Gå til innhold

Må man absolutt ha norsk julemat for barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

HI her.

Vi ble avbrutt når vi snakket her om dagen.
For å være helt ærlig var jeg veldig overrasket, hun er til vanlig verdens søteste svigermor, langt i fra noe svigermonster.

Når jeg tenker meg om, og leser hva andre her skriver kan det hend hun tenker på ribbe til 1. juledag, da pleier vi å ha et julebord med masse forskjellig julemat og godt brød.

Uansett, tanken min et øyeblikk var at kanskje vi skulle ha ribbe dette ene året hvor hun faktisk kommer til oss.

Vi kommer til å ha and, og jeg har fått lånt meg en liten hybelkomfyr slik at vi kan lage litt ribbe til henne dersom hun helst vil ha det :)

Anonymkode: e1475...069

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

HI her.

Vi ble avbrutt når vi snakket her om dagen.
For å være helt ærlig var jeg veldig overrasket, hun er til vanlig verdens søteste svigermor, langt i fra noe svigermonster.

Når jeg tenker meg om, og leser hva andre her skriver kan det hend hun tenker på ribbe til 1. juledag, da pleier vi å ha et julebord med masse forskjellig julemat og godt brød.

Uansett, tanken min et øyeblikk var at kanskje vi skulle ha ribbe dette ene året hvor hun faktisk kommer til oss.

Vi kommer til å ha and, og jeg har fått lånt meg en liten hybelkomfyr slik at vi kan lage litt ribbe til henne dersom hun helst vil ha det :)

Anonymkode: e1475...069

Synes likevel det er sært av et voksent menneske å sitte med «egen» mat når hun er gjest et sted 

Anonymkode: ae4b0...1f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...