Anonym bruker Skrevet 12. desember 2022 #1 Skrevet 12. desember 2022 Millioner på bok, mann, flotte barn, elsker huset mitt, hytte ved sjøen og er slank og pen. Og i jule blir vi storfamilien samlet. God jul til alle 🎄🎅🏻 Anonymkode: e3b05...442
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2022 #2 Skrevet 12. desember 2022 Ja, det er en god følelse. Anonymkode: e237d...96a
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2022 #4 Skrevet 12. desember 2022 Godt forsøk. Kos deg Anonymkode: 0a3e9...5cd
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2022 #5 Skrevet 12. desember 2022 Supert 😃 Anonymkode: 04f5d...a2e
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2022 #6 Skrevet 12. desember 2022 Hvorfor har du fasiten på det å være vellykket? Det høres ut som du har det bra, men det betyr ikke at det er din målestokk som er fasit.... Anonymkode: f9889...a23
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2022 #7 Skrevet 12. desember 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor har du fasiten på det å være vellykket? Det høres ut som du har det bra, men det betyr ikke at det er din målestokk som er fasit.... Anonymkode: f9889...a23 Hun sier ikke at hun har fasiten på å være vellykket, hun sier at HUN føler seg vellykket på bakgrunn av de tingene hun nevner. Det er en ærlig sak. Selv har jeg verken millioner på bok eller hytte ved sjøen (men vi har en veldig sjarmerende gammel hytte på fjellet uten strøm, men med vann i brønnen - hvis det ikke er fryst 😆), og det blir bare oss fire på julaften. Likevel føler jeg meg både vellykket og veldig, veldig takknemlig. En av de mest vellykkede personene jeg kjenner er en alenemor med skrapa lommebok som kan se langt etter hytte og det meste mer av luksusgoder. Hun er den sterkeste, råeste og største fightermammaen som finnes. HUN er vellykket hun! Anonymkode: 93e1a...d85
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2022 #8 Skrevet 12. desember 2022 Så fint. Grattis! Anonymkode: dfaf0...b5d
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2022 #9 Skrevet 13. desember 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Hvorfor har du fasiten på det å være vellykket? Det høres ut som du har det bra, men det betyr ikke at det er din målestokk som er fasit.... Anonymkode: f9889...a23 Hvorfor påstår du at hun mener at hun har fasiten? Hun føler seg vellykket og det skal vi vel være glade for. Det er bra at mennesker har det bra? Anonymkode: f2432...8d0
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2022 #10 Skrevet 13. desember 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Hun sier ikke at hun har fasiten på å være vellykket, hun sier at HUN føler seg vellykket på bakgrunn av de tingene hun nevner. Det er en ærlig sak. Selv har jeg verken millioner på bok eller hytte ved sjøen (men vi har en veldig sjarmerende gammel hytte på fjellet uten strøm, men med vann i brønnen - hvis det ikke er fryst 😆), og det blir bare oss fire på julaften. Likevel føler jeg meg både vellykket og veldig, veldig takknemlig. En av de mest vellykkede personene jeg kjenner er en alenemor med skrapa lommebok som kan se langt etter hytte og det meste mer av luksusgoder. Hun er den sterkeste, råeste og største fightermammaen som finnes. HUN er vellykket hun! Anonymkode: 93e1a...d85 Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Hvorfor påstår du at hun mener at hun har fasiten? Hun føler seg vellykket og det skal vi vel være glade for. Det er bra at mennesker har det bra? Anonymkode: f2432...8d0 Det står ikke noe om hva hun føler i hi, det det står i hi, er at hun er glad for å være vellykket. Ikke noe føleri der, bare en definisjon på hva vellykket er. Anonymkode: acad1...3e8
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2022 #11 Skrevet 13. desember 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Det står ikke noe om hva hun føler i hi, det det står i hi, er at hun er glad for å være vellykket. Ikke noe føleri der, bare en definisjon på hva vellykket er. Anonymkode: acad1...3e8 Men... de aller fleste her skjønte jo at dette var et tulleinnlegg da. Anonymkode: 04f5d...a2e
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2022 #12 Skrevet 13. desember 2022 Ellers må jeg bare tilføye at de menneskene jeg kjenner med mest på bok, de er pene og tilsynelatende lykkelige på sosiale medier, men de er de mest ulykkelige menneskene jeg kjenner. Klisjé, men sant. Anonymkode: f17ff...dc8
Gjest NotNaomi Skrevet 13. desember 2022 #13 Skrevet 13. desember 2022 Velkommen til tråden hvor vi later som om vi er 14 år igjen 🙂
