Gå til innhold

Gravid å gal ex


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på en ting. Barnefar har blitt helt gal etter jeg har gjort det slutt. Baby kommer til neste år å jeg lurer på hva jeg skal gjøre med samvær.. for det første så gjor jeg det slutt pga han skulle krangle hele tiden, han stresset meg så mye at jeg fikk utslett. Jeg fikk alvorlig svangerskaps kvalme å han trodde meg aldri, fikk kjeft fordi jeg var så mye dårlig å kastet opp. Jeg mistet alle følelsene for han da han sa stakkars barn som får deg som mor, han slengte også dritt om babyen. Mente jeg var bipolar å at jeg måtte utredes (noe som ikke er tilfellet i det hele tatt) han sa også at jeg var som en pasient som ikke klarte å ta vare på meg selv pga alvorlig svangerskaps kvalme (kastet kanskje opp 8-10 ganger hver eneste dag). Jeg valgte å gjøre det slutt for babyen å mitt sitt beste. Jeg fikk også vite at familien hans er jehovas, han sier han ikke er jehovas, men han går i møter å leser fra Bibelen osv.. han overvåker/stalker alle mine sosiale media å sender meldinger til familien min å påstår jeg holder på med en annen mann. Når jeg er med venner så ringer han vennene mine for å se om han hører telefonen deres ringe i bakgrunnen når jeg snakker med han i telefon. Han spør venninnene mine om meg og andre menn. Sender kjempe lange meldinger til foreldrene mine der han leker uskyldig å at han aldri gjør noe galt, sier hvor mye han elsker meg osv.. jeg må alltid sitte å forklare meg til mamma å pappa pga han selvom jeg er voksen. Søsteren hans å han hadde også laget falsk Tinder profil for å skrive til eksen min, de sa han var kjempe ekkel. Jeg blir sjokkert fordi søsteren er 33 år og holder på sånn. Jeg vil ikke ha noe stress å vil bare være for meg selv å slappe av å tenke på lille baby.. det er skikkelig vanskelig når han overvåker meg hele tiden. Han bor heldigvis i en annen by, men det er bare 1-2 t borte. Hva skal jeg gjøre? Jeg er kjempe fortvila, jeg vil det beste for babyen å jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Jeg føler han er «farlig» spesielt med at han beskylder meg for usanne ting å stalker alt jeg gjør å sprer det videre til venner/familie. Han fatter ikke at jeg har null interesse for andre menn, eneste jeg tenker på er baby og meg selv. Jeg vil ikke ta fra barnet muligheten til å ha en far, men han er så ustabil.. har noen opplevd lignende eller har noen tips til hva jeg bør gjøre? Jeg er så redd for barnet mitt..

Anonymkode: bc476...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...