Gå til innhold

Vi vurderer å kalle jenta vår for Linda


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjør på! Jeg heter Linda, (82 modell) og har alltid likt navnet mitt. Koselig med små Lindaer hihi

Anonymkode: 8cf03...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir påvirket av at jeg dessverre ikke liker noen av de jeg kjenner med navnet, så jeg hadde aldri valgt det. 

Anonymkode: 65dc5...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Syns det er veldig fint.
Hvorfor skulle det være noe problem med det navnet?

Anonymkode: fe240...5a7

Av grunner som hun over skrev. Er det ett koselig navn eller ett typisk "bitch" navn?;)

Anonymkode: 8cf03...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Av grunner som hun over skrev. Er det ett koselig navn eller ett typisk "bitch" navn?;)

Anonymkode: 8cf03...d96

Ikke bry deg noe om det.
Folk i din krets kan forbinde navnet med hva de vil nå, etter at barnet blir født og de blir kjent med det vil de begynne å forbinde navnet med barnet.

Anonymkode: fe240...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig fint, jeg kjenner bare snille og koselige Linda'er, samme med Sissel, det er så koselig synes jeg. 

Anonymkode: 700a9...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner flere Lindaer, ingen av de barn. Bare fine mennesker alle sammen!   Gå for Linda hvis du liker det :)

Anonymkode: 0ae0a...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kult at dere ønsker et ordinært navn, kan sies på både norsk, engelsk og flere språk! Mange foreldre setter rare navn på barna for å være unike. Så ender de opp med absurde navn, eller ingenting med norsk å gjøre! Lenge siden jeg har kjent noen Linda. Bare hyggelig at dere ønsker Linda som navn på barnet 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Av grunner som hun over skrev. Er det ett koselig navn eller ett typisk "bitch" navn?;)

Anonymkode: 8cf03...d96

En nær venn av meg heter Linda. 🤩Og ei fra barndommen het det, hun var bitch hehe. Men navnet skal jo til din unge. Kjør på. Syns det er fint å se noe annet enn  Johanne, Sara og Emma.(selvom disse er pene navn også.) 

Anonymkode: 121fd...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det navnet dere liker😊 De fleste forbinder navn med noen de husker som var snille/slemme. 

Anonymkode: 176e6...03a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min heter Linda. Synes det er et nydelig navn. Er sjelden jeg møter noen som heter det i dag. Var populært her på 70 tallet.

Anonymkode: 277f2...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Av grunner som hun over skrev. Er det ett koselig navn eller ett typisk "bitch" navn?;)

Anonymkode: 8cf03...d96

Alle navn kan være bitch-navn. Forresten et navn er ikke bitch, det er eventuelt personen som bærer navnet som er det. Det finnes sikkert en bitch som heter Linda, men det finnes helt sikkert enda flere Lindaer som ikke er bitch. Jeg kjenner flere voksne Lindaer, og de er alt fra superduper til normalt greie damer. 

Anonymkode: 0f7c4...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/30/2022 at 10:26 PM, Anonym bruker said:

Syns det er ett nydelig navn. Og få barn som heter det.

Vil høre hva dere syns om navnet:)

Anonymkode: 8cf03...d96

Jeg synes det er kjempe fint :) kjenner bare fine lindaer :)

Anonymkode: 23ca8...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...