sug lut Skrevet 13. desember 2022 #14 Skrevet 13. desember 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Millioner på bok, mann, flotte barn, elsker huset mitt, hytte ved sjøen og er slank og pen. Og i jule blir vi storfamilien samlet. God jul til alle 🎄🎅🏻 Anonymkode: e3b05...442 Merkelig nok er penger, mann, barn, hus og hytte, slankhet og pent ytre ikke automatisk noe man blir lykkelig av, så jeg håper du er lykkelig i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2022 #15 Skrevet 13. desember 2022 sug lut skrev (37 minutter siden): Merkelig nok er penger, mann, barn, hus og hytte, slankhet og pent ytre ikke automatisk noe man blir lykkelig av, så jeg håper du er lykkelig i tillegg. Hun snakket om å være VELLYKKET, ikke lykkelig. Anonymkode: 331da...3c1
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2022 #16 Skrevet 13. desember 2022 Så mye sjalusi i tråden. Som forventet, HI. Folk tåler ikke å høre at andre har det fint og har lyktes i livet. Man skal liksom gjemme suksessen og gå rundt i hullete lue. Anonymkode: 331da...3c1
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2022 #17 Skrevet 13. desember 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Så mye sjalusi i tråden. Som forventet, HI. Folk tåler ikke å høre at andre har det fint og har lyktes i livet. Man skal liksom gjemme suksessen og gå rundt i hullete lue. Anonymkode: 331da...3c1 Jeg syns hun får mange fine svar også. Det er jo bra at noen føler seg bra? Anonymkode: f2432...8d0
☆☆☆ Skrevet 13. desember 2022 #18 Skrevet 13. desember 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hun snakket om å være VELLYKKET, ikke lykkelig. Anonymkode: 331da...3c1 Ja, og det vart svart ut med eit håp om at ho var lukkeleg i tillegg til at ho var vellukka. Eg deler det håpet.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2022 #19 Skrevet 13. desember 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Det står ikke noe om hva hun føler i hi, det det står i hi, er at hun er glad for å være vellykket. Ikke noe føleri der, bare en definisjon på hva vellykket er. Anonymkode: acad1...3e8 Men det er da opp til deg om du kjøper den eller ikke. Selv er jeg verken rik, slank eller gift, men føler meg likevel mer vellykket enn HI. Jeg er nemlig klok, musikalsk, morsom populær og intelligent. Og det syns jeg er mye mer vellykket. Hva syns du selv? Anonymkode: dfaf0...b5d
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2022 #20 Skrevet 13. desember 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Men det er da opp til deg om du kjøper den eller ikke. Selv er jeg verken rik, slank eller gift, men føler meg likevel mer vellykket enn HI. Jeg er nemlig klok, musikalsk, morsom populær og intelligent. Og det syns jeg er mye mer vellykket. Hva syns du selv? Anonymkode: dfaf0...b5d Hi kan da også være klok, musikalsk populær og intelligent i tillegg til det hun nevner. Eller tror du hun kun er det hun skriver her? Anonymkode: f2432...8d0
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2022 #21 Skrevet 13. desember 2022 Det skjønner jeg. Men selv om jeg ikke har alt det du har, så føler jeg meg ikke mislykket. Men det ville vært fint med litt mer penger Anonymkode: 45a2b...577
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2022 #22 Skrevet 13. desember 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Hi kan da også være klok, musikalsk populær og intelligent i tillegg til det hun nevner. Eller tror du hun kun er det hun skriver her? Anonymkode: f2432...8d0 Hun er verken klok eller intelligent. Det ser jeg ut fra innlegget, så nei. Det er ikke mulig. Musikalsk kan hun være, da. Anonymkode: dfaf0...b5d
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2022 #23 Skrevet 13. desember 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Hi kan da også være klok, musikalsk populær og intelligent i tillegg til det hun nevner. Eller tror du hun kun er det hun skriver her? Anonymkode: f2432...8d0 Jeg føler meg ganske trygg på at et klokt, intelligent menneske først og fremst ville trukket frem disse egenskapene i et innlegg det han/hun uttrykte takknemlighet ovenfor egen vellykkethet, snarere enn penger og et pent ytre. Klokhet er den største ressursen et menneske kan ha. Anonymkode: 93e1a...d85
Gjest NotNaomi Skrevet 13. desember 2022 #24 Skrevet 13. desember 2022 (endret) Anonym bruker skrev (23 timer siden): Millioner på bok, mann, flotte barn, elsker huset mitt, hytte ved sjøen og er slank og pen. Og i jule blir vi storfamilien samlet. God jul til alle 🎄🎅🏻 Anonymkode: e3b05...442 Millioner ( med tillegsopplysning ) barn og tilleggsbetegnelse, hytte med tillegsopplysning, et par ord om deg selv, og storfamilien samlet til jul. Og så... kort og godt : "mann" Ingenting å si om han da? Hehe, men du ELSKER huset. Det er jo noe 😄 Endret 13. desember 2022 av NotNaomi
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2022 #25 Skrevet 13. desember 2022 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Hun er verken klok eller intelligent. Det ser jeg ut fra innlegget, så nei. Det er ikke mulig. Musikalsk kan hun være, da. Anonymkode: dfaf0...b5d Bitter much Anonymkode: 01898...4d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå