Gå til innhold

Covid og julebord


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Testet positivt for covid i går kveld, og har vært hjemme i dag da formen ikke er bra. Har sagt til mannen at jeg mest sannsynlig ikke blir med på julebord i morgen, han mener at det er greit å gå om formen er bedre i morgen. Jeg mener det er uansvarlig, og at det er en aktivitet jeg kan stå over for å unngå å smitte andre nå før jul. Han ble sur. Hvem har rett? 

Anonymkode: 8233e...995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Testet positivt for covid i går kveld, og har vært hjemme i dag da formen ikke er bra. Har sagt til mannen at jeg mest sannsynlig ikke blir med på julebord i morgen, han mener at det er greit å gå om formen er bedre i morgen. Jeg mener det er uansvarlig, og at det er en aktivitet jeg kan stå over for å unngå å smitte andre nå før jul. Han ble sur. Hvem har rett? 

Anonymkode: 8233e...995

Jeg hadde ikke gått hvis jeg hadde hatt corona 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har selvfølgelig rett. Uansett om det er covid-19, influensa eller noe annet, så er det greit å la være å smitte andre med det, spesielt rett før jul. Det egoistiske neket du har av en mann burde skjønne såpass selv. I tillegg er det jo ikke kjekt for deg hvis du ikke er i form.

Anonymkode: f6499...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som med viten og vilje oppsøker steder med andre mennesker, vel vitende om at de er smittsomme og kan ødelegge jula for folk, fortjener tre måneder med analkløe.

Anonymkode: c6c25...c3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett. Det er jo veldig unødvendig og egoistisk å utsette andre for smitte for et julebord.

Anonymkode: ddc3c...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...