender ikke syke barn på skolen. For en 11 åring er det vel ikke morsomt å må holde seg inne når vennene har det gøy ute, så tenker det hadde vært mer læring i å holde ham hjemme 🤔 Anonymkode: 9ac78...cd4 Han var jo ikke inne. Han var ute med andre i klasssen. Anonymkode: f2b24...263
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå