Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Testet positivt for covid i går kveld, og har vært hjemme i dag da formen ikke er bra. Har sagt til mannen at jeg mest sannsynlig ikke blir med på julebord i morgen, han mener at det er greit å gå om formen er bedre i morgen. Jeg mener det er uansvarlig, og at det er en aktivitet jeg kan stå over for å unngå å smitte andre nå før jul. Han ble sur. Hvem har rett? 

Anonymkode: 8233e...995

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436298-covid-og-julebord/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Testet positivt for covid i går kveld, og har vært hjemme i dag da formen ikke er bra. Har sagt til mannen at jeg mest sannsynlig ikke blir med på julebord i morgen, han mener at det er greit å gå om formen er bedre i morgen. Jeg mener det er uansvarlig, og at det er en aktivitet jeg kan stå over for å unngå å smitte andre nå før jul. Han ble sur. Hvem har rett? 

Anonymkode: 8233e...995

Jeg hadde ikke gått hvis jeg hadde hatt corona 

Du har selvfølgelig rett. Uansett om det er covid-19, influensa eller noe annet, så er det greit å la være å smitte andre med det, spesielt rett før jul. Det egoistiske neket du har av en mann burde skjønne såpass selv. I tillegg er det jo ikke kjekt for deg hvis du ikke er i form.

Anonymkode: f6499...4fe

• Opprett ny...