Gå til innhold

Så glad for å være vellykket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Millioner på bok, mann, flotte barn, elsker huset mitt, hytte ved sjøen og er slank og pen. Og i jule blir vi storfamilien samlet. God jul til alle 🎄🎅🏻

Anonymkode: e3b05...442

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er en god følelse.

Anonymkode: e237d...96a

Skrevet

❤️❤️

Anonymkode: acad1...3e8

Skrevet

Godt forsøk. Kos deg ;)

Anonymkode: 0a3e9...5cd

Skrevet

Supert 😃

Anonymkode: 04f5d...a2e

Skrevet

Hvorfor har du fasiten på det å være vellykket? 

Det høres ut som du har det bra, men det betyr ikke at det er din målestokk som er fasit.... 

Anonymkode: f9889...a23

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det høres ut som du har det bra, men det betyr ikke at det er din målestokk som er fasit.... 

Hun sier ikke at hun har fasiten på å være vellykket, hun sier at HUN føler seg vellykket på bakgrunn av de tingene hun nevner. Det er en ærlig sak.

Selv har jeg verken millioner på bok eller hytte ved sjøen (men vi har en veldig sjarmerende gammel hytte på fjellet uten strøm, men med vann i brønnen - hvis det ikke er fryst 😆), og det blir bare oss fire på julaften. Likevel føler jeg meg både vellykket og veldig, veldig takknemlig.

En av de mest vellykkede personene jeg kjenner er en alenemor med skrapa lommebok som kan se langt etter hytte og det meste mer av luksusgoder. Hun er den sterkeste, råeste og største fightermammaen som finnes. HUN er vellykket hun!

Anonymkode: 93e1a...d85

Skrevet

Så fint. Grattis! 

Anonymkode: dfaf0...b5d

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor påstår du at hun mener at hun har fasiten? Hun føler seg vellykket og det skal vi vel være glade for. Det er bra at mennesker har det bra?

Anonymkode: f2432...8d0

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Hun sier ikke at hun har fasiten på å være vellykket, hun sier at HUN føler seg vellykket på bakgrunn av de tingene hun nevner. Det er en ærlig sak.

Selv har jeg verken millioner på bok eller hytte ved sjøen (men vi har en veldig sjarmerende gammel hytte på fjellet uten strøm, men med vann i brønnen - hvis det ikke er fryst 😆), og det blir bare oss fire på julaften. Likevel føler jeg meg både vellykket og veldig, veldig takknemlig.

En av de mest vellykkede personene jeg kjenner er en alenemor med skrapa lommebok som kan se langt etter hytte og det meste mer av luksusgoder. Hun er den sterkeste, råeste og største fightermammaen som finnes. HUN er vellykket hun!

Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Hvorfor påstår du at hun mener at hun har fasiten? Hun føler seg vellykket og det skal vi vel være glade for. Det er bra at mennesker har det bra?

Det står ikke noe om hva hun føler i hi, det det står i hi, er at hun er glad for å være vellykket. Ikke noe føleri der, bare en definisjon på hva vellykket er. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Det står ikke noe om hva hun føler i hi, det det står i hi, er at hun er glad for å være vellykket. Ikke noe føleri der, bare en definisjon på hva vellykket er. 

Men... de aller fleste her skjønte jo at dette var et tulleinnlegg da. 

Anonymkode: 04f5d...a2e

Skrevet

Ellers må jeg bare tilføye at de menneskene jeg kjenner med mest på bok, de er pene og tilsynelatende lykkelige på sosiale medier, men de er de mest ulykkelige menneskene jeg kjenner. Klisjé, men sant. 

Anonymkode: f17ff...dc8

Gjest NotNaomi
Skrevet

Velkommen til tråden hvor vi later som om vi er 14 år igjen 🙂

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Millioner på bok, mann, flotte barn, elsker huset mitt, hytte ved sjøen og er slank og pen. Og i jule blir vi storfamilien samlet. God jul til alle 🎄🎅🏻

Merkelig nok er penger, mann, barn, hus og hytte, slankhet og pent ytre ikke automatisk noe man blir lykkelig av, så jeg håper du er lykkelig i tillegg. 

Skrevet
sug lut skrev (37 minutter siden):

Merkelig nok er penger, mann, barn, hus og hytte, slankhet og pent ytre ikke automatisk noe man blir lykkelig av, så jeg håper du er lykkelig i tillegg. 

Hun snakket om å være VELLYKKET, ikke lykkelig. 

Anonymkode: 331da...3c1

Skrevet

Så mye sjalusi i tråden. Som forventet, HI. Folk tåler ikke å høre at andre har det fint og har lyktes i livet. Man skal liksom gjemme suksessen og gå rundt i hullete lue.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Så mye sjalusi i tråden. Som forventet, HI. Folk tåler ikke å høre at andre har det fint og har lyktes i livet. Man skal liksom gjemme suksessen og gå rundt i hullete lue.

Jeg syns hun får mange fine svar også. Det er jo bra at noen føler seg bra? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hun snakket om å være VELLYKKET, ikke lykkelig. 

Ja, og det vart svart ut med eit håp om at ho var lukkeleg i tillegg til at ho var vellukka. Eg deler det håpet.

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Men det er da opp til deg om du kjøper den eller ikke. Selv er jeg verken rik, slank eller gift, men føler meg likevel mer vellykket enn HI. Jeg er nemlig klok, musikalsk, morsom populær og intelligent. Og det syns jeg er mye mer vellykket. 
Hva syns du selv? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Men det er da opp til deg om du kjøper den eller ikke. Selv er jeg verken rik, slank eller gift, men føler meg likevel mer vellykket enn HI. Jeg er nemlig klok, musikalsk, morsom populær og intelligent. Og det syns jeg er mye mer vellykket. 
Hva syns du selv? 

Hi kan da også være klok, musikalsk populær og intelligent i tillegg til det hun nevner. Eller tror du hun kun er det hun skriver her?

Skrevet

Det skjønner jeg. Men selv om jeg ikke har alt det du har, så føler jeg meg ikke mislykket. Men det ville vært fint med litt mer penger

Anonymkode: 45a2b...577

Skrevet

Hi kan da også være klok, musikalsk populær og intelligent i tillegg til det hun nevner. Eller tror du hun kun er det hun skriver her?

Hun er verken klok eller intelligent. Det ser jeg ut fra innlegget, så nei. Det er ikke mulig. Musikalsk kan hun være, da.

Skrevet

Jeg føler meg ganske trygg på at et klokt, intelligent menneske først og fremst ville trukket frem disse egenskapene i et innlegg det han/hun uttrykte takknemlighet ovenfor egen vellykkethet, snarere enn penger og et pent ytre.

Klokhet er den største ressursen et menneske kan ha.

Gjest NotNaomi
Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Millioner ( med tillegsopplysning ) barn og tilleggsbetegnelse, hytte med tillegsopplysning, et par ord om deg selv, og storfamilien samlet til jul. Og så... kort og godt : "mann" Ingenting å si om han da? Hehe, men du ELSKER huset. Det er jo noe 😄

Endret av NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Hun er verken klok eller intelligent. Det ser jeg ut fra innlegget, så nei. Det er ikke mulig. Musikalsk kan hun være, da.

Bitter much

Anonymkode: 01898...4d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...