Anonym bruker Skrevet 3. desember 2022 #26 Skrevet 3. desember 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Sånn har jeg det og. Mannen min har ti tommeltotter, ingen praktisk sans og er utrolig klønete. Han kan ikke male, da søler han og griser. Ikke bare litt, han kan finne på å tråkke oppi malingsspannet. Han kan ikke skifte dekk, da glemmer han å skru til boltene. Han kan ikke lage mat, da svir han noe, koker det i stykker eller lager suppe med tusen klumper, og han glemmer å skru av platene. Han henter ungene, men glemmer igjen sekk og jakke. Prioriteringene hans er helt på tur. Han kan bruke en hel lørdag på å «fikse» noe ubetydelig, mens huset ikke ser ut, vi ikke har mat i kjøleskapet, eller ungene skal på cup. Og på toppen av det hele blir han sint på meg hvis jeg foreslår å gjøre ting på en annen måte, litt senere eller at jeg skal ta det selv. Det begynner å tære på nå etter femten år sammen. Jeg vurderer seriøst å gå fra han for jeg orker ikke å være mammaen hans mer. Jeg har et ekstra barn. Anonymkode: 2ca92...59b Som her. Jeg må også passe på alt. Og dobbelt så mye om det er noe han skal ordne. Er så sliten av å ha et ekstra barn jeg og Anonymkode: 2252c...ac0
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2022 #27 Skrevet 3. desember 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Skal vi se...... å ja, du skriver det jo selv: Det er frortsatt frivillig. Du velger å bli. Anonymkode: b1031...9a5 Kun for barnas del. Anonymkode: 2ca92...59b
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2022 #28 Skrevet 3. desember 2022 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Kun for barnas del. Anonymkode: 2ca92...59b Det høres virkelig helsefremmende og koselig ut. Beklager at det blir skarpt dette men ærlig talt. Anonymkode: b1031...9a5
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2022 #29 Skrevet 3. desember 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Har dere prøvd å gjøre et prosjekt sammen, med tydelige roller? Med roller etter personlige egenskaper. Anonymkode: be8af...2bc Det har jeg troa på. Mannen min er også ett surrehue. Det er så mye han glemmer, feil rekkefølge osv. men han er en jævel på å jobbe. Jeg organiserer, skriver lister med klar fordeling. Ett prosjekt kan være av denne typen: han- kjøre ut søppel, rive den veggen, hente materialer. Min er å plukke ut maling, gulv, sparkle og pusse. Tegner en visuell tidslinje noen ganger. Start der, slutt her og hva som skjer underveis og hvem som gjør hva underveis. Anonymkode: 636e9...9dd
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2022 #30 Skrevet 3. desember 2022 Var gift med en som ville starte firma, jeg skulle vist ta kontor jobben. Aldri i verden om jeg hadde orket. Anonymkode: c4a91...cb2
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2022 #31 Skrevet 4. desember 2022 Når det gjentar seg og er et mønster, og koster deg både penger og styr, da hadde jeg null dårlig samvittighet overfor mannen. Da må han tåle at jeg sier ifra, ikke skånes for virkeligheten. Anonymkode: 24cc5...662
prekæs Skrevet 4. desember 2022 #32 Skrevet 4. desember 2022 Unngå å bryte ned? Jeg tenker at han mangler oppdragelse. På et eller annet tidspunkt har kritikken uteblitt, selv der han definitivt burde hatt kritikk. Hadde ikke orket.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2022 #33 Skrevet 4. desember 2022 prekæs skrev (2 timer siden): Unngå å bryte ned? Jeg tenker at han mangler oppdragelse. På et eller annet tidspunkt har kritikken uteblitt, selv der han definitivt burde hatt kritikk. Hadde ikke orket. Men hva gjør man da? Bryter opp unger, hus og hjem? Anonymkode: 2ca92...59b
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2022 #34 Skrevet 4. desember 2022 Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Men hva gjør man da? Bryter opp unger, hus og hjem? Anonymkode: 2ca92...59b Ja. Anonymkode: b1031...9a5
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #35 Skrevet 5. desember 2022 Her er det jo mannen som bryter ned kona. Og hun sitter og tar imot, fordi hun er for snill eller dumsnill til å realitetsorientere ham. Anonymkode: c9668...507
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå