Anonym bruker Skrevet 3. desember 2022 #1 Skrevet 3. desember 2022 Tenkte å kjøpe gavekort til min nevø i vassfjellet i Klæbu, Trondheim. Men ser at det er kun drop inn på 4 timer som kan kjøpes med gavekort. Har det bestandig vært sånn? Litt dumt hvis han drar med venner som f eks kjøper kveldskort som varer lengere enn 4 timer Anonymkode: ba040...1eb
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2022 #2 Skrevet 3. desember 2022 Akkurat dette tror jeg du får et bedre svar på , og kanskje en løsning, ved å ringe Vassfjellet vinterpark. Men kveldskjøring er man sjeldent på i mer enn fire timer kanskje? Anonymkode: 157ad...7da
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2022 #3 Skrevet 3. desember 2022 Kortene på 4 timer kan brukes i hele åpningstiden, så ikke forskjell på dag/kveld osv. 2 timer ekstra kan kjøpes for 100kr (tror jeg det var). Anonymkode: fe85b...c94
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2022 #4 Skrevet 3. desember 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Kortene på 4 timer kan brukes i hele åpningstiden, så ikke forskjell på dag/kveld osv. 2 timer ekstra kan kjøpes for 100kr (tror jeg det var). Anonymkode: fe85b...c94 Dette er forøvrig det eneste kortet de tilbyr i tillegg til sesongkort, enkelt og fleksibelt. Anonymkode: fe85b...c94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå